You are currently viewing الگوریتم هوش MUM چیست و چه نقشی در نتایج جستجوی گوگل دارد؟  – وردپرس جدید

الگوریتم هوش MUM چیست و چه نقشی در نتایج جستجوی گوگل دارد؟ – وردپرس جدید


بارگذاری…

درک نیازهای کاربران و پاسخگویی به تغییرات لازم همیشه از اولویت های گوگل بوده است. ما در چند سال گذشته شاهد تغییرات زیادی در الگوریتم گوگل بوده ایم. هر الگوریتم برای انجام یک کار خاص معرفی شده است و الگوریتم MUM یکی از آنهاست. هدف این الگوریتم رفع نیازهای جستجوی مدرن با استفاده از الگوریتمی مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود قابلیت های جستجوی آنلاین ارائه شده توسط گوگل است. با این به روز رسانی الگوریتم، گوگل اکنون جستجوی اینترنتی را برای کاربران خود در سراسر جهان بصری و جامع تر می کند. اگر با این الگوریتم آشنایی ندارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا قصد داریم در اختیار شما قرار دهیم تعریف الگوریتم MUM چیست؟ و همچنین تاثیر الگوریتم MUM بر سئو برای ملاقات

الگوریتم هوش MUM چیست؟

مدل یکپارچه چندوظیفه ای گوگل (MUM) در ژوئن 2021 به عنوان یک فناوری جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای درک و پاسخ به سوالات پیچیده جستجوی کاربران اینترنت معرفی شد. هدف این به‌روزرسانی، پاسخگویی به سؤالات جستجوی مدرن با استفاده از الگوریتم مبتنی بر هوش مصنوعی برای بهبود قابلیت‌های جستجوی آنلاین است. به دلایل مختلف، بسیاری از کاربران اغلب هنگام جستجو در پلتفرم های مختلف موتورهای جستجو با موانع جغرافیایی و زبانی متعددی مواجه می شوند. به همین دلیل گوگل این الگوریتم را برای حل این مشکل در اختیار کاربران قرار داد. الگوریتم MUM اکنون با حذف نیاز به انجام چندین جستجو برای مقایسه و به دست آوردن بینش عمیق تر در مورد پرسش های خود، به کاربران کمک می کند. این الگوریتم هوش مصنوعی حاوی داده هایی از بیش از 75 زبان در سراسر جهان است تا تجربه جستجوی جامع تری را در اختیار کاربران قرار دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش تغییر پیشوند جدول وردپرس به زبان ساده

تاثیر الگوریتم Mam بر سئو

الگوریتم Mam به بازتعریف ارتباط جستجو کمک کرده است و تفاوت بزرگی در نحوه دسترسی و استفاده کاربران از اطلاعات در وب جهانی ایجاد می کند، بنابراین می تواند تأثیر زیادی بر SEO سایت شما داشته باشد. در مقاله بعدی شما را با برخی از مزایای الگوریتم Mam آشنا می کنیم.

– رفع موانع زبانی

هدف الگوریتم MUM این است که از طریق اینترنت متخصص و مترجم شما شود. این می تواند به یافتن نتایج به زبان های دیگر با دقت بیشتری نسبت به هر فناوری جستجوی قبلی ارائه شده توسط Google کمک کند. این بدان معناست که الگوریتم Mam می تواند از منابع مختلف زبان جستجوی ترجیحی کاربران یاد بگیرد. بنابراین جستجوها دیگر به زبان انتخابی شما محدود نمی شود و می توانیم انتظار داشته باشیم که پاسخ های خاص تری را در نتایج جستجوی شما ببینیم.

– درک اطلاعات در انواع مختلف

یکی از مزیت های اصلی به روز رسانی الگوریتم MAM این است که می تواند ارتباط اطلاعات را از منابع و فرمت های مختلف مانند صفحات وب، تصاویر، فیلم ها و سایر فرمت های مرتبط به طور همزمان تعیین کند. بنابراین در آینده می‌توانید از هر قالب محتوایی برای پرسیدن سؤال استفاده کنید و موتور جستجو مطمئن شود که اطلاعات و نتایج مرتبط را به شما نشان می‌دهد.

– چند وظیفه ای

الگوریتم MUM با استفاده از تابع T5 متن به متن فریم برای تعیین ارتباط محتوا کار می کند. بنابراین، کاربران می توانند انتظار داشته باشند که به تمام سوالات خود پاسخ مستقیم دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: ما بهترین قالب های دایرکتوری وردپرس را به شما معرفی می کنیم

سوالات متداول

تاثیر الگوریتم MUM در بهینه سازی سئو سایت چیست؟

این الگوریتم درک مطالب را برای کاربران افزایش می دهد و درک محتوای سایت شما را برای کاربران آسان تر می کند که قطعا می تواند به بهینه سازی سئو سایت شما کمک کند. اکنون باید اطلاعات بیشتری در مورد محتوای خود در اختیار گوگل قرار دهید. برای این کار می توانید از داده های ساختار یافته تری در صفحات خود استفاده کنید.

الگوریتم MUM چگونه کار می کند؟

برای پاسخگویی بیشتر به کاربران، این الگوریتم به بیش از 75 زبان در سراسر جهان جستجو می کند و قادر است به طور همزمان بسیاری از منابع را برای این کار بررسی کند.

خلاصه: الگوریتم Google Mom چیست + الگوریتم مادر چگونه کار می کند

الگوریتم Google MUM چیست؟ این یکی از پیشرفته ترین الگوریتم های گوگل است که خود را به عنوان یک مدل زبان پیشرفته معرفی می کند. این الگوریتم درک خوانندگان از محتوا را بهبود می بخشد. در این مقاله شما را با تعریف الگوریتم MUM و همچنین تاثیر الگوریتم MUM بر سئو آشنا کرده ایم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.