You are currently viewing امیرحسین قاضی زاده در انتخابات ثبت نام کرد

امیرحسین قاضی زاده در انتخابات ثبت نام کرد


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید برای ثبت نام در این انتخابات وارد ستاد انتخابات کشور شد.

وی نماینده مشهد و قلات در دوره های هشتم، نهم، دهم و یازدهم شورای اسلامی و در دوره های نهم و دهم دبیر و عضو هیئت رئیسه بود و در دوره یازدهم تا خرداد 1400. نایب رئیس اول شورای اسلامی بود.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از ثبت نام در انتخابات گفت: هرگز تصور نمی کردم بعد از 3 سال و در شرایطی که همه در سوگ رئیس جمهور شهید خود هستیم، دوباره پشت این تریبون قرار بگیرم.

وی افزود: زمانی که آیت الله رئیسی به من اعتماد کرد و مرا به این امر دعوت کرد و از جمله پیشنهادات ایشان خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگرانی که ایشان مدنظر ایشان بودند، مفتخر شدم. فعال، پرتلاش، معتقد به مبانی انقلاب اسلامی برای حل مشکلات و مسائل مردم با کمک طیف گسترده ای از کارگزاران خدمات 24 ساعته.

قاضی زاده بیان کرد: امروز اینجا هستم تا مولفه های قدرت اعم از نظامی و سیاسی، امنیت کشور، تمامیت ارضی، زیرساخت ها، پیشرفت در فناوری های مهم مانند هسته ای، نانو، هوا و فضا، جوان، جهادی و بسیاری دیگر از نیروی کار را بیان کنم. همه موارد حاصل انقلاب اسلامی و نهضت جهادی بود.

وی ادامه داد: اما با افتخار در مسیر طی شده باید بررسی کرد که چرا با وجود مولفه های بسیار قوت و پیشرفت، امروز خانواده عزیز ایرانی با مشکلات و چالش های مزمنی مواجه است که مایه تلاش بدخواهان برای القای یأس شده است. آنها

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم عزیز ایران می دانید که دعوای سیاسی و بداخلاقی، دوقطبی های دروغین هر چقدر هم که سر و صدا باشد، کلی گویی ها، رویکردهای حامیانه، تزریق اسکان موقت، اصرار بر تلاش برای راه های شکست خورده و راه حل های تک عاملی پاسخ مناسبی است. خیر برای رسیدگی به این چالش ها است.

قاضی زاده تصریح کرد: در راستای برداشتن دیوارهای بین دولت و مردم به حرکت خود ادامه خواهم داد تا خانواده بزرگ ایران محقق شود و با ایفای نقش حلقه های میانی زمینه ورود را فراهم کنم. از فرزندان عزیز شما و لشکر عظیم جوانان نخبه در عرصه مدیریت کشور به منظور ایجاد تحول در سازوکارها و تضمین تحول در الگوی حکومتی به منظور تشکیل دولتی مدرسه محور و عمل گرا. تاکید می‌کنم در برخی از دولت‌های گذشته روایت‌های مختلفی وجود دارد، واکنش و بازگشت به گذشته به قیمت ما خانواده بزرگ ایران تمام می‌شود.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی و در این دولت با حفظ آرمان های انقلاب بر حل مشکلات اصلی آنها با به میدان رفتن مردم تمرکز خواهم کرد. سه سال پیش به موضوعی اشاره کردم. هنوز؛ من رقیب خود را بوروکراسی دیرینه، دولت محوری، محافل حکومت داری بسته، نادیده گرفتن همه امکانات کشور، شخص محوری به جای گفتمان محوری و برنامه محوری، عدم اعتماد به بخش خصوصی، دولت مستقر می دانم. ، بی قانونی و تمرکز.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: انقلاب سازوکار مطلوب به معنای انقلاب در رویکردها، کارکردها، ساختارها و مدل حاکمیتی است. باید توجه داشت که این انقلاب و تحول تشکیلاتی با رشد همه جانبه خانواده های ایرانی محقق می شود، یعنی حکومت مردم حول خانواده سامان می یابد تا پدر خانواده به فکر معیشت باشد. مادر خانواده نگران آینده فرزندان است. پسر خانواده دغدغه کار و خدمت سربازی را ندارد و دختر خانواده نگران ازدواج و نقش اجتماعی نیست.

وی در پایان تصریح کرد: دولت خانواده متعهد به خانواده بزرگ ایران است که در یک دوره چهار ساله، تورم تک رقمی و بیکاری، رفع فقر مطلق، رشد اقتصادی 6 تا 8 درصدی، تمام تلاش خود را برای کمک به آنها به کار گیرد. افزایش دوبله بله باعث تحقق برابری امید به آینده و کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی می شود.
امروز آمده ام تا طبق قانون و با تلاش وفادارانه خدمت شما در عرصه خانواده های محترم ایرانی اعلام آمادگی کنم و البته معتقدم خداوند بر همه چیز پیروز است.

انتهای پیام/