You are currently viewing امام خامنه‌ای: ملت ایران خدمتگزار مخلص و ارزشمندی را از دست داده است

امام خامنه‌ای: ملت ایران خدمتگزار مخلص و ارزشمندی را از دست داده است


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت شهادت حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران دکتر امیر عبداللهیان حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، جناب آقای دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان محترم حادثه سقوط هواپیما را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

با کمال تاسف و تاسف خبر تلخ شهادت عالم مجاهد، رئیس جمهور کارآمد و پرتلاش مردمی، خادم الرضا علیه السلام جناب حجه الاسلام والمسلمین آقای خادم الرضا علیه السلام را دریافت نمودم. حاج سید ابراهیم رئیسی و همرزمان عزیزش رحمت الله علیه.

این حادثه ناگوار در حین تلاش برای خدمت رخ داد. تمام دوران مسئولیت این بزرگوار و ایثارگر چه در دوره کوتاه ریاست جمهوری و چه قبل از آن با تلاش مستمر در خدمت به مردم و کشور و اسلام سپری شد.

عزیز رئیسی خستگی را نمی شناخت. ملت ایران در این حادثه دلخراش بنده ای مخلص، مخلص و ارزشمند را از دست داد که برای ایشان خیر و رضایت مردم که حاکی از رضایت خداوند است بر همه ارجحیت داشت، برخی بدخواهان مانع تلاش شبانه روزی وی برای عدم پیشرفت شدند. و بهبود.

در این حادثه خطیر شخصیت های برجسته ای همچون حجه الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب و معتمد تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان، وزیر مبارز و فعال امور خارجه، جناب آقای ملک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی. ، و مهمانی پرواز و سایر همراهان نیز به رحمت الهی پیوستند.

اینجانب پنج روز عزای عمومی اعلام کرده و به مردم عزیز ایران تسلیت می گویم. بر اساس اصل 131 قانون اساسی، آقای محبر در سمت حاکمیت قوه مجریه است و موظف است ظرف پنجاه روز انتخابات ریاست جمهوری جدید را با حضور روسای قوه مقننه و قضائیه ترتیب دهد.

در پایان این مصیبت وارده را به مادر گرامی جناب آقای رئیسی و همسر محترمشان و سایر بازماندگان رئیس جمهور و خانواده محترم همراهان ایشان بویژه پدر مجید جناب آقای آل هاشم صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. آرامش و رحمت خداوند بر اموات

سید علی خامنه ای
403/2/31

انتهای پیام/+