You are currently viewing بنچمارک های منتشر شده گوگل پیکسل 9 در مورد عملکرد تراشه Tensor G4 صحبت می کنند

بنچمارک های منتشر شده گوگل پیکسل 9 در مورد عملکرد تراشه Tensor G4 صحبت می کنند


نسل بعدی گوشی پرچمدار گوگل، یعنی پیکسل 9 امروز در پایگاه داده Geekbench دیده شده است این بنچمارک عملکرد پردازنده را بررسی می کند و در کمال تعجب تراشه Tensor G4 در امتیاز پیکسل 9 کمتر از امتیاز کسب شده توسط پیکسل 8 است.

طبق نتایج منتشر شده، عملکرد Tensor G4 قطعا نیاز به بهبود دارد!

مطابق با چک کردن دفترچه یادداشتگوگل تا چند ماه دیگر از سری پیکسل 9 رونمایی خواهد کرد. بسیاری از جزئیات مربوط به این گوشی‌ها قبلاً فاش شده است، اما گزارش دیگری اکنون اطلاعات بیشتری را در مورد عملکرد مدل پایه پیکسل 9 از طریق بنچمارک Geekbench فاش کرده است.

در Geekbench 6، پیکسل 9 و تراشه Tensor G4 در گوشی موفق به کسب امتیاز شدند 1653 تک هسته ای و نمره چند هسته ای 3313 تبدیل شده اند همانطور که در نسل های قبلی تراشه های سری تنسور گوگل دیده بودیم، این پردازنده نمی تواند با محصولات کوالکام رقابت کند. رقیب مستقیم تراشه Tensor G4، StepDragon 8 نسل 3 است که در عملکرد چند هسته ای و تک هسته ای از نمونه گوگل قدرتمندتر است. اما در کمال تعجب، امتیازی که پردازنده آینده گوگل به دست آورده است از ارقام ثبت شده برای پیکسل 8 مجهز به این تراشه فراتر رفته است. تانسور G3 نیز بدتر هستند. البته لازم به ذکر است که نتیجه ذکر شده احتمالا مربوط به یک نسخه آزمایشی از پردازنده Tensor G4 است و به احتمال زیاد در نسخه نهایی پردازنده شاهد عملکرد بهتری خواهیم بود.

همچنین، مشخصات ذکر شده در Geekbench، اطلاعات قبلی پیکربندی هسته های Tensor G4 را تأیید می کند. این پردازنده دارای یک هسته فرکانس اصلی است 3.1 گیگاهرتزسه هسته فرکانس متوسط 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته فرکانس پایین 1.95 گیگاهرتز f کارت گرافیک این تراشه Mali-G715 است که قبلا در Tensor G3 استفاده می شد.

نظر شما در مورد چیپ خود گوگل چیست؟