You are currently viewing افزایش قیمت خودرو در روز رکود و کاهش + تب

افزایش قیمت خودرو در روز رکود و کاهش + تب


به گزارش اکو ایران؛ بررسی ها نشان می دهد که امروز قیمت اکثر خودروهای داخلی و پیش فاب در محدوده قیمتی دیروز در حال معامله است و نوسان چندانی در بازار نداشته ایم. به غیر از خودروهایی که امروز ثابت بودند و ارزان شدند، حتی برخی خودروها افزایش قیمت داشتند. رصد بازار خودرو نشان می دهد در میان خودروهایی که امروز وضعیت قیمتی خود را از روزهای گذشته حفظ کرده اند، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» افزایش داشته است، بنابراین می توان نوسانات قیمتی را از این طریق مشاهده کرد.

در میان محصولات بازار خودرو بیشترین کاهش در «شاهین جی» و «هایما اس 7» حاصل شد و این دو خودرو 10 میلیون ارزان شدند. از سوی دیگر «کوئیک گیر آر» نیز در بازار 5 میلیون قیمت داشت.

علاوه بر خودروهایی که افت قیمت داشتند، امروز شاهد افزایش قیمت “دنا پلاس توربو اتوماتیک” در بازار بودیم و این خودرو 5 میلیون افزایش قیمت داشته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

از میان محصولات ایران خودرو، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو 207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، امروز در بازار «دنا پلاس توربو اتوماتیک» 995 میلیون تومان برخلاف روزهای گذشته 5 میلیون تومان افزایش را به ثبت رساند. با بررسی بازار می توان گفت که «پژو 2007 پانورامای اتوماتیک» بدون تغییر در 895 میلیون تومان باقی مانده است. از سوی دیگر، «هایما اس 7» یک میلیارد و 640 میلیون تومان قیمت داشت و 10 میلیون کاهش را به ثبت رساند. در بین خودروهای ایرانی امروز «تارا وی ۲ اتوماتیک» ۹۶۶ میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. «رانا پلاس» نیز 617 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و 3 میلیون افت داشت. از سوی دیگر پژو پارس ال ایکس در بین مدل های پرطرفدار ایران خودرو با قیمت 775 میلیون در بازار بدون تغییر فروخته شد.

قیمت محصولات سایپا

از میان محصولات سایپا قیمت «شاهین جی»، «تیبا باکسر اس ایکس»، «تیبا هاچ بک EX»، «کوئیک گیر آر»، «کویک گیر اس» و «ساینا گیر اس» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات سبدگردانی، امروز «شاهین جی» 720 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و 10 میلیون افت داشت. در میان خانواده کویک امروز «دنده کویک آر» با قیمت 445 میلیون تومان در بازار افت 5 میلیون تومانی را به ثبت رساند و «دنده کویک اس» نیز با افت 4 میلیونی با قیمت 425 میلیون تومان به فروش رسید. از سوی دیگر برآورد بازار نشان می دهد که «تیبا هاچ بک EX» 420 میلیون تومان است و قیمت آن تغییری نکرده است. بررسی بازار همچنین نشان می دهد که “ساینا دنده اس” امروز بدون تغییر 435 میلیون تومان قیمت دارد و ترمز کاهش قیمت “اطلس” نیز کشیده شده است، این خودرو در بازار امروز 575 میلیون تومان قیمت داشت.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)