You are currently viewing ارتقای دوربین Huawei Mate 60 Pro پس از آپدیت HarmonyOS NEXT

ارتقای دوربین Huawei Mate 60 Pro پس از آپدیت HarmonyOS NEXT


این را چهار روز پیش برای شما نوشتیم به‌روزرسانی آزمایشی HarmonyOS NEXT هواوی رسما معرفی شد. کاربران علاقه مند گوشی های خود را به روز کردند و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند. یکی از این تجربیات ارتقاء دوربین Huawei Mate 60 Pro پس از به‌روزرسانی HarmonyOS NEXT است.

آپدیت HarmonyOS NEXT و ارتقاء دوربین Huawei Mate 60 Pro

از جمله مواردی که ممکن است هواوی به طور رسمی در مورد آپدیت HarmonyOS NEXT به آن اشاره نکرده باشد، بهبود عملکرد دوربین موبایل پس از این آپدیت است.

در ویدیوی زیر می توانید این اثر را مشاهده کنید آپدیت بعدی هواوی سیستم عامل هارمونی عملکرد دوربین Huawei Mate 60 Pro را بررسی کنید:

همانطور که می بینید، عملکرد دوربین های اصلی در هواوی میت 60 پرو هنگام زوم و جابجایی بین دوربین های فوق عریض، اصلی و زوم بسیار روان است. این یکی از آن مشکلات آزاردهنده ای بود که در دنیای اندروید وجود دارد، اما در iOS و iPhone بسیار بهتر از آن استفاده می شود.

حال هواوی با این آپدیت سعی کرده چنین تجربه کاربری را در اختیار محصولات پرچمدار خود قرار دهد. همچنین باید به یاد داشته باشید که این به روز رسانی آزمایشی است و نسخه نهایی ممکن است عملکرد بهتری داشته باشد.

برای یادآوری باید این را بگویم HarmonyOS NEXT مبتنی بر اندروید نیست. این باعث می شود که نرم افزار اندروید و به طور کلی فایل apk روی آن نصب نشود. نمی توان روی آن استفاده کرد.

نظر شما در مورد این ویژگی HarmonyOS NEXT چیست؟