You are currently viewing ارائه غافلگیرکننده وان پلاس / بازار موبایل آماده شوک است!

ارائه غافلگیرکننده وان پلاس / بازار موبایل آماده شوک است!


وان پلاس در حال حاضر روی نسل جدیدی از گوشی محبوب خود با نام احتمالی OnePlus Nord CE 4 Lite کار می کند. در حالی که جزئیات مشخصی در مورد مشخصات و زمان عرضه این دستگاه توسط این برند اعلام نشده است، حضور آن بر روی پلتفرم های مختلف صدور گواهینامه از جمله BIS هند حکایت از نزدیک شدن به زمان عرضه دارد.

مشخصات OnePlus Nord CE 4 Lite

به گفته افشاگر Sanju Choudhary، یک گوشی هوشمند جدید OnePlus با شماره مدل CPH2619 در پایگاه داده و اطلاعات BIS هند ظاهر شده است. او می گوید که نام این دستگاه در بازار OnePlus Nord CE 4 Lite خواهد بود.

OnePlus Nord CE 4 Lite

متأسفانه هیچ یک از مشخصات گوشی در این گواهی ذکر نشده است، اما Sanju Choudhary ادعا می کند که OnePlus Nord CE 4 Lite نسخه تغییر برند Oppo A3 خواهد بود. اوپو A3 گوشی ای است که به زودی در بازار چین عرضه خواهد شد و در انحصار چین باقی خواهد ماند.

او همچنین ادعا می کند که OnePlus Nord CE 4 Lite نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت های زیادی به خصوص در بخش نمایشگر خواهد داشت. ظاهرا وان پلاس از پنل AMOLED به جای پنل LCD در صفحه نمایش OnePlus Nord CE 4 Lite استفاده خواهد کرد. اندازه این پنل AMOLED 6.67 اینچ است و وضوح و نرخ رفرش آن Full HD+ و 120 هرتز خواهد بود. علاوه بر این حسگر اثر انگشت نیز در زیر آن تعبیه خواهد شد.

OnePlus Nord CE 4 Lite

گفته می شود این گوشی به پردازنده Qualcomm Snapdragon 6 Gen 1، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. اگر این دستگاه واقعاً نسخه جدیدی از Oppo A3 باشد، می‌توان انتظار شارژ سریع 33 واتی، 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی را داشت.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)