You are currently viewing امیر واحدی: حضور در انتخابات در پاسخ به دستور رهبر انقلاب است

امیر واحدی: حضور در انتخابات در پاسخ به دستور رهبر انقلاب است


به گزارش گروه وکالت خبرگزاری تسنیم ، امیر حمید واحدی فرمانده هوانیروز ظهر امروز در محوطه 19 بهمن نهاجا در دور دوم انتخابات شورای اسلامی شرکت کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه حضور خود بر لزوم حضور در همه انتخابات تاکید کرد و گفت: همه با قدرت در انتخابات حاضر شده و فرد اصلح را انتخاب می کنیم.

وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص انتخابات اشاره کرد و گفت: معظم له فرمودند کسانی که به مردم و جوانان معتقدند، برای عنصر جوان ارزش قائل هستند، عملکرد انقلابی دارند و واقعاً عدالت خواه و عدالت خواه هستند. ضد فساد باشد

فرمانده هوانیروز میزان مشارکت در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: نمایندگان مردمی که با آرای فراوان انتخاب می شوند می توانند اقدامات موثرتری را اجرا کنند.

وی افزود: دشمن با استفاده از ظرفیت بالای رسانه ها در جنگ شناختی و ادراکی خود سعی دارد به نوعی القا کند که مردم به دلیل برخی مسائل در انتخابات شرکت نخواهند کرد در حالی که این ارزیابی اشتباهی است و نشان دهنده کمبود است. از علم واقعی مردم بصیر و دانا است.

وحیدی تصریح کرد: شرکت در انتخابات بر تک تک ما و پیروی از دستور رهبر معظم انقلاب برای حضور پررنگ در تعیین سرنوشت این کشور وظیفه الهی است.

انتهای پیام/