You are currently viewing بارهای بندر کنگ با موسیقی محلی در شب های جنوبی

بارهای بندر کنگ با موسیقی محلی در شب های جنوبی


پورت کنگ به عنوان یکی از مناطق تاریخی و زیبای جنوب کشور رازهای بسیاری را در خود پنهان کرده است. یکی از این رازها شب های این بندر است که تجربه خوشایندی را برای مسافران فراهم می کند. با ترکیبی از موسیقی محلی و فضایی صمیمی، کافی شاپ های بندر کنگ مکانی برای فرار از دغدغه های روزمره است. در زیر با تعدادی از این کافه های بندرکنگ آشنا می شوید.

منطقه بهر پیما، قلب تپنده بندرکنگ و پاتوق کافه‌ها

محله بحر پیما این محله یکی از قدیمی ترین و پر جنب و جوش ترین محله های بندر کنگ است که در قلب این شهر تاریخی واقع شده است. این محله به دلیل وجود اسکله، بازار سنتی، مراکز خرید و کافه‌های متعدد به یکی از مکان‌های اصلی بندرکنگی‌ها و گردشگران تبدیل شده است. بسیاری از دنج ترین کافه های بندرکنگ در این محله قرار دارند و به همین دلیل این محله مقصدی محبوب برای مسافران و گردشگران محسوب می شود. قدم زدن در کوچه پس کوچه های این منطقه با آسیاب های بادی زیبا و بافت سنتی لذتی وصف ناپذیر است که فقط در بندر کنگ می توان آن را تجربه کرد.

کافه جوانا یکی از بهترین کافی شاپ های بندر کنگ است

کافه Juan A یکی از زیباترین کافه های بندرکنگ است که در منطقه بحر پیما، کنارگذر 96 واقع شده است. این کافه فضایی دنج و دلنشین دارد و با ارائه قهوه های باکیفیت و لذیذ به مکانی محبوب برای دوستداران قهوه تبدیل شده است. این مجموعه علاوه بر قهوه های لذیذ، منوی متنوعی از نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد که می توانید در شب های دلپذیر بندرکنگ در این مجموعه نوش جان کنید.

  • • نشانی: محله بحر پیما، کنارگذر 96

کافه محمود تک بندرکنگ: فضایی دنج و دلنشین

کافه محمود تک محل یکی از کافی شاپ های خوب بندر کنگ است که در منطقه بحر پیما، خیابان منتظری، پارت ملت قرار دارد. این کافه با فضایی دنج و دلنشین، قهوه باکیفیت و فست فود لذیذ به مکانی محبوب برای مردم بندرکنگ تبدیل شده است. با وجود فضای سنتی این کافه، حال و هوای خوب و خونگرمی مردم کنگ می تواند تجربه بی نظیری را در این مکان برای شما رقم بزند.

  • • نشانی: محله بحر پیما، خیابان منتظری، بخش ملت

با کافه مهره به گذشته سفر کنید

قهوه مهره کافه ای بی نظیر در بندر تاریخی کنگ، در دل بافت سنتی این شهر و در زیرزمین عمارتی 170 ساله به نام مهره ساز قرار داده شده است این کافه با تلفیق فضای سنتی و مدرن تجربه ای خاص و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. کافه مهره منوی متنوعی از قهوه با کیفیت بالا، نوشیدنی های سرد و گرم، شیرینی و غذاهای سنتی کنگ را ارائه می دهد. اگر بلیط خود را برای سفر به جنوب با مراجعه به سایت Youtraves خریداری کرده اید و در حین گشت و گذار و گشت و گذار در شهر نیاز به استراحت دارید، سعی کنید غذاهای سنتی جنوب کشور را در یکی از بهترین کافی شاپ های این شهر بنوشید و بچشید. بندر کنگ می تواند انتخابی جذاب برای شما باشد.

  • • نشانی: محله بحر پیما جنب دفتر تاریخی بافت

کافه دهه 60 در پورت کانگ

قطعا از روی نام این کافه می توانید حدس بزنید که با چه فضایی روبرو خواهید شد. کافه دهه 60 کافه ای دنج و صمیمی در پورت کنگ است که فضایی نوستالژیک و خاطره انگیز را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این کافه در منطقه مسکونی مهر بندر کنگ واقع شده و به راحتی قابل دسترسی است. دکور کافه دهه 60 برای یادآوری دهه 60 است. از اشیاء تزئینی و لوازم جانبی آن دوران گرفته تا موسیقی متن، همه چیز شما را به سفری در زمان می برد.

  • • نشانی: بندر کنگ، مسکن مهر، بلوار امام حسین

کافه دنج پورت کنگ; مقصدی دنج و راحت

کافه دنج، واقع در دروازه شرقی دانشگاه علمی کاربردی بندرکنگ، مکانی دنج و آرام برای استراحت و تفریح ​​با دوستان یا مطالعه و کار به تنهایی است. این کافه با فضای دلنشین و صمیمی خود این فرصت را به شما می دهد تا از دغدغه های روزمره خلاص شوید و در آرامش ساحل جنوبی غرق شوید. کافه دنج با طراحی و دکوراسیون ساده و زیبا فضایی گرم و صمیمی را برای شما فراهم می کند. نور ملایم، چیدمان زیبا و استفاده از رنگ های آرامش بخش به شما احساس صمیمیت و آرامش می دهد. می توانید منوی کاملی از نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه را در این کافه زیبا امتحان کنید.

  • • نشانی: بندر کنگ، دانشگاه علمی کاربردی دروازه شرقی

کافه چی بندر کنگ

کافه چی یکی از بهترین کافی شاپ های بندر کنگ است که می تواند تجربه کامل کافی شاپ در بندر کنگ را برای شما به ارمغان بیاورد. این کافه زیبا واقع در بلوار آیت الله خامنه ای بندرکنگ مکانی دنج و فوق العاده برای تفریح ​​در هر ساعت از شبانه روز است. طعم دلپذیر قهوه و عطر بی نظیر آن تجربه ای است که همیشه می توانید در کافه چی بندرکنگ ثبت کنید.

  • • نشانی: بلوار آیت الله خامنه ای جنب مدرسه آی تی نگار

آخرین کلمه

تجربه کافه‌سرفینگ بندر کنگ در هر زمانی از شبانه‌روز حال و هوای بی‌نظیری دارد. از کافه های نوستالژیک گرفته تا فضاهای مجلل، می توانید همه این چیزها را در بندر کنگ تجربه کنید. پس اگر به دنبال سفری خاطره انگیز به بندر گنگ هستید، کافی است به سایت یوتیوبر مراجعه کرده و از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.