You are currently viewing بهترین ویرایشگرهای ویدیو هوش مصنوعی – نوین وردپرس

بهترین ویرایشگرهای ویدیو هوش مصنوعی – نوین وردپرس


به لطف قابلیت های شگفت انگیز هوش مصنوعی (AI) طراحی و ساخت محتوای ویدیویی بسیار آسان تر از همیشه شده است. فرقی نمی کند که صاحب یک شبکه اجتماعی هستید یا تولیدکننده محتوا یا فروشنده ویدیو، در هر صورت می توانید از یک ویرایشگر ویدیو با هوش مصنوعی برای ایجاد ادیت ویدیوهای خود بدون هیچ مهارتی استفاده کنید. این موضوع در عین اینکه کیفیت ویدیوهای شما را افزایش میدهد، باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما نیز خواهد شد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین پلتفرم هوش مصنوعی برای تدوین آشنا کنیم.

نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ادیت ویدیو

ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش فیلم از الگوریتم های پیشرفته برای خودکارسازی یا کمک به فرآیند تولید فیلم استفاده می کنند. هوش مصنوعی می تواند کارهایی مانند نوشتن اسکریپت، تولید فیلم و ویرایش را تسریع و به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین محتوا را ایجاد کنید. همچنین از ابزارهایی مانند پر کردن تولیدی، تقویت صوتی و افزایش ویدیویی برای تقویت ظاهر و صدای فیلم های خود استفاده می کند.

استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی و ادیت ویدیو گزینه ای عالی برای تولید محتوا و بازاریابی ویدیویی و همچنین ساخت فیلم های آموزشی، فیلم های کوتاه برای شبکه های اجتماعی یا تقریباً در مورد هر مورد استفاده دیگری است که می توانید به آن فکر کنید. به طور خلاصه، استفاده از یک ابزار ادیت ویدیو با هوش مصنوعی انلاین به شما کمک می کند تا محتوای با کیفیت بالاتر تولید و آن را در هر جایی با دیگران به اشتراک بگذارید. خبر خوب این است که ساخت و ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی با استفاده از پلتفرم های زیادی رایگان است، یعنی شما برای ادیت ویدیو نیازی به خرید برنامه اضافی نخواهید داشت.

 

مهم ترین نکات برای انتخاب ویرایشگر ویدیو با هوش مصنوعی

انتخاب بهترین ابزار هوش مصنوعی برای ادیت حرفه ای فیلم شامل در نظر گرفتن چندین عامل مهم برای اطمینان از نیازهای شما و تسهیل روند ویرایش ویدیویی شما به طور مؤثر است. در اینجا مهمترین نکات وجود دارد که باید به آنها توجه داشته باشید:

  • رابط کاربر پسند: به دنبال یک پلتفرم هوش مصنوعی برای تدوین با یک رابط کاربر پسند باشید که تنظیم ساده ای داشته باشد، به خصوص اگر مبتدی هستید. یک رابط مناسب باعث ایجاد منحنی یادگیری بهتر می شود و به شما امکان می دهد به جای فهمیدن نحوه استفاده از نرم افزار، روی ایجاد و طراحی های خود تمرکز کنید.
  • طیف وسیعی از ویژگی ها: طیف وسیعی از ویژگی های ارائه شده توسط ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی مانند ویرایش اتوماتیک، تصحیح رنگ و جلوه ها را ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که این ویژگی ها با الزامات پروژه خود هماهنگ است.
  • سازگاری: بررسی کنید که آیا ویرایشگر ویدیوی AIبا سخت افزار و سیستم عامل شما سازگار است یا خیر. سازگاری عملکرد بهینه و یک گردش کار را تضمین می کند، که برای ویرایش ویدیوی کارآمد بسیار مهم است.
  • گزینه های قیمت و آزمایش: هزینه ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی و اینکه آیا نسخه آزمایشی رایگان ارائه می دهد را در نظر بگیرید. این به شما امکان می دهد عملکرد را آزمایش کنید و مشاهده کنید که آیا قبل از خرید نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.
  • منابع آموزشی: به دنبال نرم افزار ویرایش ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی باشید که آموزش های گسترده ای و منابع آموزشی مختلفی را ارائه می دهد. این امر به ویژه برای مبتدیان بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از نرم افزار را به طور موثر درک کرده و از ویژگی های AI آن استفاده کنید.
  • قابلیت های هوش مصنوعی: قابلیت های هوش مصنوعی ویرایشگر ویدیو مانند تجزیه و تحلیل خودکار محتوا را در نظر داشته باشید. این ویژگی ها می توانند به طور قابل توجهی روند ویرایش شما را ساده تر کرده و کیفیت فیلم های شما را بهبود ببخشند.
  • سازگاری در سیستم عامل ها: اطمینان حاصل کنید که ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی که انتخاب می کنید می تواند تبدیل فرمت را کنترل کرده و وضوح و کدک ها را برای سیستم عامل های مختلف بهینه کند. این برای به اشتراک گذاشتن محتوای شما در دستگاه ها و سیستم عامل های مختلف بدون مشکلات سازگاری بسیار مهم است.
  • ویژگی های کلیدی: به ویژگی های کلیدی مانند ویرایش خودکار فیلم، افزایش کیفیت فیلم، تشخیص صحنه و تقسیم بندی، تجزیه و تحلیل محتوای، تشخیص صدا و گفتار، الگوها و سبک های قابل تنظیم و جلوه های خلاق هوش مصنوعی و همچنین انتقال و فیلترها توجه کنید. این ویژگی ها می توانند قابلیت ویرایش ویدیویی شما و خلاقیت آن را تا حد زیادی بهبود ببخشند.

