You are currently viewing بهترین تلویزیون های ایرانی را برای بازی بشناسید + عکس

بهترین تلویزیون های ایرانی را برای بازی بشناسید + عکس


تلویزیون های بازی مخصوصا برای بهبود تجربه بازی طراحی شده اند. این نوع تلویزیون ها دارای امکانات و ویژگی هایی هستند که تجربه بازی را بسیار افزایش می دهد. از جمله مهم ترین امکانات رفاهی و ویژگی های این تلویزیون ها می توان به وضوح 4K، تاخیر کم و نرخ رفرش بالا اشاره کرد.

بهترین تلویزیون بازی ایرانی

برندهای ایرانی در سال های اخیر اقدام به تولید و بازاریابی تلویزیون های گیمینگ با کیفیتی کرده اند که می توان آنها را به صورت اعتباری خریداری کرد. در زیر تعدادی از بهترین تلویزیون های گیمینگ ایرانی را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

تلویزیون سام الکترونیک مدل 65TU6500

تلویزیون Sam Electronics مدل 65TU6500 یک تلویزیون 65 اینچی با رزولوشن 4K است که امکان اجرای بازی های پلی استیشن و ایکس باکس را با بالاترین کیفیت ممکن فراهم می کند. البته نرخ تازه سازی 60 هرتز در این مدل می تواند کمی بیشتر باشد. با این حال، با این نرخ تازه سازی، می توان بازی هایی با وضوح خوب و نرخ فریم استاندارد انجام داد.

این مدل تلویزیون سام الکترونیک از صفحه نمایش LED با روشنایی و اشباع رنگ مناسب استفاده می کند. این تلویزیون بازی همچنین مجهز به سیستم صوتی Dolby است که با ایجاد صدای فراگیر، تجربه بازی شما را افزایش می دهد. از دیگر ویژگی های این مدل می توان به رابط کاربری هوشمند و کاربردی اشاره کرد.

اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی را دارید می توانید این مدل را در نظر بگیرید و به صورت اعتباری خریداری کنید.

تلویزیون ایکس ویژن مدل XYU755

ایکس ویژن معروف ترین برند در بین تولیدکنندگان تلویزیون ایرانی به شمار می رود. این برند به تازگی مدل XYU755 را که یک تلویزیون گیمینگ محسوب می شود را معرفی و روانه بازار کرده است. این مدل دارای صفحه نمایش 55 اینچی با رزولوشن 4K و مجهز به پنل IPS و صفحه نمایش بزرگتری نسبت به تلویزیون Sam Electronics 65TU6500 می باشد. این تلویزیون Xvision از فناوری HDR10 پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد بازی هایی با رنگ های طبیعی و کیفیت بالا انجام دهید. به این ترتیب خود را در هیجان بازی غرق خواهید کرد.

کیفیت صدا عامل مهم دیگری است که تلویزیون های بازی را از سایر تلویزیون ها متمایز می کند. این مدل دارای دو ساندبار با توان کلی 20 وات است و از فناوری دالبی برای ایجاد صدای استریو و فراگیر استفاده می کند.

تلویزیون ایکس ویژن XYU755 همچنین مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی است که امکان تماشای فیلم و سریال را برای شما فراهم می کند. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به 1.5 گیگابایت حافظه DDR، 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده Mali-G52 اشاره کرد.

مدل XYU755 مجهز به دو پورت USB و سه پورت HDMI 2.0 و خروجی هدفون است. تمامی این ویژگی ها این تلویزیون را به گزینه ای ایده آل برای بازی تبدیل کرده است.

شایان ذکر است که امکان اتصال به تلویزیون از طریق وای فای و بلوتوث وجود دارد و رابط کاربری مبتنی بر سیستم عامل اندروید 11 است که کار با تلویزیون را بسیار آسان و دلپذیر می کند. با خرید اعتباری این مدل می توانید تجربه جدیدی از بازی داشته باشید.

تلویزیون Xvision XTU865 Series 8

تلویزیون ایکس ویژن مدل XTU865 از فناوری MEMC بهره می برد که آن را به یک تلویزیون گیمینگ تمام عیار تبدیل کرده است. این فناوری به تصاویر اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری داشته باشند و با سرعت بالاتری نمایش داده شوند که این یک ویژگی مهم در هنگام انجام بازی است.

سیستم عامل این تلویزیون همانند مدل XYU755 اندروید 11 بوده و قابلیت اتصال از طریق وای فای و بلوتوث را دارد. سیستم صوتی Pure Sound با کیفیت بالا یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در انتخاب این مدل تلویزیون Xvision است. صدای فراگیر تولید شده شما را غرق در هیجان می کند.

با توجه به موارد ذکر شده، اگر قصد خرید اقساطی لوازم خانگی را دارید، می توانید این مدل را نیز در اولویت خریدهای اعتباری خود قرار دهید.

تلویزیون دوو مدل DSL-55K5700U

تلویزیون دوو مدل DSL-55K5700U با صفحه نمایش 55 اینچی Ultra HD-4K گزینه ای ایده آل برای اجرای بازی های پلی استیشن و ایکس باکس است. این مدل دارای دو بلندگوی 15 واتی است که صدایی دلنشین و جامع ارائه می دهد.

پردازنده 4 هسته ای و رابط کاربری اندروید عملکرد این دستگاه را افزایش داده است. همچنین با استفاده از ریموت کنترل هوشمند می توانید این تلویزیون را از راه دور کنترل کنید.

علاوه بر این، این مدل تلویزیون دوو دارای یک رابط کامپوننت، یک رابط ترکیبی و سه پورت HDMI است. بنابراین برای اتصال دستگاه های جانبی به تلویزیون مشکلی نخواهید داشت.

از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این مدل می توان به DLNA و AirPlay بی سیم، قفل کودک Time Shift، حافظه جانبی با قابلیت ضبط تصویر، راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG)، تله تکست و خاموش شدن خودکار اشاره کرد.

تلویزیون اسنووا مدل SSD-55SA620U

تلویزیون اسنووا مدل SSD-55SA620U دارای صفحه نمایش ال ای دی 55 اینچی با کیفیت 4K و از سیستم صوتی ARC بهره می برد; در ضمن نوع خروجی صدای دیجیتال از نوع کواکسیال و نوع رمزگشای آنلاین نیز HEVC می باشد.

این تلویزیون علاوه بر پایه رومیزی قابلیت اتصال به دیوار را نیز دارد. وزن این مدل با پایه 12 کیلوگرم و بدون پایه 2.2 کیلوگرم می باشد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به تیونر DVB-T2 و فناوری صدای دالبی اشاره کرد.

مشخصات فنی تلویزیون های بازی ایرانی

مدل
اندازه صفحه نمایش
تعداد پورت های HDMI
قدرت هر بلندگو

SAM Electronics 65TU6500
65 اینچ
3
10 وات

X Vision XYU755
55 اینچ
3
10 وات

X Vision XTU865
55 اینچ
3
12 وات

Doo DSL-55K5700U
55 اینچ
3
15 وات

Snowva SSD-55SA620U
55 اینچ
3
10 وات

منبع:

تکراری

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)