You are currently viewing برگه مشخصات گلکسی Z Flip 6 سامسونگ فاش شد

برگه مشخصات گلکسی Z Flip 6 سامسونگ فاش شد


سامسونگ در رویداد آینده Galaxy Unpacked که قرار است در تاریخ 10/20 جولای برگزار شود، نسل جدید گوشی های تاشو خود را معرفی خواهد کرد. ما در حال حاضر تقریبا تمام اطلاعات در مورد این دستگاه ها از جمله طرح، مشخصات فنی و قیمت ما آنها را می شناسیم. با این حال، اکنون یک فاش جدید مشخصات کامل گلکسی زد فلیپ 6 را فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

مشخصات کامل Samsung Galaxy Z Flip 6

یک فاش جدید برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 را فاش کرده است که تمام اطلاعات فاش شده قبلی در مورد این گوشی را تایید می کند.

مشخصات کامل Samsung Galaxy Z Flip 6

این اطلاعات توسط Smartprix با افشای برگه مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شد. همچنین به نظر می رسد این همان مشخصاتی است که در وب سایت رسمی سامسونگ می بینیم. در حالی که به لطف افشاگری های قبلی همه این اطلاعات را می دانستیم، قصد داریم دوباره آن را بررسی کنیم.

طبق مشخصات رسمی فاش شده، نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ 6 دارای پنل Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن فول اچ دی پلاس (2640×1080 پیکسل) و نرخ تجدید 120 هرتز و صفحه نمایش کاور شامل Super AMOLED خواهد بود. پنل با وضوح 720 در 748 پیکسل. اندازه صفحه نمایش اصلی 6.7 اینچ و سقف آن 3.4 اینچ است که مشابه Galaxy Z Flip 5 است.

از نظر قدرت پردازشی، مشخصات رسمی گلکسی زد فلیپ 6 نشان می دهد که این گوشی از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده می کند، اگرچه خبری از رم و فضای ذخیره سازی نشده است، اما فاش شده قبلی نشان داد که این دستگاه در دو نسخه عرضه خواهد شد تنظیمات ذخیره سازی: 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. این گوشی همچنین با One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه خواهد شد.

در مورد دوربین، مشخصات رسمی تایید می‌کند که این گوشی دارای دوربین‌های دوگانه در پشت خواهد بود، از جمله لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز فوق‌واید. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی در جلوی این گوشی تعبیه شده است. دوربین اصلی در پشت می تواند با وضوح 4K و 60 فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند.

آخرین اسکرین شات همچنین گزینه های اتصال Galaxy Z Flip 6 را نشان می دهد. بر این اساس این گوشی دارای پورت USB 3.2 Gen 1 Type-C، سه باند Wi-Fi 6E، بلوتوث 5.3، GPS، GLONASS، Beidou، Galileo و NFC. اکنون که طراحی، مشخصات و قیمت گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شده است، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که با آرامش منتظر عرضه رسمی این دستگاه در 29 تیر 1403 باشیم.

نظر شما در مورد مشخصات Galaxy Z Flip 6 چیست؟