بیشتر بخوانید: بهترین هوش مصنوعی تبدیل متن به صدا

نحوه استفاده از نرم افزار ویرایش ویدیویی هوش مصنوعی در طول فرآیند تولید

نرم  افزارهای ویدیویی هوش مصنوعی می توانند در طول فرآیند تولید فیلم از مفهوم تا تولید پس از تولید استفاده شوند. در اینجا هفت روش اصلی هوش مصنوعی برای تولید و ویرایش فیلم استفاده شده است.

– مفهوم: ساخت ایده برای ویدیو می تواند بسیار سخت و دشوار باشد و زمان بسیار زیادی را از شما بگیرد، به خصوص اگر این کار را به تنهایی انجام می دهید. ابزارهای هوش مصنوعی مانند chatgpt می توانند به سرعت بخشیدن به روند خلاقیت کمک کنند و ایده های نابی را در اختیار شما قرار دهند.

– نوشتن اسکریپت: هوش مصنوعی می تواند اسکریپت های ویدیویی را بر اساس ورودی توصیفی شما تولید کند.

– تولید ویدیوی هوش مصنوعی: ایده های خود را با وارد کردن درخواست های توصیفی برای ایجاد فیلم های کامل وارد کنید.

– پاکسازی صدا: به طور خودکار با استفاده از یک آواتار هوش مصنوعی، صدای خود را کلون کنید یا صدا را برای کیفیت بهتر صدا پاکسازی نمائید. 

– حذف پس زمینه: پیش زمینه های ویدیویی خود را به راحتی حذف یا جایگزین کنید.

– ویرایش خودکار: اجازه دهید هوش مصنوعی وظایف اصلی ویرایش ویدیویی مانند برش و تقسیم کلیپ ها و از بین بردن مکث ها و کلمات پرکننده را انجام دهد.

– ایجاد زیرنویس: رونویسی یا زیرنویس را برای فیلم های خود سریعتر از گذشته ایجاد کنید، زیرا آنها برای دسترسی کاربران عالی هستند.

 

معرفی بهترین ابزار ویرایش ویدئو با هوش مصنوعی رایگان

تا اینجای مطلب شما را با هوش مصنوعی برای تولید ویدیو و اهمیت استفاده از آن آشنا کردیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم شما را با بهترین ابزارها و سایت های ویرایشگر ویدیو با هوش مصنوعی آشنا کنیم. همراه ما باشید.

