You are currently viewing باتری آیفون 16 با چندین لایه محافظ پوشیده خواهد شد

باتری آیفون 16 با چندین لایه محافظ پوشیده خواهد شد


یکی از مهمترین تغییراتی که اپل در اواخر سال جاری انجام خواهد داد سری آیفون 16 یک پوشش فلزی روی باتری ها برای افزودن یک لایه حفاظتی اضافی و کمک به انتقال حرارت ایجاد می کند. هنگامی که جزئیات نمونه اولیه باتری آیفون 16 پرو فاش شد و به دنبال آن ظرفیت سلولی مدل پایه به صورت آنلاین مشاهده شد، اولین باری که متوجه تغییر شدیم. اما اکنون می‌توانیم نگاهی دقیق‌تر به درون باتری آیفون 16 بیندازیم و جزئیات لایه‌های متعددی که باتری را می‌پوشانند، ببینیم.

قاب فلزی اطراف باتری آیفون 16 به سختی جدا می شود و لایه ای از مس در زیر آن وجود دارد.

ویدیوی کوتاه از ماجین بو روی X آپلود شده، نشان می دهد که چگونه باتری آیفون 16 با یک انبردست جدا می شود. به نظر می رسد که مخبر شخصاً باتری را کالبدشکافی نکرده و فیلم را از یک پلت فرم دیگر گرفته است. صرف نظر از این، ما همان باتری را داریم شکل L که در گزارشی جداگانه به آن پرداختیم.

همچنین این احتمال وجود دارد که این طرح برای تمام خانواده آیفون 16 اپل استفاده شود. با نگاه کردن به براکت، می توان گفت که جداسازی محفظه فلزی جابجایی باتری بسیار دشوار است، به این معنی که حتی یک فرد باتجربه نیز احتمالاً به ابزار خاصی برای برداشتن آن نیاز خواهد داشت.

قاب فلزی تنها چیزی نیست که باتری آیفون 16 را می پوشاند، زیرا پس از جدا کردن قاب، یک لایه عسل می بینیم که سلول باتری را احاطه کرده است. برای کسانی که نمی دانند، مس یک رسانای عالی گرما است و ماده ای است که تقریباً هر شرکتی در طراحی و تولید انبوه سیستم های خنک کننده خود از آن استفاده می کند. طبق آنچه در فیلم مشاهده می شود، زیر لایه مسی یک ورق بسیار نازک وجود دارد گرافیتی نیز وجود دارد

ما از دیدن تلاش های گسترده اپل برای بهبود سیستم خنک کننده باتری آیفون 16 بسیار هیجان زده هستیم. گرافناو عادت کرد اما طبق این اخبار جدید، در آینده می توان انتظار داشت که آیفون 16 عملکرد حرارتی بهتری نسبت به نسخه های قبلی از خود نشان دهد. این کمک زیادی به عملکرد این گوشی در حین انجام بازی می کند.

نظر شما در مورد سیستم خنک کننده باتری آیفون 16 چیست؟