You are currently viewing از کد کشور خود برای استعلام سود سهام استفاده کنید

از کد کشور خود برای استعلام سود سهام استفاده کنید


تو می توانی از کد کشور خود برای پرس و جو در مورد سود سهام استفاده کنید

به گفته وزیر اقتصاد فاز سوم سود باید ابتدای خرداد می بود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شود اما روزهای پایانی خرداد رو به پایان است و خبری از واریز سود سهام عدالت نیست. ابتدای خردادماه سود فاز سوم سهام به حساب سهامداران واریز می شود این اظهارات احسان خاندوزی وزیر اقتصاد است که اردیبهشت ماه در واکنش به تاخیر شرکت ها در واریز. سود سهام صمت اعلام کرد که در اوایل خرداد ماه سود مرحله سوم سهام عدالت به حساب سهامداران واریز می شود.

وزیر اقتصاد در اولین روز خردادماه همزمان با تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی در یک برنامه تلویزیونی با تشریح اقدامات دولت بر تحقق وعده ها تاکید کرد و گفت: سود سومین فاز سهام عدالت بدون شک تا پایان دولت سیزدهم به حساب سهامداران واریز می شود

در حالی که کمتر از ده روز به پایان خرداد می گذرد، هنوز هیچ یک از شرکت هایی که قرار بود سود سهام خود را به حساب صمت واریز کنند، به تعهد خود عمل نکرده اند و پرداخت فاز سوم سهام عدالت همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار دیروز ضمن تشریح آخرین جزئیات پرداخت سومین سود سهام عدالت گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده تعدادی از شرکت ها به طور کامل پرداخت نکرده اند. سود سهام عدالت.

پیش از این رئیس سازمان بورس و وزیر اقتصاد اعلام کرده بودند که در صورت عمل نکردن شرکت ها به وعده های خود مشخص می شود اما پس از سه ماه شرکت ها اعلام کردند که وضعیت نقدینگی خوبی ندارند و بنابراین سود واریز نشد

منبع: اندیشه معاصر

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)