1- ابزار Movavi Video Editor

یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو Movavi Video Editor است. این یک ویرایشگر ویدیوی غیرخطی هوش مصنوعی است که از نرم افزار ویرایش سنتی استفاده می کند. این نرم‌افزار برای ساده‌سازی فرآیند ویرایش ویدیو، بهره‌گیری از فناوری هوش مصنوعی برای خودکارسازی وظایف خاص و افزایش تجربه ویرایش طراحی شده است.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • رابط کاربر پسند: این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که بصری و برای کاربران در تمام سطوح مهارت قابل دسترسی باشد.
  • قابلیت های قدرتمند: ابزار از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه عملکردهایی مانند حذف پس زمینه، ردیابی حرکت و حذف نویز استفاده می کند. این به خودکارسازی کارهای کسل کننده و افزایش کیفیت ویدیوهای ویرایش شده کمک می کند.
  • ویرایشگر کشیدن و رها کردن: کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از رابط کشیدن و رها کردن، فیلترها، عناوین، انتقال‌ها و پوشش‌ها را به ویدیوهای خود اضافه کنند. این ویژگی فرآیند ویرایش را ساده و امکان تنظیمات سریع را فراهم می کند.
  • ابزارهای ویرایش پیشرفته: این نرم افزار شامل طیف گسترده ای از ابزارهای ویرایش مانند تنظیمات رنگ، برش و چرخش، حرکت و زوم، تثبیت، حرکت آهسته و کلید زدن کروم است.
  • پشتیبانی از فرمت‌های با وضوح بالا: ابزار از وضوح HD پشتیبانی می‌کند و این اطمینان را می‌دهد که کاربران می‌توانند با فیلم‌های با کیفیت بالا کار کنند و فیلم‌هایی با وضوح بالا تولید نمایند.
  • ویرایش سه بعدی و پشتیبانی از محتوای واقعیت مجازی 360 درجه: این ابزار از ویرایش سه بعدی و محتوای واقعیت مجازی 360 درجه پشتیبانی و نیازهای سازندگانی را که با فرمت های رسانه ای همه جانبه کار می کنند، برآورده می کند.

بیشتر بخوانید: آموزش هوش مصنوعی بینگ

2- ابزار Vmaker AI

این یک ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی است که ویدیوهای خام شما را در عرض چند دقیقه به ویدیوهای جذاب تبدیل می کند. این ابزار ویدیوهای خام شما را تجزیه و تحلیل و انیمیشن ها، جلوه های متنی، موسیقی پس زمینه، زیرنویس ها، استیکرها و موارد دیگر را به آن اضافه می کند. علاوه بر این، Vmaker AI  مجموعه‌ای از ویژگی‌های ویرایش ویدیو را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند ویدیوهای خود را به بهترین شکل تنظیم کنید.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • تولید خودکار زیرنویس به بیش از 35 زبان: این ابزار می‌تواند به‌طور خودکار زیرنویس‌ها را به بیش از 35 زبان تولید کند، بیش از 10 سبک انیمیشن و بیش از 100 زبان ترجمه را ارائه می دهد و آن را به ابزاری همه کاره برای سازندگان محتوای بین‌المللی تبدیل می‌کند.
  • تبدیل ویدیوهای خام به ویدیوهای آماده انتشار: این نرم افزار شامل یک مجموعه ویرایش ویدیوی قدرتمند است که فیلم خام را به ویدیوهای جذاب و آماده انتشار تبدیل می کند.
  • دستیار شخصی برای ضبط ویدیو: کاربران می توانند ضبط صفحه نمایش را از طریق Vmaker برنامه ریزی کنند.
  • ویرایشگر ویدیوی داخلی: این پلتفرم طیف وسیعی از ویژگی‌های ویرایش را از جمله برش، چرخش، برگرداندن و تغییر اندازه و… را ارائه می‌دهد.
  • حذف پس‌زمینه ویدیو با هوش مصنوعی: هوش مصنوعی Vmaker می‌تواند پس‌زمینه‌های ویدیوها را به سرعت و با دقت، حتی بدون استفاده از صفحه سبز، حذف و لایه دیگری از تطبیق پذیری را به فرآیند ویرایش اضافه کند.

