You are currently viewing بهترین تلویزیون های پولی جهیزیه

بهترین تلویزیون های پولی جهیزیه


خرید تلویزیون جهیزیه یک ضرورت است زیرا زوج های جوان با داشتن تلویزیون می توانند از فیلم ها، سریال ها و برنامه های مورد علاقه خود لذت ببرند. علاوه بر این، تلویزیون های هوشمند امروزی با قابلیت اتصال به اینترنت و دسترسی به منابع سرگرمی و بازی، کار را آسان می کنند. در مجموع، تلویزیون نه تنها به عنوان یک وسیله سرگرمی بلکه به عنوان یک وسیله کاربردی برای خانه نیز ضروری است. در زیر لیستی از تلویزیون های با قیمت مناسب را مشاهده می کنید. شما می توانید با وام خرید روز پرداخت آنها را از فروشگاه های دستفروشی تهیه کنید فروش بازدهی لوازم خانگی خرید می کند

تلویزیون برای جهیزیه تا 15 میلیون تومان

تلویزیون ال ای دی هوشمند Snowva 50 اینچ مدل SSD-50SK600UD

تلویزیون LED هوشمند Snowva SSD-50SK600UD SSD-50SK600UD 50 اینچی با کیفیت تصویر Ultra HD و وضوح بالا ویژگی های بسیاری را ارائه می دهد. سیستم صوتی دو کاناله با دو بلندگوی 15 واتی در مجموع 30 وات صدا تولید می کند.

این تلویزیون دارای پورت HDMI با قابلیت انتقال تصاویر 4K و عملکرد Time Shift می باشد. پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدئویی و پخش کانال های دیجیتال با سیستم عامل اندروید 9 و گیرنده دیجیتال داخلی. همچنین دارای یک کنترل از راه دور هوشمند است.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

مجهز به پردازنده چهار هسته ای است.

بدون دوربین

دارای پنل +A با روشنایی و وضوح بالا.

فاقد حسگر نور محیطی

مرورگر اینترنت دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-50RU764S سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند J Plus مدل GTV-50RU764S سایز 50 اینچ دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم. این تلویزیون با سیستم عامل اندروید و قابلیت اتصال به اینترنت امکان تماشای برنامه های تلویزیونی از طریق اینترنت را فراهم می کند. همچنین مجهز به دو پورت USB و سه درگاه HDMI برای پخش اطلاعات از دستگاه های مختلف می باشد. این تلویزیون امکانات پیشرفته ای را در اختیار کاربر قرار می دهد.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

بلوتوث داره

بدون پخش سه بعدی

دارای پردازنده 4 هسته ای

بدون دوربین

سیستم عامل اندروید 11 دارد

تلویزیون ال ای دی سام الکترونیکس مدل UA32T4600TH سایز 32 اینچ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ مدل UA32T4600TH با سایز 32 اینچ به عنوان یکی از پرطرفدارترین دستگاه های موجود در بازار شناخته می شود. این تلویزیون برای فضاهای کوچک مانند مغازه ها و اتاق ها اندازه مناسبی دارد. کیفیت ساخت قابل قبول و ارزش خرید مقرون به صرفه از ویژگی های مهم این تلویزیون است که آن را برای افرادی که قصد خرید دستگاهی با قیمت مناسب را دارند مناسب می کند.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

دارای پورت HDMI است

امکان ارتقای وضوح تصویر وجود ندارد.

مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی

تشخیص دستورات حرکتی ممکن نیست.

تلویزیون ال ای دی نکسار مدل NTV-U50E616N سایز 50 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند Nexar NTV-U50E616N NTV-U50E616N با تصویر با کیفیت Ultra HD 4K و صدای قدرتمند بسیار برای کاربران جذاب است. طراحی مدرن و بدون درز آن با دکوراسیون خانه های امروزی همخوانی دارد.

این تلویزیون Android دسترسی به هزاران برنامه را فراهم می کند و از ویژگی های هوشمند مانند اتصال Wi-Fi، پورت های HDMI و USB و کنترل صوتی پشتیبانی می کند. این تلویزیون با توجه به ویژگی های برجسته و قیمت مناسب، انتخابی ایده آل برای افرادی است که قصد خرید تلویزیون با قیمت مناسب برای جهیزیه را دارند.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

16 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نمی توان آن را به دیوار وصل کرد.

دارای پورت HDMI است

تلویزیون برای جهیزیه تا 25 میلیون تومان

تلویزیون هوشمند سونی سایز 65 اینچ مدل سونی 65X75K

تلویزیون 65 اینچی سونی X75K محصول سال 2022 دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایش LED با پنل IPS است که کنتراست بالا، بازتولید رنگ با کیفیت، زاویه دید وسیع و مقاومت در برابر ضربه را ارائه می دهد. این تلویزیون با قابلیت HDR سایه ها و هایلایت های تصویر را با کیفیت بالا نمایش می دهد. سیستم عامل اندروید و کنترل از راه دور با میکروفون داخلی برای دستورات صوتی عملکردهای هوشمندی را ارائه می دهد. این تلویزیون همچنین دارای 3 پورت HDMI 2.0، دو پورت USB، یک پورت LAN و یک ورودی آنتن می باشد.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

حالت بازی وجود دارد.

