You are currently viewing اپل تی وی پلاس احتمالا به اندروید خواهد آمد

اپل تی وی پلاس احتمالا به اندروید خواهد آمد


اینطور به نظر می رسد که اپل تی وی پلاس به زودی برای دستگاه های اندرویدی. مجله بلومبرگ گزارش می دهد که غول کوپرتینویی به دنبال یک توسعه دهنده اندروید برای کمک به انتقال Apple TV Plus به اندروید است. با توجه به آگهی استخدام اپل در 25 می، این شرکت به دنبال یک مهندس نرم افزار با تجربه در زبان های برنامه نویسی مانند جاوا و کاتلین زبانی است که گوگل برای توسعه نرم افزار اندروید توصیه می کند.

انتقال Apple TP Plus به اندروید یک اقدام عجیب از سوی اپل است.

اپل شرکتی نیست که به پشتیبانی از پلتفرم های رقیب خود اهمیت دهد. این شرکت به عمد از انتشار نرم افزارهای مشابه اجتناب می کند iMessage برای اندروید متوقف شد زیرا می‌توانست باعث کاهش فروش آیفون شود. اما فهرست مشاغل جدید اپل نشان می دهد که این شرکت ممکن است بخواهد Apple TV Plus را از این قانون نانوشته مستثنی کند.

با این حال، این اولین بار نیست که اپل خدمات خود را بر روی پلتفرم های رقیب ارائه می دهد. این شرکت اپل موزیک برای دستگاه های ویندوز و اندروید منتشر می شود. حتی در سال 2023 با گوگل همکاری کرد تا از قابلیت های ردیابی سوء استفاده کند AirTags برای مبارزه با خدمات نرم افزاری اپل، درآمد و سود از زمانی که تیم کوک در آگوست 2011 به عنوان مدیرعامل شرکت کرد، رشد قابل توجهی داشته است. تنها در سه ماهه دوم سال 2024، اپل کل درآمدی معادل 22 میلیارد دلار وجود داشت

اپل با این تصمیم در تلاش است تا جامعه هدف خدمات خود را گسترش دهد

Apple TV Plus در محصولاتی مانند Roku، تلویزیون‌های هوشمند، Chromecast و سایر دستگاه‌های غیر اپل در دسترس است. این سرویس تقریبا 25 میلیون مشترک پول ایناهاش. با ادامه رشد خدمات، شرکت باید به انواع مختلف مشتریان پاسخ دهد. این شامل مشتریان بالقوه ای می شود که ممکن است در اکوسیستم اپل نباشند اما همچنان می خواهند از محتوایی که Apple TV Plus ارائه می دهد لذت ببرند.
گوشی‌ها در طول سال‌ها به خوبی تکامل یافته‌اند و هر سال مردم دلیل کمتری برای ارتقای دستگاه‌های فعلی خود پیدا می‌کنند. به همین دلیل شرکت هایی مانند اپل که منبع اصلی درآمدشان فروش است سخت افزار برای حفظ رشد، آنها باید به ارائه خدمات آنلاین و اشتراک روی بیاورند.

نطر شما چی هست؟ آیا از تغییر رویکرد اپل در خدمات نرم افزاری خود راضی هستید؟