You are currently viewing از صفر تا صد سفر شمال با قطار + جدول هزینه

از صفر تا صد سفر شمال با قطار + جدول هزینه


مسیر شمال تهران بخصوص کرج – چالوس علاوه بر جذابیت در مسیر، چشم اندازهای فوق العاده ای به مسیر راه آهن دارد.

یکی از جذاب ترین مسیرها مسیر شیرگاه است که بسیار زیبا و شگفت انگیز است. اگر به دنبال تجربه هستید و از نشستن در کالسکه ها لذت می برید، این گزینه را در سفرهای بهاری خود قرار دهید.

مسیر راه آهن شمال تهران مسیرهای مختلفی دارد و قطارهای دو ستاره تا پنج ستاره نیز در این مسیر تردد می کنند. همانطور که می دانید قطارهای پنج ستاره دارای امکانات رفاهی زیادی هستند و راحتی بیشتری را در مسیر برای شما فراهم می کنند. در زیر جدول قیمت مسیرهای شمالی به همراه قطارهای مختلفی که در این مسیر وجود دارد آورده شده است. اما نکته مهم در مورد خرید بلیط قطار، زمان محدود موجود در هر ماه است. بنابراین، اگر قصد چنین سفر پرماجرا دارید، بهتر است به وب سایت رجا که مختص رزرو بلیط قطار است گوش داده و دنبال کنید تا بتوانید بلیط خود را رزرو کنید.

تالار: اتوبوس 4 ستاره صبا – رشت

1,619,000 ریال

سالن : اقامت 5 ستاره با شام و صبحانه

4,469,000 ریال

سالن: 2 ستاره، 6 تخته باد – پل سفید
895000 ریال

سالن: 2 ستاره، 6 تخته باد، شیرگا
1,027, 5,000 ری

سالن : 2 ستاره 6 تخته نسیم گرگان
1,439,000 ریال

سالن: میلاد گرگان 3 ستاره 6 تخت
1,512,50000

سالن : 3 ستاره 4 تخت البرز #-گرگان
1,988,000 ریال

سالن: 2 ستاره 6 پنل نسیم ورسک
733500

سه خط طلایی

خط راه آهن شمالی، بین خروجی تونل گدوک و ایستگاه ورسک، ۷ طبقه است و در ۳ طبقه بین شوراب و ورسک، خطوط موازی با یکدیگر هستند و به سه خط طلایی معروف هستند.

مسیر راه آهن شمال به عنوان بخشی از سیستم راه آهن سراسری ایران به دلیل اهمیت تاریخی و مهندسی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. این مسیر داستان های جالب و تاریخی زیادی دارد.

سفر به گرگان با قطار

گرگان مرکز استان گلستان آخرین شهری است که می توانید با قطار به آن سفر کنید. این شهر بزرگ زیبایی های طبیعی زیادی دارد و می تواند مقصد شما در سفر با قطار باشد. مسیر راه آهن پس از عبور از بندرترکمن و رسیدن به گرگان به دو شاخه تقسیم می شود. یک شاخه به سمت گرگان و دیگری به سمت اینچه برون می رود. البته قطار اینچه برون معمولا در روزهای خاصی حرکت می کند. گرگان مرکز استان گلستان آخرین شهری است که با قطار می توان به آن رسید.

این شهر بزرگ زیبایی های طبیعی زیادی دارد و می تواند مقصد شما در سفر با قطار باشد. مسیر راه آهن پس از عبور از بندرترکمن و رسیدن به گرگان به دو شاخه تقسیم می شود. یک شاخه به سمت گرگان و دیگری به سمت اینچه برون می رود. البته قطار اینچه برون معمولا در روزهای خاصی حرکت می کند. گرگان همچنین از جاذبه های طبیعی و گردشگری فراوان، موزه های زیبا و آثار تاریخی بهره می برد. بنابراین سفر به گرگان با قطار قطعا تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)