You are currently viewing اکانت ps5 قانونی چیست؟  آموزش ظرفیت ضربان کامل 5

اکانت ps5 قانونی چیست؟ آموزش ظرفیت ضربان کامل 5


نکاتی برای خرید اکانت ps5 قانونی

امروزه در سرتاسر جهان روز به روز بر تعداد طرفداران این بازی افزوده می شود و افراد زیادی خواهان آن هستند خرید اکانت قانونی ps5 و این کنسول محبوب و جدید را دارند. اگر شما هم جزو علاقه مندان به بازی هستید و قصد خرید قانونی اکانت ظرفیت ps4 و اکانت ظرفیت ps5 را دارید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود. در این مقاله نحوه خرید و یادگیری ظرفیت اکانت قانونی PS5 را به شما معرفی می کنیم. قبل از خرید اکانت، دانستن امکانات و ظرفیت PS5 بسیار مهم است. پس با ما همراه باشید تا با حساب های ظرفیت و نحوه خرید قانونی آن آشنا شوید تا گرفتار اکانت های هک شده در بازار نشوید.

اکانت ps5 قانونی چیست؟

سونی ویژگی جدیدی را در اختیار گیمرهای خود قرار داده است که به شما امکان می دهد از طریق فروشگاه رسمی پلی استیشن، اکانت قانونی PS5 خریداری کنید. با این حساب شما کاربران می توانید به بازی های مختلف دسترسی داشته باشید و از تمامی امکانات و شرایط بازی ها بهره مند شوید. امکان تجربه بازی های مورد علاقه را بهبود می بخشد و لذت بازی با کنسول جدید را افزایش می دهد.

پس از خرید یک اکانت قانونی ps4 یا ps5، می توانید آن حساب را با سه نفر دیگر به اشتراک بگذارید که به آن حساب ظرفیت PS5 می گویند. هر کدام از این حساب های مشترک با گذشت زمان نامی برای خود پیدا کرده اند و به ترتیب به نام های ظرفیت یک حساب، ظرفیت دو حساب و ظرفیت سه می گویند.

نحوه اشتراک گذاری اکانت قانونی ps5

برای فعال کردن عملکرد “کنسول اشتراک گذاری و پخش آفلاین” یا اشتراک گذاری حساب قانونی PS5، باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • به حساب PSN خود وارد شوید و سپس به منوی اصلی بروید و “تنظیمات” را انتخاب کنید.

  • در منوی تنظیمات، «کاربران و حساب‌ها» را انتخاب کنید و سپس به بخش «سایر» بروید.

  • گزینه Console sharing and play offline را انتخاب کنید و در صورت لزوم این قابلیت را غیرفعال کنید.

  • از حساب PSN خود در کنسول خود خارج شوید.

  • در کنسولی که می‌خواهید بازی‌های خود را در آن به اشتراک بگذارید، وارد حساب PSN خود شوید و دوباره به منوی «کنسول اشتراک‌گذاری و پخش آفلاین» بروید و گزینه «Do not disable» را انتخاب کنید.

  • در نهایت، اکانت قانونی ps5 به اشتراک گذاشته شد و می توانید از حساب PSN در کنسول جدید خارج شوید.

اکنون هر زمان که دوست یا شخصی که بازی‌ها را با آن به اشتراک می‌گذارید در حساب خود وارد شود، به همه بازی‌های شما دسترسی دارد. حتما قبل از فعال کردن این ویژگی تصمیم خود را بگیرید، زیرا فقط می توانید بازی های خود را با یک حساب دیگر به اشتراک بگذارید. اما در صورت نیاز می توانید این قابلیت را در هر زمانی غیرفعال کنید و این مراحل را تکرار کنید. این به شما امکان می دهد به بازی های دوستان خود نیز دسترسی داشته باشید.

ظرفیت های قانونی اکانت ps5

در زیر در مورد ظرفیت های مختلف اکانت قانونی ps5 توضیحاتی داده ایم.

یک اکانت با ظرفیت PS5

یک اکانت ظرفیت به شما امکان می دهد با هزینه بسیار کم بازی ها را به صورت آفلاین انجام دهید. اما امکان فروش مجدد این اکانت وجود ندارد و غیرقانونی است. در گذشته عده ای این کار را می کردند و سونی و پلی استیشن جریمه می کردند و حتی در برخی کشورها شکایت می کردند و درخواست غرامت می کردند.

اگرچه معمولا دو نفر می توانند از یک حساب مشترک استفاده کنند، اما این امکان برای ظرفیت 1 اکانت ps5 غیرقانونی است. بنابراین توصیه می کنیم تا زمانی که بازی را به طور کامل تجربه نکرده اید و آن را از کنسول خود حذف نکرده اید، هرگز از این ظرفیت استفاده نکنید. حتی اگر ظرفیت حساب ps5 ارزان تر به نظر برسد!