3- ابزار VEED.io

VEED.io یک پلتفرم آنلاین جامع ویرایش ویدیو است که طیف گسترده ای از ویژگی ها را برای رفع نیازهای مختلف ویرایش ویدیو، از پروژه های شخصی گرفته تا تولید محتوای حرفه ای، ارائه می دهد.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • نرم افزار همه کاره ویرایش ویدیو: این نرم افزار مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش ویدیو را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به دانلود، ویدیوها را به صورت مستقیم در مرورگر خود ویرایش کنند. همچنین از برون ریزی ویدیوها با وضوح خیره کننده 4K و به اشتراک گذاری آنها پشتیبانی می کند.
  • میزبانی و مدیریت ویدیوی آنلاین: کاربران می توانند ویدیوهای خود را به صورت آنلاین میزبانی کنند، کتابخانه های ویدیویی خود را بدون آگهی مدیریت و در پروژه های ویدیویی در یک داشبورد همکاری کنند.
  • فشرده‌سازی ویدیو و تبدیل فرمت: این ابزار فشرده‌سازی ویدیو را برای اشتراک‌گذاری آسان ویدیوها ارائه و از تبدیل ویدیوها به هر فرمتی پشتیبانی می‌کند و از سازگاری در پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف اطمینان می‌دهد.
  • ابزارهای ویرایش بصری: این پلتفرم دارای یک جدول زمانی بصری است که به کاربران امکان می دهد ویدیوها را به سرعت و بدون زحمت تقسیم کنند.
  • بهینه سازی پلتفرم و افزودن صدا: این پلتفرم به کاربران این امکان را می دهد که با یک کلیک ویدیوهای خود را برای هر پلتفرمی بهینه و محتوا را در کانال ها تغییر کاربری دهند تا به مخاطبان بیشتری دست یابند. همچنین از افزودن صدا به فیلم‌ها از جمله جلوه‌ها و تجسم‌کننده‌های موسیقی پشتیبانی می‌کند و تعامل ویدیوها را افزایش می‌دهد.
  • کتابخانه بزرگ ویدیوهای استوک و صداهای رایگان: کتابخانه وسیعی از ویدیوهای استوک و صداهای بدون حق امتیاز را ارائه می دهد که کاربران می توانند ویرایش، انتشار و به اشتراک بگذارند.
  • قالب های ویدئویی: ابزار io انواع قالب های ویدئویی را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد در چند ثانیه فیلم های خیره کننده ایجاد کنند.
  • ابزارهای همکاری و برندسازی: این پلتفرم از همکاری آسان برای سازندگان محتوا و مشاغل پشتیبانی و امکان اضافه کردن لوگوها، رنگ های برند، فونت های سفارشی، انیمیشن ها، انتقال ها و موارد دیگر را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: بهترین سایت برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی (ai)

4- ابزار Hippo Video’s AI Video Editor

این یک هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو است که به شما کمک می‌کند با یک تجربه ویرایش ساده مبتنی بر متن، بر چالش‌های ویرایش ویدیوی سنتی غلبه کنید. این ابزار ویدیوهای شما را به صورت خودکار رونویسی و به شما امکان می دهد تا با حذف متن مربوطه آنها را ویرایش کنید.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ویرایش مستقیم از رونوشت: کاربران می‌توانند ویدیوها را مستقیماً از رونوشت ویرایش و نیازی به غربال کردن دستی فیلم‌ها را از بین ببرند. این ویژگی به طور قابل توجهی روند ویرایش را سرعت می بخشد و باعث افزایش دقت می شود.
  • تولید کارآمد چندین ویدیو: این ویرایشگر هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا ویدیوهای زیادی را با دقت بالا و با سرعتی باور نکردنی و بدون افت کیفیت تولید کنید.
  • ادغام با ویدیوهای انسانی: ویرایشگر هوش مصنوعی به طور یکپارچه با ویدیوهای انسانی ادغام می شود و امکان اضافه کردن این ویدیوها را در کمپین ها فراهم می کند.
  • بهبود ویدیوها با جلوه‌ها و انتقال‌ها: ویرایشگر این ابزار طیف وسیعی از جلوه ها را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد علاقه و جذابیت بصری را به محتوای خود اضافه کنند. همچنین امکان سفارشی‌سازی عناوین ویدیو و نام بلندگوها را در یک سوم پایین‌تر فراهم می‌کند.
  • بهینه سازی بازدید با فصل ها: ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی از تقسیم بندی فیلم ها به فصل های کوچک و نشانک گذاری آنها با پیش نمایش های فردی پشتیبانی می کند.

