You are currently viewing بازار خودرو در سکوت مطلق + لیست قیمت

بازار خودرو در سکوت مطلق + لیست قیمت


به گزارش اکو ایران، ارزیابی بازار نشان می دهد که تعطیلات پیش رو یکی از دلایلی است که فعالان بازار برای تعیین قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی به آن نسبت می دهند و با این شرایط می توان گفت که بازار به استقبال تعطیلات می رود.

از سوی دیگر فعالان بازار خودرو تسلیم شده و معتقدند یکی از دلایل انتظارات در بازار انتخابات پیش رو است و به دلیل آغاز ثبت نام نامزدها و بالا گرفتن تب پیش از انتخابات، خریداران ترجیح می دهند برای خرید منتظر بمانند

پله قیمتی در بازار خودرو در حالی در بازار رخ داد که امروز دلار در حال افزایش بود، عدم معامله باعث شد این افزایش تاثیری در بازار نداشته باشد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمت در این گزارش، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار امروز 990 میلیون قیمت دارد و قیمت آن تغییری نکرده است. در بررسی بازار می توان گفت که «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت دارد. «هایما اس ۷» یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان ماند. همچنین برآوردها حاکی از آن است که «تارا وی 2 اتوماتیک» امروز در بازار 925 میلیون تومان قیمت داشت و قیمت آن تغییری نکرده است. رانا پلاس نیز بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودرو، «پژو پارس LX» امروز متوقف شد و روی 835 میلیون تومان ماند.

قیمت محصولات سایپا

از میان محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کویک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

از سوی دیگر امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار ماندگار شد. خانواده کویک امروز بدون تغییر بود، در این شرایط «دنده کویک آر» 441 میلیون تومان و «دنده کویک اس» 420 میلیون تومان قیمت گذاری شد. برآورد بازار نیز نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت آن تغییری نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد که «ساینا گیر اس» 429 میلیون تومان قیمت دارد و قیمت «اطلس» در بازار 575 میلیون تومان بدون تغییر باقی مانده است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)