You are currently viewing امضای قرارداد مشارکت استراتژیک بین بانک صادرات ایران و شرکت انرژی سینا

امضای قرارداد مشارکت استراتژیک بین بانک صادرات ایران و شرکت انرژی سینا


به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، بیست و هشتم نمایشگاه نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح روز 29 اردیبهشت 1403 با حضور وزیر نفت، رئیس دیوان محاسبات کشور، جمعی از نمایندگان مجلس و سفرای یک کشور در محل نمایشگاه تهران افتتاح شد. تعدادی از کشورهای خارجی، مدیران صنایع داخلی و خارجی نفت، گاز و پتروشیمی.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین ریاست هیئت مدیره ای متشکل از مهدی اقبالی راد، عضو هیئت مدیره را بر عهده دارد. در این مراسم مهرداد رضایی بازرس ویژه مدیرعامل و بسیاری از مدیران مناطق و ادارات کل تهران شرکت کردند و پس از شنیدن دستاوردهای صنعت نفت از زبان وزیر نفت، از صادرات ایران بازدید کردند. غرفه بانک در این نمایشگاه .

پس از آن محسن سیفی با حضور در غرفه شرکت سینا انرژی ضمن دیدار با محمدصادق عظیمی فر مدیرعامل این شرکت بر حمایت همه جانبه بانک صادرات ایران از صنعت نفت با ارائه تسهیلات و سرمایه گذاری تاکید کرد. در پایان این نشست، مدیران اجرایی دو شرکت تفاهم نامه ای با موضوع «همکاری در زمینه مشارکت راهبردی به منظور ارائه تسهیلات و سرمایه گذاری مشترک (ارز واقعی) در حوزه فعالیت های سینا انرژی امضا کردند.

مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با حضور در غرفه هلدینگ نفت، گاز، پتروشیمی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با عبدالرضا عابد فرمانده این قرارگاه دیدار و گفتگو کرد.

وی در نشستی دیگر ضمن دیدار با مسعود عارف پور، مدیرعامل شرکت توربو کمپرسور و مهدی قطبی، مدیرعامل شرکت فاتح صنعت، راه های همکاری بیشتر و تقویت همکاری های دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش، بانک صادرات ایران سابقه ارزشمند و قابل توجهی در حمایت و حمایت از بنگاه ها و شرکت های فعال در صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی دارد.

حمایت از صنایع مختلف و پروژه های ملی یکی از مهم ترین اهداف بانک صادرات ایران است و این بانک در سال های اخیر اقدامات چشمگیری در این زمینه انجام داده است.

حضور 1700 شرکت داخلی و 250 شرکت خارجی

این نمایشگاه امسال با حضور 1700 شرکت داخلی فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی و 250 شرکت خارجی فعال در این حوزه ها برپا شده و تا 22 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ادامه دارد.

در این رویداد بزرگ، شرکت های توانمند داخلی و خارجی در حوزه صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و رشد، دستاوردها و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان متخصصان و صاحب نظران این صنعت قرار خواهند داد. جهت هدایت این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آینده آنها را هدایت می کند.

بانک صادرات ایران در این نمایشگاه در چارچوب رویکرد حمایت از تولید و اقتصاد کشور خود در کنار شرکت های فعال در حوزه نفت و گاز قرار گرفت تا آنها را در مسیر موفقیت یاری کند.