دو برابر ظرفیت برای PS5

حساب کاربری دو ظرفیتی همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنند. بعلاوه، شما می توانید بازی خریداری شده خود را در هر زمان بفروشید و دارای گارانتی مادام العمر است. به این ترتیب فروش یا خرید اکانت قانونی مشکلی ندارد و بسیاری از فروشگاه ها به خریداران گارانتی دائمی می دهند که اکانت برای آنها بی دردسر خواهد بود، فقط برای آنهاست و بازی ها حذف نمی شوند و مشکلی ندارند.

ظرفیت حساب سه برای PS5

حساب سه ظرفیتی ویژگی های خاص خود را دارد. به این ترتیب، شما فقط می توانید آنلاین بازی کنید و کنسول شما برای بازی باید به اینترنت متصل باشد، اما به اینترنت پرسرعت نیازی نیست. همچنین این حساب فقط برای یک کاربر قابل استفاده است. تفاوت این ظرفیت با ظرفیت دوم شامل نیاز به اتصال به اینترنت برای پخش و محدودیت یک کاربر است. اما تمامی امکانات دیگر اکانت قانونی مانند گارانتی بازی ها و امکان نصب مجدد در صورت بروز مشکل در ps5 در این ظرفیت فعال است. هزینه این ظرفیت بین ظرفیت یک تا دو می باشد.

هر کدام از این ظرفیت ها امکانات و محدودیت های خاص خود را دارند و بسته به نیاز و شرایط شما می توان از آنها استفاده کرد.

نکات مهم در مورد ظرفیت های قانونی اکانت ps5

  • کاربران ظرفیت 2 پس از شروع دانلود باید بلافاصله از حساب کاربری خود خارج شوند. بازی به طور کامل از تمام اکانت های کنسول شما (آنلاین و آفلاین) قابل دسترسی خواهد بود. این بدان معناست که باید از حساب قانونی ps5 خارج شوید.

  • کاربران ظرفیت 3 به هیچ وجه نباید اکانت را از کنسول حذف کنند یا از سیستم خارج شوند زیرا این کار باعث قفل شدن بازی می شود.

حساب های سایت Gamepadis قانونی هستند. لازم نیست نگران ممنوع شدن کنسول باشید. اگر به هر دلیلی اکانت شما مشکل فنی داشت، ما در مجموعه بازی پارادایس بدون پرداخت هزینه یا تعویض اکانت مشکل را برای شما برطرف می کنیم. (البته تا الان مشکلی پیش نیامده است). اگر قصد فروش اکانت را دارید حتما از قبل با پشتیبانی ما هماهنگ کنید.

نحوه خرید اکانت ps5

پس از آشنایی با اکانت قانونی ps5 و ظرفیت های مختلف آن می توانید بسته به نیاز خود ظرفیت مورد نظر را انتخاب و از فروشگاه ها و مراکز معتبر خریداری نمایید.

برای خرید قانونی اکانت ps5 و ps4 از سایت Game Paradise اقدام کرده و از تمامی مزایای ذکر شده بهره مند شوید. برای این کار به سایت آن مراجعه کنید و به صفحه مربوط به خرید اکانت قانونی ps5 بروید. در این صفحه می توانید از قیمت ظرفیت های مختلف مطلع شوید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • خرید از Game Paradise این فرصت را به شما می دهد تا از پشتیبانی و گارانتی معتبر حساب کاربری برخوردار شوید.

  • امکان نصب مجدد اکانت های قانونی وجود دارد و می توانید پس از مدتی اکانت خریداری شده را مجددا بفروشید.

  • در ایران با توجه به قیمت بالای دلار، خرید اکانت قانونی ps5 هزینه زیادی دارد. اما با خرید ظرفیت های مختلف هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

آخرین کلمه

امیدواریم این مقاله توانسته باشد به شما کمک کند تا تجربه بهتری در دنیای بازی و بازی داشته باشید و بازی های مورد نظر خود را با قیمت های بهتر و حساب های ایمن تر دریافت کنید. سایت گیم پارادایس یکی از بهترین فروشگاه های بازی آنلاین در ایران است که کاملا قانونی فعالیت می کند و می توانید ظرفیت های مختلف اکانت پلی استیشن 5 را از ما خریداری کنید.

در نهایت اگر تجربه یا نظر خاصی در این زمینه دارید فراموش نکنید که آن را در قسمت نظرات با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید تا اطلاعات بیشتر در اختیار دیگران قرار گیرد. از همراهی شما تا پایان این مقاله از وبسایت گیم پارادایس سپاسگزاریم.