You are currently viewing از هر سه تلفن بی‌سیم در بریتانیا، یکی توسط اپل ساخته می‌شود

از هر سه تلفن بی‌سیم در بریتانیا، یکی توسط اپل ساخته می‌شود


اپل با حذف جک 3.5 میلی متری صدا در آیفون 7 به بعد، پتانسیل بازار سودآوری را برای خود فعال می کند. محصولات صوتی اپل با نام تجاری Airpods بسیار سودآور شده اند و شاید جالب باشد بدانید که از هر سه هدفون بی سیم در انگلستان، یکی ساخت اپل است.

تسلط مطلق اپل بر بازار هندزفری بی سیم در بریتانیا

طبق یک گزارش جدید، اپل با ۳۳ درصد سهم در بازار هدفون بریتانیا پیشتاز است. این شرکت بالاتر از سامسونگ، سونی، بیتس، بوز و جی‌بی‌ال است که به ترتیب 12، 12، 10، 9 و 8 درصد از سهم بازار را در اختیار دارند.

در این گزارش آمده است:

فقط تسلط سیب نتیجه شانس نیستاما این گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر اپل به نوآوری، کیفیت و تجربه کاربری است.

داشتن هدفونی که بتواند بدون در نظر گرفتن تنظیمات خاص صدایی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار دهد ضروری است. تعهد اپل به جلو بردن مرزها منجر به توسعه محصولات نوآورانه ای مانند AirPods، AirPods Pro و AirPods Pro 2 شده است.

اگرچه در نگاه اول قیمت محصولات صوتی اپل اصلا پایین نیست، اما وقتی آنها را با برندهای معروف صدا در بازار مقایسه می کنید و نسبت کیفیت به قیمت را می سنجید، نمایندگان اپل دلیل خوبی برای خرید ارائه می دهند.

همچنین دلیل فروش بالای اپل بیشتر به این دلیل است که کاربران آیفون واقعا گزینه سازگارتر از AirPods این شرکت را پیدا نمی کنند.

AirPods Max این یکی از بهترین محصولات صوتی اپل است که قیمت بالایی دارد. با این حال AirPods Pro 2 با قیمت پایین تر، تراشه جدید اپل H2 را دارد، مدل دارای پورت USB-C است و ویژگی های مفید جدیدی مانند حالت صوتی تطبیقی ​​و حالت تقویت کننده صدای خارجی را ارائه می دهد.

در رده های دوم و سوم به ترتیب سامسونگ و سونی قرار دارند که هر دو سهم بازار 12 درصدی دارند. رتبه سوم که برند بیتس است 10 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. البته می دانید که این برند توسط اپل نیز خریداری شده است!

همه برندهای معروف صدا در رتبه پایین تری قرار دارند. شاید به دلیل قیمت بالاتر، عدم سازگاری بالا با محصولات موبایل و البته عدم نفوذ بالا مانند این برندها.

نظر شما در مورد این آمار چیست؟ آیا فکر می کنید برندهای دیگر می توانند از اپل پیشی بگیرند؟