You are currently viewing انتظار می رود شیائومی 15 پرو با دوربین تله فوتو پریسکوپی همراه باشد

انتظار می رود شیائومی 15 پرو با دوربین تله فوتو پریسکوپی همراه باشد


طبق آخرین گزارش افشاگر معروف، Digital Chat Station، انتظار داریم شیائومی 15 پرو با دوربین زوم پریسکوپی به کاربران دسترسی پیدا کنید. تاکنون این فناوری به گوشی های پرچمدار اولترا شیائومی محدود شده است. با این حال، اکنون این امکان وجود دارد که دوربین تله فوتو پریسکوپ به نسخه Pro برسد.

شیائومی 15 پرو دیگر به سنسور تصویر JN1 سامسونگ مجهز نیست

شیائومی 15 و شیائومی 15 پرو شاید اولین گوشی های هوشمند مجهز به این تراشه باشند اسنپدراگون 8 نسل 4 آنها خواهند بود. انتظار می رود این دو گوشی در اواسط اکتبر معرفی شوند.

ایستگاه چت دیجیتال پست

تحت عنوان شیائومی 15 پرو دارای ماژول دوربین مربعی با گوشه های گرد خواهد بود. این ماژول در قسمت سمت چپ بالای قاب پشتی قرار می گیرد. به نظر می رسد طراحی جزیره دوربین شیائومی 15 پرو بسیار شبیه به نسل قبل باشد. تنها تفاوت مربوط به محل قرارگیری فلاش LED است که خارج از ماژول دوربین در این گوشی هوشمند آینده شیائومی نصب خواهد شد. این احتمالاً راه را برای دوربین تله فوتو پریسکوپ باز خواهد کرد.

همانطور که منبع این گزارش اشاره می کند، شیائومی 15 پرو دارای سه دوربین 50 مگاپیکسلی خواهد بود. جالب اینجاست که سنسور سامسونگ ISOCELL JN1 در هیچ یک از دوربین های این گوشی هوشمند استفاده نشده است. این سنسور تصویر سامسونگ برای دوربین های فوق عریض و تله فوتو شیائومی 14 پرو قبلا استفاده شده.

شیائومی 14 پرو

بر اساس شایعات گذشته، انتظار می رود شیائومی 15 و 15 پرو دارای حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر باشند. با این حال، Digital Chat Station مدعی است که هنوز تصمیم نهایی برای استفاده از این سنسور توسط شیائومی گرفته نشده است.

با توجه به اینکه هنوز چند ماه دیگر به عرضه سری 15 شیائومی باقی مانده است، به تدریج شایعات منتشر می شود و جزئیات مربوط به این گوشی های هوشمند را فاش می کند. انتظار می رود شیائومی 15 دارای صفحه نمایش 6.36 اینچی OLED با وضوح 1.5K باشد. این احتمال وجود دارد که صفحه نمایش مورد نظر شیائومی 15 پرو دارای رزولوشن 2K باشد. البته هنوز اطلاعاتی در مورد اندازه صفحه نمایش این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

قیمت شیائومی 15 نسبت به نسل قبلی گرانتر خواهد بود

نظر شما در مورد شیائومی 15 پرو چیست؟