You are currently viewing اپل در تلاش است تا Vision Pro را ارزان‌تر کند

اپل در تلاش است تا Vision Pro را ارزان‌تر کند


اگرچه حدود سه ماه از عرضه اپل ویژن پرو می گذرد، اما آمار فروش این هدفون روندی نزولی دارد. به گفته مارک آلمان، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، یافتن راهی برای ارزان‌تر کردن این محصول بسیار ذهن کوپرتینویی‌ها را به خود مشغول کرده است.

با تشکر از برچسب قیمت 3500 دلارفروش ویژن پرو همیشه برای اپل یک چالش بوده است. همچنین، اندازه بسیار کوچک بازار هدست های واقعیت مجازی، کار را دشوارتر می کند. گارمین هفته گذشته اشاره کرد که فروش ویژن پرو کمتر از حد انتظار بوده است. او همچنین معتقد است که اپل باید با عرضه یک آیفون مقرون به صرفه، فروش گوشی را بهبود بخشد.

عدم ارائه هدفون ارزان، توان اپل برای رقابت در بازار را کاهش داده است!

به گزارش phonearena، گفته می شود این غول کالیفرنیایی در واکنش به کاهش فروش گوشی های گران قیمت خود، اقدام به تولید آن ها کرده است. کاهش داده شده و این در حالی است که عملکرد بخش واقعیت مجازی متا (فیسبوک سابق) در سه ماهه اول سال بسیار خوب بود. فصل گذشته، متا کوئست، سازنده هدست، فروش بسیار خوبی را برای محصولات AR خود گزارش کرد. این مشکل اپل را وادار می کند تا نسخه ای را منتشر کند ارزان تر تا نیاز جدی به محصول جنجالی خود پیدا کند. اما به نظر می رسد هیچ نتیجه ای در مورد چگونگی انجام این کار حاصل نشده است.

ویژن پرو

مارک آلمان می گوید:

با توجه به مسیری که اپل برای ویژن پرو در نظر گرفته است، عرضه نسل بعدی این هدفون تا سال 2026 اتفاق نخواهد افتاد و از این رو این شرکت در تلاش است تا نسخه ارزان تری از محصول خود را در اسرع وقت عرضه کند. به من گفته شده است که اپل در مورد چگونگی کاهش قیمت محصول خود بسیار صحبت می کند سردرگم بوده است

یکی از مواردی که توجه زیادی را به خود جلب می کند، به روز رسانی نقشه راه اپل برای بخش واقعیت افزوده است. آنها پیش از این قصد داشتند نسخه بعدی ویژن پرو را در سال 2025 معرفی کنند، اما آمار فروش کمتر از حد انتظار برای این محصول، معرفی جانشین آن را تا سال 2026 به تعویق انداخت.

فروش جهانی ویژن پرو کمتر از پیش بینی های اولیه اپل خواهد بود.

یکی دیگر از تحلیلگران محصولات اپل، مینگ چی کو، معتقد است که معرفی ویژن پرو در بازار آمریکا، این شرکت را مجبور کرده است تا پیش بینی خود را برای فروش جهانی تعدیل کند. البته در حالی که قیمت این محصول 3500 دلار باقی مانده است، نمی توان اعداد فروش بالایی را برای آن متصور شد.

Vision Pro بدون شک یکی از بهترین هدست های واقعیت افزوده موجود در بازار است، اما به گفته بسیاری از کارشناسان، این محصول نمی تواند قیمت آن را توجیه کند. و با توجه به متن باز با سیستم عامل متا Horizon، برندهای بیشتری به زودی وارد بازار محصولات واقعیت افزوده خواهند شد.

طبق شرایط، اپل علاوه بر ارائه گزینه ارزان‌تری در اکوسیستم واقعیت افزوده خود، باید به کاربران اجازه دهد تا بازی‌های واقعیت مجازی موجود بر روی رایانه‌های شخصی را از طریق هدست این شرکت تجربه کنند.

نظر شما در مورد آینده اپل در واقعیت مجازی چیست؟