You are currently viewing بهترین ساعت های هوشمند بازار + مشخصات را به شما معرفی می کنیم

بهترین ساعت های هوشمند بازار + مشخصات را به شما معرفی می کنیم


ساعت های هوشمند از زمان ظهور خود توانسته اند نقش ویژه ای در فعالیت های روزانه ما ایفا کنند. در سال های اخیر برندهای مختلف ساعت های هوشمند را با قیمت های متفاوت تولید کرده اند. اپل و سامسونگ به عنوان برندهای محبوب، ساعت های هوشمند جذابی را با قیمت های گران معرفی کرده اند. با این حال برندهایی مانند شیائومی و هوآوی با عرضه بهترین ساعت هوشمند تا سقف یک میلیون تومان و حتی قیمت کمتر، سعی کرده اند سهم قابل توجهی از بازار ساعت های هوشمند را به خود اختصاص دهند.

خوشبختانه بازار ساعت های هوشمند یک میلیون تومانی بسیار رونق دارد و محصولات متنوعی در این رنج قیمتی وجود دارد. در بین بهترین 1 میلیون ساعت هوشمند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ساعت هوشمند hk9 pro plus

بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان

بررسی بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون

صفحه نمایش: 2.02 اینچ AMOLED، وضوح 520 در 485 پیکسل

پشتیبانی از سیستم عامل: اندروید 7.0 و بالاتر و iOS 10.0 و بالاتر

باتری: 240 میلی آمپر ساعت

قابلیت اتصال: اتصال بلوتوث و وای فای

ویژگی ها: پشتیبانی از حالت های مختلف ورزشی، گام شمار، شمارش ضربان قلب، نظارت بر خواب، کنترل شاتر دوربین موبایل و کنترل موسیقی موبایل

اگر از طرفداران اپل واچ هستید و به دنبال بهترین ساعت هوشمند تا سقف یک میلیون تومان مشابه اپل واچ هستید، ساعت هوشمند HK9 Pro Plus می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

این ساعت هوشمند 1 میلیونی مانند اپل واچ دارای صفحه نمایش مستطیلی است و به دکمه جادویی و دکمه های پاور مجهز شده است. شرکت سازنده در ساخت این ساعت هوشمند از مواد آلومینیومی استفاده کرده است که جدای از زیبایی، HK9 Pro Plus را به ساعتی سبک و بسیار بادوام تبدیل کرده است. ناگفته نماند که این ساعت در رنگ های محبوب مشکی، نقره ای، رز و طلایی عرضه می شود.

صفحه نمایش 2.02 اینچی AMOLED این ساعت هوشمند یک میلیون تومانی اطلاعات کاربر را با بالاترین کیفیت نسبت به قیمت به نمایش می گذارد و از این حیث دست کمی از ساعت های هوشمند میان رده بازار ندارد.

از جمله ویژگی های جذاب این مدل ساعت هوشمند می توان به سنسورهای سنجش فشار خون، سنجش ضربان قلب، مانیتورینگ اکسیژن خون، ردیابی خواب، حالت های مختلف ورزشی، قابلیت کنترل پخش موسیقی و اعلان تماس و پیامک اشاره کرد که این نام را به خود اختصاص داده است. از این محصول در لیست بهترین راهنمای خرید ساعت هوشمند قرار می گیرد تا یک میلیون.

ساعت هوشمند جهانی Meibro C2

یک میلیون ساعت هوشمند

صفحه نمایش: 1.69 اینچ TFT، رزولوشن 240 در 280 پیکسل

پشتیبانی از سیستم عامل: اندروید 5.0 و بالاتر و iOS 10.0 و بالاتر

باتری: 270 میلی آمپر ساعت

اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0

ویژگی ها: ضد آب تا عمق 20 متر، سنسور اکسیژن خون، سطح استرس، ضربان قلب 24 ساعته، 20 حالت ورزشی

یکی دیگر از ساعت های هوشمند مقرون به صرفه بازار که توانسته با امکانات و کیفیت بالا در لیست بهترین ساعت های هوشمند زیر 1 میلیون تومان قرار گیرد، ساعت هوشمند Mibro C2 Global است.

این ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان با طراحی ساده و کلاسیک، نمایشگر رنگی TFT، قابلیت پایش سلامت و تناسب اندام و عمر باتری طولانی، پاسخگوی تمامی نیازهای کاربران ساعت هوشمند است.

C2 Global مجهز به صفحه نمایش 1.69 اینچی TFT با رزولوشن 240×280 پیکسل است و عملکرد خوبی در نمایش اطلاعات دارد اما عملکرد صفحه نمایش این ساعت در زیر نور مستقیم آفتاب کمی متضرر می شود که با توجه به قیمت قابل انتظار نیست. از نظر ساعت بالاتر بود.

Mibro C2 Global از عملکردهای زیادی برای نظارت بر سلامت و تناسب اندام استفاده می کند. از کاربردی ترین ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به گام شمار، کالری شمار، نمایشگر ضربان قلب، اکسیژن سنج و پشتیبانی از 20 حالت مختلف ورزشی اشاره کرد.

برنامه های ورزشی بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون تومان که از برندهای زیرمجموعه شیائومی می باشد شامل دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری، تنیس، شنا و … می باشد و تقریبا در تمامی فعالیت های ورزشی قابل استفاده است.

علاوه بر اینها، ساعت هوشمند C2 Global از عملکردهایی مانند نمایش اعلان تماس و پیام، نمایش زمان، کنترل موسیقی و یاب گوشی هوشمند نیز پشتیبانی می کند.

انرژی این محصول توسط یک باتری 270 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که با استفاده معمولی می تواند تا 7 روز دوام بیاورد. این یکی از ویژگی های دیگری است که نام C2 Global را در لیست بهترین ساعت های هوشمند برای خرید زیر 1 میلیون تومان ثبت کرده است.

در نهایت باید بگوییم که این ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان دارای گواهی 2AtM است و به راحتی در برابر آب و رطوبت مقاومت می کند. اما توصیه می کنیم ساعت را در معرض آب داغ قرار ندهید.

یکی از زیرمجموعه های شیائومی که در سال های اخیر به تولید ساعت های هوشمند مقرون به صرفه می پردازد، برند هیلو است. ساعت هوشمند هیلو سولار در واقع بهترین ساعت زیر 1 میلیون شیائومی است که با طراحی کلاسیک، کارکردهای متنوع و کیفیت ساخت بالا به یکی از پرفروش ترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت بازار تبدیل شده است.

این ساعت هوشمند تا قیمت 1 میلیون تومان مجهز به صفحه نمایش لمسی 1.28 اینچی TFT با رزولوشن 300 در 320 پیکسل است و می تواند اطلاعات بصری را با کیفیت خوبی به نمایش بگذارد.

با گواهی استاندارد IP68، ساعت هوشمند هیلو می تواند به راحتی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند. با این حال، توصیه می کنیم از این ساعت ارزان قیمت در طول شنای طولانی مدت استفاده نکنید.

ساعت هیلو سولار از 12 حالت مختلف ورزشی مانند دویدن در محیط های مختلف، پیاده روی، دوچرخه سواری، بسکتبال، فوتبال و … پشتیبانی می کند و یک ساعت هوشمند تقریباً مجهز به حساب می آید. علاوه بر این، این ساعت هوشمند می تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، کیفیت خواب و تعداد قدم های برداشته شده را بررسی و مدیریت کند.

با توجه به اینکه این ساعت جی پی اس ندارد، تمامی فعالیت ها با استفاده از جی پی اس گوشی موبایل کاربر ردیابی می شود; بنابراین پیشنهاد می کنیم هنگام فعالیت های ورزشی با این ساعت گوشی هوشمند خود را همراه داشته باشید.

یکی از ویژگی های مهم ساعت هوشمند هیلو سولار باتری قدرتمند 340 میلی آمپر ساعتی آن است که با استفاده متوسط ​​تا 30 روز دوام می آورد. این ساعت به عنوان بهترین ساعت هوشمند زیر 1 میلیون تومان، با سیستم عامل های اندروید و iOS سازگاری دارد و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن Haylou Fit، قابلیت های دستگاه را مدیریت کنند.

منبع:

تکراری

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)