You are currently viewing بازار خودرو در دومین هفته رکود خود: این خودرو 25 میلیون + جرم افت قیمت داشت

بازار خودرو در دومین هفته رکود خود: این خودرو 25 میلیون + جرم افت قیمت داشت


به گزارش اکو ایران، روند کاهشی قیمت خودرو از ابتدای هفته گذشته آغاز شد و در روزهای جاری نیز ادامه یافت و اکثر خودروهای داخلی و پیش ساخته بازار با کاهش مواجه شدند.

فعالان بازار خودرو، ادامه کاهش قیمت دلار را عامل اصلی ارزان شدن خودروها در بازار می دانند و خاطرنشان می کنند کاهش نرخ دلار در بازار باعث کاهش قیمت خودروها شده است. از سوی دیگر با تداوم کاهش قیمت دلار شاهد کاهش تقاضا در بازار خودرو هستیم به طوری که می توان گفت خریداران ناظر بازار شده اند.

رصد بازار خودرو نشان می دهد که «دنا پلاس توربو اتوماتیک» را می توان از جمله خودروهای پرطرفدار داخلی نام برد که امروز بیشترین کاهش قیمت را دارند. طبق برآورد بازار، این خودرو می توان گفت امروز 25 میلیون افت در بازار داشت و این افت برای «تارا اتومات V2» به 16 میلیون رسید. در بین خودروهای سایپا امروز «کوئیک گیر اس» افت 8 میلیونی در بازار داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمت گذاری کارنامه، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز با 25 میلیون کاهش 970 میلیونی در بازار قیمت گذاری شد. با بررسی بازار می توان گفت که «پژو 207 پانورامای اتوماتیک» بدون تغییر در 895 میلیون تومان باقی مانده است. از سوی دیگر، «هایما اس 7» در بازار یک میلیارد و 640 میلیون تومان ارزش گذاری شد و قیمت آن تغییری نکرد. در بین خودروهای ایرانی «تارا وی 2 اتوماتیک» 950 میلیون تومان قیمت داشت و 16 میلیون افت داشت. «رعنا پلاس» نیز در بازار ۶۱۵ میلیون تومان ارزش داشت و ۲ میلیون افت داشت. از سوی دیگر پژو پارس ال ایکس در بین مدل های پرطرفدار ایران خودرو با قیمت 775 میلیون در بازار بدون تغییر فروخته شد.

قیمت محصولات سایپا

از میان محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کویک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات سبدگردانی، امروز «شاهین جی» در بازار ۷۱۴ میلیون تومان قیمت داشت و ۶ میلیون افت داشت. در بین خانواده کویک امروز «دنده کیویک آر» در بازار 445 میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت، اما «کیویک دنده اس» با 8 میلیون کاهش 417 میلیون تومان قیمت داشت. از سوی دیگر برآورد بازار نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان است و قیمت آن تغییری نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا دنده اس» امروز بدون تغییر 432 میلیون تومان بوده و افت 3 میلیونی را تجربه کرده است و قیمت هش «اطلس» با کاهش 5 میلیونی در امروز به 570 میلیون تومان رسیده است. بازار.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)