You are currently viewing بررسی گوگل پیکسل 9: شایعات و آخرین اخباری که در مورد آن می دانیم

بررسی گوگل پیکسل 9: شایعات و آخرین اخباری که در مورد آن می دانیم


بیش از 7 ماه از تولید گوشی های نسل 8 گوگل می گذرد، اما هنوز شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی جدیدی به نام گوگل پیکسل 9 وجود دارد. دستگاهی میان رده که قیمت پایه آن به 700 دلار می رسد و طراحی جدیدی نسبت به آن دارد. به دیگر گوشی های نسل خود.

از آنجایی که نسخه های 8 و 8 پرو در اکتبر سال گذشته معرفی شدند، انتظار داریم سری جدید گوشی های گوگل دوباره در همان محدوده و کمتر از 5 ماه دیگر عرضه شوند. پیکسل 9 در حال حاضر توسط گوگل در حال توسعه است و این شرکت هر از چند گاهی اطلاعات دقیقی را در اختیار علاقه مندان به استفاده از این گوشی قرار می دهد.

بنابراین، بیایید نگاهی به تمام شایعات و گمانه زنی هایی که تاکنون در مورد پیکسل 9 پرو شنیده ایم بیندازیم. مواردی که محدود به نمایشگر، پردازنده و طراحی آن است اما می تواند پس زمینه نسل جدید گوشی های پیکسل را به ما بدهد.

تاریخ انتشار گوگل پیکسل 9 و قیمت احتمالی

  • به احتمال زیاد در اکتبر 2024 منتشر خواهد شد.
  • می تواند تا 699 دلار قیمت داشته باشد.

هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه و قیمت گوشی گوگل پیکسل 9 در دسترس نیست، اما اگر به نسخه های قبلی آن نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که پیکسل 8 در 4 اکتبر 2023 و پیکسل 7 عرضه شده است. در 6 اکتبر 2022 بنابراین، می توان امیدوار بود که گوگل پیکسل 9 همچنان در نیمه اول سال 2024 ارائه و عرضه شود.

از نظر قیمت باید به نسخه های نسل 8 این مدل گوشی نگاه کنیم. مدل معمولی پیکسل 8 699 دلار و نسخه 8 پرو 999 دلار قیمت داشتند. پیش بینی می کنیم این قیمت گذاری در نسل جدید این سری گوشی نیز تکرار شود. اگرچه ممکن است به دلیل نوع ساخت قیمت بالاتری داشته باشند، اما قیمت های اولیه کمتر از مدل های قبلی آنها به نظر نمی رسد.

طراحی و نمایشگر پیکسل 9 گوگل

  • به نظر می رسد طراحی جدیدی در قاب عقب خود ارائه می دهد.

یکی از منابع داخلی که ادعا می کند ابعاد صفحه نمایش گوگل پیکسل 9 را می داند، می گوید که گوگل پیکسل 9 از صفحه نمایش 6.2 اینچی درست مانند مدل قبلی خود (گوگل پیکسل 8) استفاده خواهد کرد.

اما این خبر اندکی با ادعای دیگری مغایرت دارد. راس یانگ که یکی از معتبرترین اخبار مشخصات گوشی هوشمند را از زمان عرضه گوگل پیکسل 8 ارائه می کند، گفت: پیکسل 9 بزرگتر از نسل هشتم این گوشی است. بنابراین حداقل با افزایش سایز 0.04 یا 0.1 اینچی مواجه خواهد شد که حاشیه های بیشتری نسبت به همتایان خود دارد و می تواند نرخ رفرش را تا 120 هرتز افزایش دهد.

به نظر می رسد گوگل مانند سایر گوشی های پرچمدار از گوشه های منحنی شکل فلزی استفاده کرده و مانند سایر موارد، این بار نیز از قاب پشتی شیشه ای تخت در نسل جدید گوشی های خود استفاده کرده است که به نظر می رسد مثبت باشد. تغییر، رسیدن ابعاد کلی آن گوشی نیز 152.8 x 71.9 x 8.5 است که کمی بزرگتر از پیکسل 8 خواهد بود.

نکته دیگری که در رندر گوشی گوگل پیکسل 9 بسیار به چشم می خورد، قاب دوربین جدید آن است. گیره ای منحنی که این بار برخلاف گذشته در وسط قاب عقب قرار می گیرد و ابعاد آن به لبه های گوشی نمی رسد. انتظار می رود پیکسل 9 مانند نسخه قبلی از 2 ماژول دوربین استفاده کند.

انتظار می رود پیکسل 9 از پردازنده مرکزی به نام G4، 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم استفاده کند که می تواند پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه فعلی باشد.

به هر حال، رنگ‌های شایع استفاده شده در این گوشی آبی، خاکستری تیره، مشکی نزدیک، یشمی و سفید خواهد بود که ممکن است تا زمان عرضه تغییر کند.

ظرفیت باتری گوگل پیکسل 9

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد اندازه باتری پیکسل 9 وجود ندارد. با این حال، اگر به گذشته نگاه کنیم، می بینیم که پیکسل 7 دارای باتری 4355 میلی آمپر ساعتی، پیکسل 8 دارای باتری 4575 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 8 پرو دارای باتری است. یک باتری 5050 میلی آمپر ساعتی که می تواند این خبر را به ما بدهد، ظرفیت باتری در این نسل نسبت به مدل های قبلی خود یکسان خواهد بود.

از گوگل پیکسل 9 چه انتظاری باید داشت؟

با توجه به ویژگی های ارائه شده در نسل هشتم گوشی های گوگل، انتظار داریم برخی از ویژگی های زیر را در پیکسل 9 مشاهده کنیم.

  • طراحی تازه: واقعیت این است که گوگل از زمان عرضه پیکسل 6 به طور مداوم از فرمت مشابهی در طراحی گوشی های خود استفاده کرده است. بنابراین شاید زمان آن رسیده است که گوگل ظاهر پیکسل 9 را تغییر دهد.
  • دوربین تله فوتو: انتظار داریم علاوه بر دوربین اصلی و فوق عریض، پیکسل 9 از دوربین تله فوتو نیز برای رقابت با سایر رقبا استفاده کند.