5- ابزار Synthesia

این اتوماسیون قوی هوش مصنوعی، ده ها آواتار، الگو، بیش از 120 زبان و موارد دیگر را ترکیب می کند تا به شما کمک کند با کسری از هزینه فیلم بسازید. در واقع این یک ابزار قدرتمند است که از هوش مصنوعی برای ساده‌سازی فرآیند و افزایش کیفیت ویدیوها استفاده می‌کند.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی: این ابزار به کاربران این امکان را می دهد تا با استفاده از ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی خود، در عرض چند دقیقه ویدیوها را ایجاد و ویرایش کنند. این امکان تولید ویدیوهای حرفه ای را تنها با چند کلیک، بدون نیاز به مهارت یا تجهیزات ویرایشی فراهم می کند.
  • ایجاد ویدیو با هوش مصنوعی: از هوش مصنوعی برای ایجاد ویدیوها از ابتدا استفاده و امکان تولید ویدیوهایی با ظاهر حرفه ای با آواتارهای هوش مصنوعی بر اساس افراد واقعی را فراهم می کند.
  • بسیار کاربرپسند: ابزار Synthesia یک ویرایش ویدیوی کاربرپسند است که یک رابط بصری را ارائه می دهد و تولید محتوای با کیفیت را برای کاربران در تمام سطوح مهارت آسان می کند.
  • آواتارها و اسکریپت‌های قابل تنظیم: کاربران می‌توانند از میان طیف وسیعی از آواتارها انتخاب کنند و حتی اسکریپت‌های خود را آپلود نمایند.
  • مقیاس پذیری و مقرون به صرفه بودن: برای ایجاد محتوای ویدیویی مقیاس پذیر و مقرون به صرفه و در عین حال کیفیت بالا طراحی شده است.
  • بدون نیاز به تجهیزات: یکی از ویژگی های برجسته Synthesia این است که به میکروفون، دوربین، بازیگر یا استودیو نیاز ندارد. این بسیاری از موانع ورود برای تولید ویدیو را از بین می برد و برای هر کسی که یک ایده و یک پیام متنی دارد در دسترس قرار می گیرد.

6- ابزار Wisecut

ابزار Wisecut یک سایت هوش مصنوعی ادیت فیلم رایگان است که برای تبدیل ویدیوهای طولانی به کلیپ های جذاب و ویروسی با حداقل تلاش طراحی شده است.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • برش و ویرایش خودکار ویدیو: ابزارWisecut از هوش مصنوعی برای برش و ویرایش خودکار ویدیوها، حذف مکث های طولانی و بهینه سازی محتوا برای تعامل بهتر استفاده می کند.
  • موسیقی پس‌زمینه هوشمند: این ابزار به‌طور خودکار موزیکی را انتخاب می‌کند که متناسب با ویدیوی شما باشد و میزان صدا را مطابق با گفتار و سکوت در محتوای شما تنظیم می‌کند.
  • تشخیص برجسته‌سازی هوش مصنوعی: فناوری هوش مصنوعی Wisecut تصاویر شما را بررسی می‌کند تا جذاب‌ترین و ارزشمندترین قطعه‌ها را شناسایی نماید.
  • زیرنویس‌ها و ترجمه‌های خودکار: این پلتفرم به‌طور خودکار زیرنویس‌ها و ترجمه‌هایی را برای ویدیوهای شما ایجاد می‌کند و آن‌ها را برای مخاطبان جهانی در دسترس قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی

7- ابزار Vimeo Video Editor

Vimeo Video Editor ابزاری قدرتمند است که برای ساده سازی فرآیند ایجاد، مدیریت و اشتراک گذاری ویدیوها طراحی شده است.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر متن: این یک ویرایشگر ویدیوی مبتنی بر متن ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد ویدیوهای خود را مستقیماً از پلتفرمابزار ویرایش کنند. این ویژگی فرآیند ویرایش را ساده و بدون نیاز به نرم‌افزار پیشرفته ویرایش ویدیو در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
  • ابزار تولید مبتنی بر وب: ویرایشگر ویدیوی Vimeo یک ابزار مبتنی بر وب است، به این معنی که از هر دستگاهی با اتصال به اینترنت قابل دسترسی می باشد.
  • ایجاد و به اشتراک گذاری ویدیو ساده شده: هدف از این پلتفرم ساده کردن فرآیند ساخت، مدیریت و اشتراک گذاری ویدیو است. این یک پلتفرم واحد و با استفاده آسان برای همه کارهای مرتبط با ویدیو ارائه می دهد.

