You are currently viewing بهترین سرگرمی ها را در کوش آداسی کشف کنید

بهترین سرگرمی ها را در کوش آداسی کشف کنید


تفریحات در کوش آداسی تنوع زیادی دارد که می تواند همه سلیقه ها را برآورده کند. سواحل رویایی، طبیعت زیبا و آثار تاریخی فراوان این شهر جذابیت خاصی به آن بخشیده است. در این مقاله با سرگرمی های مختلفی که می توانید در کوش آداسی تجربه کنید بیشتر آشنا می شویم.

بازدید از سواحل؛ یکی از معروف ترین تفریحات کوش آداسی

یکی از مهم ترین دلایل خرید گردشگران به خصوص در فصل تابستان استتور کوش آداسی و سفر به این شهر ساحلی، قدم زدن در کنار سواحل آن کارت پستال آن است. این شهر به دلیل داشتن سواحل زیبا و متنوع، بهشتی برای عاشقان دریا و خورشید محسوب می شود. در این سواحل می توانید از آفتاب گرفتن زیر نور گرم خورشید، شنا در آب های شفاف و فعالیت های آبی مختلف لذت ببرید.

لیدی بیچ، دیاموند بیچ، لانگ بیچ، ساحل سبز و ساحل عشق بهترین ها هستند دیدنی های کوش آداسی آنها محسوب می شوند. از آفتاب گرفتن، شنا، موج سواری و ورزش های آبی مانند جت اسکی و قایق سواری در این سواحل شنی با آب های آرام و کم عمق که برای خانواده ها و کودکان ایده آل است، لذت ببرید.

ورزش های آبی در کوش آداسی

تفریح ​​در کوش آداسی به ویژه ورزش های آبی آن یکی از مهم ترین دلایلی است که گردشگران کشورهای همسایه ترکیه و سایر نقاط جهان را به ویژه در فصول گرم سال به این سرزمین می کشاند. کوش آداسی به دلیل داشتن سواحل متنوع، فعالیت های آبی بیشتری نسبت به جاهای دیگر دارد.

بازدید از پارک های آبی

آدالند، آکوا فانتزی، آتلانتیس و تورتوگا چهار پارک آبی معروف کوش آداسی هستند. هر کدام از این پارک های آبی ویژگی های جذابی دارند که باعث محبوبیت آن ها شده است. سرسره های مختلف، بازی های آبی، استخرهای مختلف و برنامه هایی مانند بازی و درمان با دلفین ها از جمله این امکانات است.

تعطیلات در پارک های آبی کوس آداسی به گونه ای طراحی شده است که فضایی دلپذیر و مناسب برای خانواده ها و کودکان باشد. علاوه بر فعالیت های آبی، امکاناتی مانند رستوران ها و کافه ها، فروشگاه های سوغاتی، استراحتگاه ها و … وجود دارد. از جمله امکانات رفاهی پارک های آبی در کوش آداسی هستند.

شیرجه زدن؛ یکی از مجلل ترین تفریحات کوش آداسی

غواصی در کوش آداسی تجربه ای فراموش نشدنی و فرصتی برای کشف دنیایی باورنکردنی در زیر آب های دریای اژه است. چندین مرکز غواصی در کوش آداسی وجود دارد که دوره های آموزشی غواصی را در سطوح مختلف از مبتدی تا پیشرفته ارائه می دهند.

قایق سواری در کوش آداسی

بطور کلی هزینه تفریح ​​در کوش اداسی به گونه ای که همه افراد بتوانند حداقل بخشی از آن را تجربه کنند. اما قایق سواری یکی از مجلل ترین تفریحات این شهر ساحلی است. این تورها فرصتی عالی برای لذت بردن از مناظر خیره کننده دریای اژه است.

تورهای قایق کوش آداسی به تورهای نیم روزه، تورهای غروب آفتاب، تورهای شام و تورهای خصوصی تقسیم می شوند.

تورهای نیم روزه معمولاً از بعد از ظهر شروع می شوند و حدود 4-5 ساعت طول می کشند. در طول این تورها می توانید از شنا، آفتاب گرفتن و کاوش در جزایر کوچک اطراف کوش آداسی لذت ببرید.

