You are currently viewing افزونه Gravity Flow را دانلود کنید – افزونه ای برای خودکارسازی فرآیند فرم های Gravity From

افزونه Gravity Flow را دانلود کنید – افزونه ای برای خودکارسازی فرآیند فرم های Gravity From


پلاگین Gravity Flow یا Gravity Flow یک افزونه Gravity Forms است که Gravity Forms را خودکار می کند و آن را به یک گردش کار تبدیل می کند. حتما با افزونه Gravity Forms آشنایی دارید یا نام این افزونه قدرتمند فرم ساز را شنیده اید و می دانید که می توانید از آن استفاده کنید. افزونه Gravity Forms فرم های قدرتمند استخدام، درخواست های خاتمه کارمند و موارد دیگر ایجاد کنید، اما برای انجام این کار، فرم های موجود در وب سایت خود را مدیریت کنید. اتوماسیون باید من افزونه Gravity Forms با نام Gravity Flow تو داری! پلاگین Gravity Flow یک افزونه بسیار کاربردی برای Gravity Forms است که خودش افزونه های زیادی دارد!

پلاگین Gravity Flow برای کاربر در قسمت کاربر سایت قسمتی اضافه می کند که کاربر می تواند فرم های ارسالی را که برای کاربران تنظیم کرده اید ببیند و همچنین وضعیت کار فرم و اینکه فرم ارسالی در چه مرحله ای است را مشاهده کند. این مشکلی است که اکثر مدیران از آن رنج می برند شرکت های جاذبه از آن استفاده می کنند یعنی می خواهند برای کاربران خود راحتی را فراهم کنند تا کاربران بتوانند فرم های ارسالی خود را در پنلی ببینند و جلوی فرم ارسالی خود از عملکرد مدیریت مطلع شوند!

برخی از ویژگی های پلاگین Gravity Flow – افزونه Gravity From forms process automation

  • کاهش زمان چرخه، افزایش شفافیت و افزایش انعطاف پذیری فرم های جاذبه
  • با بازخورد و حلقه های بررسی: پیاده‌سازی حلقه‌های بررسی به کاربران اجازه می‌دهد تا مقادیر خود را قبل از ارسال مجدد برای تأیید، با استفاده از منطق کار شرطی برای جایگزینی شاخه‌ها یا مراحل پردازش، ویرایش کنند.
  • اجرای سریع: هر تعداد مراحل گردش کار را که نیاز دارید پیکربندی کنید. آنها را به سمت راست بکشید، فعال/غیرفعال کنید و موارد جدیدی را برای تنظیم فرآیند سازگاری خود اضافه کنید. شما می توانید این کارها را بدون برنامه ریزی، دانش فنی یا آموزش های پیچیده انجام دهید و نیازی به پرداخت هزینه های بالایی به تیم های توسعه ندارید.
  • قوی، قدرتمند و انعطاف پذیر: مراحل شامل احراز هویت، ورودی/ویرایش کاربر، اعلان، هوک‌ها و ادغام با خدمات شخص ثالث است.
  • سیستم گزارش دهی: گزارش‌های دقیق نشان می‌دهند که هر کار چقدر طول می‌کشد و هر کار و تنگناها را برجسته می‌کند.
  • مناسب برای هر فرآیند تجاری: درخواست‌ها، سفارش‌های خرید، فرم‌های دریافت، RFP، طرح‌های راه‌اندازی پروژه، مدیریت پرونده… تقریباً هر فرآیند تجاری را می‌توان خودکار کرد.
  • قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها را به راحتی رعایت کنید: داده های کسب و کار شخصی و اطلاعات شخصی مشتریان شما همیشه به طور ایمن در سرور شما ذخیره می شود. یک گردش کار برای حذف خودکار اطلاعات شخصی پس از یک دوره زمانی معقول ایجاد کنید.
  • شامل همه (مشتریان، تامین کنندگان و کارمندان): مراحل را به کاربران، نقش‌ها یا آدرس‌های ایمیل اختصاص دهید. مدیران برای اشتراک در گردش کار نیازی به حساب کاربری ندارند.
  • بهبود ارتباطات و کاهش خطاها: توقف مدیریت خرد؛ کمک به تیم های داخلی تمرکز بیشتر روی کار و کمتر روی فرآیند.
  • رابط کاربری پاسخگو: رابط کاربری را در قسمت جلویی سایت نمایش دهید یا از صفحات داخلی در صفحه مدیریت برای فهرست کردن وظایف معلق، مشاهده جزئیات فرم، فرم‌های گردش کار و وضعیت ارسال‌ها استفاده کنید.
  • تغییرات فرم های درخواست را بررسی کنید: زمان و مکان را در زمان واقعی و فعالیت های ثبت شده را پیگیری کنید. شامل نظرات، چاپ تایمر، و اطلاعات مرحله و وضعیت است.
  • مراحل برنامه ریزی و جریان: یک کار را تا زمان مشخصی یا تا سپری شدن یک دوره زمانی مشخص به تعویق بیندازید. به خصوص هنگام تنظیم یک سری ایمیل برای ارائه محتوای فید در یک دوره زمانی مفید است.
  • انعطاف پذیر و قابل گسترش: با REST API، Workflow Step API، Orchestration API، و بسیاری از قلاب‌های اکشن و فیلتر، توسعه‌دهندگان می‌توانند به راحتی عملکرد خود را سفارشی کنند و انواع مرحله جدید ایجاد کنند.

نسخه دانلود: 2.9.5

آیا مقاله مفید بود؟