بدون مرورگر وب

امکان اتصال با تلفن همراه وجود دارد.

امکان ضبط برنامه (PVR) وجود ندارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 65NU8900 سایز 65 اینچ

تلویزیون سامسونگ مدل 65NU8900 با صفحه نمایش تخت 65 اینچی و سیستم عامل SmartHub طراحی زیبا و کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد. این تلویزیون با پشتیبانی از HDR و زوایای دید گسترده، شما را با کیفیت و جزئیات دقیق خود مجذوب خود می کند. همچنین این مدل دارای 3 پورت USB و 4 پورت HDMI است که قابلیت اتصال فلش مموری، هارد اکسترنال و سایر دستگاه های صوتی و تصویری را دارد.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

دارای 3 پورت USB

بدون جک هدفون

تولید صدای قدرتمند

بدون دوربین

مرورگر اینترنت دارد.

تلویزیون ال جی مدل 55UK77000GI

تلویزیون ال جی مدل 55UK77000GI یک تلویزیون هوشمند با صفحه نمایش 55 اینچی است که کیفیت تصویر 4K و وضوح 2160 در 3840 پیکسل را ارائه می دهد. این مدل با استفاده از فناوری HDR تصاویری را با کنتراست بالا و رنگ های زنده نمایش می دهد. علاوه بر این، سیستم عامل WebOS آن دسترسی به اینترنت و برنامه های مختلف را فراهم می کند. این تلویزیون طراحی زیبا و مدرنی دارد و از پورت های HDMI و USB برای اتصال به دستگاه های مختلف پشتیبانی می کند. سیستم صوتی قدرتمند این تلویزیون تجربه تماشای فیلم و برنامه را لذت بخش تر می کند.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

دارای سیستم عامل WebOS است.

متوسط ​​پخش صدا

کیفیت تصویر بالاست.

بدون قفل کودک

عدم پشتیبانی از تصاویر سه بعدی

تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-65SU1800 سایز 65 اینچ

تلویزیون LED هوشمند Daewoo DSL-65SU1800 با صفحه نمایش 65 اینچی و کیفیت تصویر Ultra HD 4K تجربه بی نظیری از فیلم، موسیقی و بازی را ارائه می دهد. این تلویزیون با سیستم عامل اندروید و رابط هوشمند قابلیت اتصال به اینترنت و گوشی های هوشمند را فراهم می کند. فناوری تفکیک رنگ HDR جزئیات دقیق تصاویر روشن و تاریک را نشان می دهد. با سیستم صوتی دو کاناله و توان خروجی 30 وات و پشتیبانی از استانداردهای دالبی دیجیتال، لذت تماشای تلویزیون برای شما دو چندان می شود. این تلویزیون برای خانه، مغازه و اداره بزرگ ایده آل است.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

امکان اتصال به اینترنت وجود دارد.

پخش سه بعدی موجود نیست.

دارای ریموت هوشمند

می توان آن را به دیوار وصل کرد

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 65SJ85000GI سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند 65 اینچی ال جی 65SJ85000GI از فناوری نانو سلول برای بهبود کیفیت رنگ و تصویر استفاده می کند. این مدل با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل تصاویری شفاف و بسیار باکیفیت ارائه می کند و با تغییر زاویه کیفیت تصویر افت نمی کند.

سیستم صوتی دو کاناله با دو بلندگو و دو ساب ووفر در مجموع 40 وات صدا تولید می کند. این تلویزیون صفحه تخت هوشمند ال‌جی مدل 2017 یک گزینه عالی برای تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا است.

چرا خرید؟

چرا نمیخری

Wi-Fi وجود دارد.

پخش سه بعدی موجود نیست.

بلوتوث داره

نتیجه

تلویزیون های هوشمند مدرن با قابلیت های مختلف و اتصال به اینترنت دسترسی به طیف وسیعی از محتوا را فراهم می کنند و تجربه تماشای فیلم، سریال و برنامه های مختلف را بهبود می بخشند. زیرا بسیاری از فروشگاه ها تلویزیون پولی مدل های مختلفی مانند تلویزیون اسنوا، جی پلاس، سام الکترونیک، نکسار، سونی، سامسونگ، دوو و ال جی را معرفی کرده ایم که دارای ویژگی های منحصر به فرد و قیمت های متفاوتی هستند و گزینه های مناسبی برای خرید جهیزیه هستند. این تلویزیون ها با کیفیت تصویر بالا، صدای قدرتمند و ویژگی های هوشمند، تجربه ای عالی از تماشای تلویزیون را ارائه می دهند.