تورهای غروب آفتاب نیز از اواخر بعد از ظهر شروع می شود و فرصتی عالی برای تماشای غروب خیره کننده خورشید بر فراز دریای اژه به شما می دهد. در این تورها می توانید از شام و نوشیدنی نیز لذت ببرید.

تورهای شام در شب برگزار می شود و شامل شام، موسیقی زنده و رقص است. تورهای خصوصی همچنین به شما این امکان را می دهند که برنامه سفر را مطابق میل خود شخصی سازی کنید.

زندگی شبانه در کوش آداسی

زندگی شبانه در کوش آداسی که زندگی شبانه معروفی دارد رایج است و اتفاقاً در بین گردشگران بسیار محبوب است. معمولا مردم شب را برای گشت و گذار یا بازدید از کلوپ های پر جنب و جوش کوش آداسی یا بازدید از خیابان ها و کافه هایی که تا پاسی از شب باز هستند انتخاب می کنند.

باشگاه ها

کوش آداسی به «شهر جغدها» نیز معروف است و به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوشش مشهور است. یکی از دلایل این نام، باشگاه های این شهر است. کلوپ های معروف کوش آداسی مانند هاوانا، کارلا، تیک توک یا کاروان با نوشیدنی، رقص و کارائوکه به بازدیدکنندگان از زندگی شبانه پر جنب و جوش پذیرایی می کنند.

موج سواری در خیابان

در شهری مانند کوش آداسی که ترکیبی از زیبایی های تاریخی و طبیعی است، پیاده روی در شب با نسیم خنک مطبوع مشخصه آب و هوای کوش آداسی می تواند دلپذیر باشد. قدم زدن در خیابان های شلوغ و ملاقات با مردم پر جنب و جوش و نوشیدن چای در کافه های دنج این شهر می تواند روحیه ای دوگانه را در انسان ایجاد کند.

تور پاساژ

سفر به ترکیه بدون خرید کامل نمی شود. به خصوص اگر می خواهید از چنین سفر خاطره انگیزی سوغاتی داشته باشید. بنابراین قطعا بخشی از هزینه تفریح ​​کوش اداسی تنظیم برای خرید.

مهم ترین بازار کوش آداسی بازار بزرگ این شهر است. این بازار با فضایی سنتی و معماری قدیمی میزبان بیش از 5 هزار مغازه است. خودتان فکر کنید چه محصولاتی در این بازار پیدا می شود! از لباس گرفته تا فرش، ادویه و سوغاتی در این بازار موجود است.

مرکز خرید آکدوگان یکی از پاساژهای مدرن و شیک این شهر است که برندهای مختلف پوشاک و لوازم آرایشی در آن فعالیت می کنند.

مرکز خرید اسکالا نوا، مرکز خرید سوکه و مرکز هاجیوات دیگر مراکز خرید در کوش آداسی هستند که برندهای بین المللی بیشتری مانند آدیداس و نایک در آنها نمایندگی دارند.

تفریح ​​در کوش آداسی با آژانس مسافرتی شباویز

کوش آداسی یکی از بهترین مکان ها برای سفر به تعطیلات است. این شهر زیبا با طیف وسیعی از جاذبه ها، تفریحات و مناظر طبیعی و تاریخی هر سلیقه ای را راضی می کند. این شهر برای همه مسافرانش بازی ارائه می دهد و مطمئنا اوقات خوبی را برای همه ایجاد می کند. اگر مشتاق سفر به این شهر ساحلی در ترکیه و تجربه تفریح ​​کوش آداسی هستید، خرید تور کوش آداسی را به شما پیشنهاد می کنیم. آژانس مسافرتی شباویز است

شباویز با سالها تجربه در زمینه فروش تورهای خارجی و با هدف ارائه بهترین خدمات به مسافران توانسته جایگاه ویژه ای در کنار آژانس های مسافرتی شناخته شده پیدا کند. این آژانس با تکیه بر کارشناسان مجرب در کنار شما سفری فراموش نشدنی را برای شما رقم می زند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و ضوابط تور ترکیه و سایر تورهای خارجی با شماره 02152916 تماس بگیرید و یا به سایت www.shabaviztour.com مراجعه کنید.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: 2 میانگین: 5)