8- ابزار Descript

Descript یک ابزار جامع است که برای ضبط، ویرایش و به اشتراک گذاری محتوای صوتی و تصویری طراحی شده است. این به دلیل رویکرد نوآورانه خود در ویرایش ویدیو متمایز است و به کاربران امکان می دهد فیلم ها را در یک ویرایشگر متن استاندارد ویرایش کنند، که به طور قابل توجهی مانع ورود افراد بدون مهارت های فنی گسترده را کاهش می دهد.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ضبط، ویرایش و اشتراک‌گذاری صدا و تصویر: این ابزار به کاربران امکان می‌دهد تا محتوای صوتی و تصویری را به طور موثر ضبط، ویرایش و به اشتراک بگذارند. همچنین از طیف گسترده ای از فرمت ها پشتیبانی و ابزارهایی برای ویرایش و بهبود فایل های رسانه ای فراهم می کند.
  • رونویسی و ویرایش: رونویسی سریع و دقیق را به 23 زبان ارائه و به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیپ‌های رسانه‌ای را با تغییر رونوشت متن ویرایش کنند.
  • رابط کاربر پسند: این رابط به گونه ای طراحی شده است که دوستانه و شهودی باشد و ویرایش را به آسانی با استفاده از یک سندورد انجام دهد.
  • ویژگی‌های ویرایش پیشرفته: فراتر از ویرایش اولیه، این ابزار شامل ویژگی‌هایی مانند ویرایش پس‌زمینه صفحه سبز، تنظیم تماس چشمی هوش مصنوعی و توانایی حذف کلمات پرکننده، افزایش کیفیت و حرفه‌ای بودن محتوا می باشد.

9- ابزار Wideo

Wideo یک هوش مصنوعی برای ویرایش ویدیو است که برای مشاغل کوچک تا متوسط، آژانس های دیجیتال و متخصصان بازاریابی طراحی شده است. این به کاربران بدون تجربه نیز امکان می‌دهد تا از ابتدا ویدیوهای خود را با استفاده از الگوهای اماده طراحی کنند. این ابزار بیش از ۷۵ قالب آماده برای اهداف مختلف از جمله ویدیوهای توضیح‌دهنده، اخبار هفتگی، استوری‌های اینستاگرام، دستورالعمل‌های شرکت و موارد دیگر را ارائه می‌دهد که کاربران می توانند تمام جزئیات ویدیوهای خود را سفارشی و مدیریت کاملی روی آنها داشته باشند.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • رابط کاربری آسان: ابزار Wideo دارای یک رابط کاربری ساده و شهودی با قابلیت کشیدن و رها کردن است که حتی برای افرادی که تجربه ویرایش ویدیو را ندارند نیز قابل دسترسی می باشد.
  • ویدیوهای با کیفیت HD: به کاربران امکان می دهد ویدیوهای سفارشی، متحرک و با کیفیت HD ایجاد و جذابیت بصری مواد بازاریابی را افزایش دهند.

10- ابزار Pictory

Pictory یک نرم‌افزار خلاقانه برای ایجاد ویدیوی آنلاین است که از هوش مصنوعی پیشرفته (AI) برای کمک به کاربران کمک می‌کند تا محتوای متنی را به سرعت به ویدیوهای با کیفیت حرفه‌ای تبدیل کنند. این طراحی شده است تا حتی برای کسانی که مهارت تولید ویدیو ندارند نیز قابل دسترسی باشد و ایجاد ویدیوهای حرفه ای را برای مبتدیان بسیار ساده می کند. ابزار هوش مصنوعی Pictory قابلیت های جذابی را ارائه می دهد و به هر کسی امکان می‌دهد ویدیوهای خیره‌کننده‌ای را بسازند.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ساخت ویدیو بدون پیچیدگی: ابزارمبتنی بر هوش مصنوعی Pictory به کاربران این امکان را می دهد تا بدون نیاز به مهارت‌های ویرایش ویدیو، ویدیوهای حرفه‌ای خود را ایجاد کنند.
  • گزینه‌های صوتی: کاربران می‌توانند صوت های خود را آپلود یا از صداهای واقعی هوش مصنوعیاستفاده کنند نمایند.
  • ویرایشگر ویدیوی هوش مصنوعی: امکان ویرایش آسان ویدیو با استفاده از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی را فراهم و نیاز به مهارت های پیچیده ویرایش را از بین می برد.
  • تبدیل اسکریپت به ویدیو: به کاربران کمک می کند تا یک اسکریپت را به ویدیو تبدیل و هم از اسکریپت‌های نوشته شده و هم ازآدرس پشتیبانی می‌کند.

11- ابزار Raw Shorts

این یک ویرایشگر ویدیو با هوش مصنوعی است که به کاربران این امکان را می دهد که متن خود را به فیلم های متحرک تبدیل کنند. با استفاده از یک فرآیند سه مرحله‌ای ساده، می‌توانید در کمترین زمان یک اسکریپت را به یک ویدیوی جذاب تبدیل نمائید. در واقع این یک ابزار قدرتمندی است که برای ساده کردن فرآیند ایجاد ویدیوهای متحرک، ویدیوهای توضیح دهنده و محتوای بازاریابی برای مشاغل طراحی شده است. این ابزار از هوش مصنوعی (AI) برای خودکارسازی بیشتر فرآیند ایجاد ویدیو استفاده می‌کند و حتی برای کسانی که تجربه ویرایش ویدیوی زیادی ندارند، یک گزینه عالی خواهد بود.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • سازنده کشیدن و رهاکردن: این پلتفرم یک سازنده ویدیوی متحرک با کشیدن و رها کردن ارائه می دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا در عرض چند دقیقه ویدیوی تولید شده توسط هوش مصنوعی را سفارشی کنند.
  • دانلود و برون ریزی آسان: فیلم های تمام شده را می توان به راحتی دانلود و برون ریزی کرد و در پلتفرم های مختلف از جمله فیس بوک و یوتیوب به اشتراک گذاشت.
  • فرآیند ایجاد محتوا ساده: این پلتفرم دارای یک فرآیند تولید محتوا ساده در یک استودیوی طراحی و انتشار مبتنی بر وب است. این یک کاتالوگ قوی از قالب‌های ویدئویی حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به مهارت‌های ویرایش ویدیوی گسترده، ساخت ویدیوهای خود را شروع کنند.
  • طیف گسترده ای از انواع ویدیو: از ایجاد انواع مختلف ویدیو از جمله ویدیوهای توضیح دهنده، ویدیوهای آزمایشی، ویدیوهای بازاریابی، انیمیشن ها و غیره پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: طراحی سایت با هوش مصنوعی رایگان (معرفی سایت‌سازهای برتر)

12- ابزار Munch

این یک پلتفرم هوش مصنوعی برای تدوین است که در ایجاد کلیپ های بهینه شده برای رسانه های اجتماعی تخصص دارد. این ابزار برای تبدیل ویدیوهای طولانی به کلیپ های کوتاه تر و جذاب بهینه شده برای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • ویرایش ویدیو: کاربران می توانند ویدیوهای تولید شده را ویرایش و طول، سبک و قالب را مطابق با نیازها و اهداف خود تنظیم کنند.
  • بینش در مورد عملکرد: این ابزار اطلاعات مختلفی را در مورد عملکرد ویدیو از جمله معیارهای تعامل، تعداد بازدیدها و تبدیل ها ارائه می دهد.
  • فرمت‌های چندگاه: این ابزار فرمت‌های مختلفی را برای برون ریزی کلیپ‌ها ارائه و از سازگاری با پلتفرم‌ها و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف اطمینان می‌دهد.

13- ابزار muse.ai

ابزار muse.ai یکی از ابزارهای هوش مصنوعی برای ویرایش فیلم است که برای بهبود نحوه ایجاد، مدیریت و توزیع محتوای ویدیویی توسط کاربران طراحی شده است. این پلتفرم را می توان به سادگی با پلتفرم های مختلفی همچون وردپرس، ووکامرس و… ادغام کرد.

برخی از ویژگی های این ابزار عبارت است از:

  • جستجوی ویدیویی قدرتمند: یک ویژگی جستجوی ویدیویی قوی ارائه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد هر چیزی را که گفته می‌شود، نوشته یا در اسلاید نشان داده می‌شود را جستجو نماید.
  • کشیدن و رها کردن: کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌ها را با کشیدن و رها کردن آن‌ها در این ابزار آپلود و فرآیند بارگذاری محتوا را ساده‌تر کنند.
  • قابلیت‌های جستجو: این ابزاردارای قابلیت‌های جستجوی پیشرفته از جمله کلمات کلیدی و جستجوی هوشمند است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا محتوای خاصی را در کتابخانه ویدیوی خود به طور موثر پیدا کنند.
  • کانال های قابل تنظیم: هر حساب ai شامل یک کانال قابل تنظیم است که تمام ویدیوها و مجموعه های عمومی را جمع آوری و به عنوان مرکزی برای به اشتراک گذاری محتوا با مخاطب عمل می کند.
  • ضبط ویدیو یا صفحه: کاربران می‌توانند ویدیوها یا صفحه‌ها را ضبط کرده و مستقیماً در حسابai خود آپلود کنند.

بیشتر بخوانید: بهترین هوش مصنوعی تبدیل متن به صدا