You are currently viewing اداره محلات در 352 محله تهران آغاز به کار کرد

اداره محلات در 352 محله تهران آغاز به کار کرد


مهدی چمران; رئیس شورای شهر تهران گفت: پس از اجرای مصوبه شورای شهر تهران مبنی بر تشکیل معتمد محله در محله های 352 گانه پایتخت، این شورای امنا از 18 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان آغاز به کار می کند. به عنوان راه اندازی شوراها در سراسر کشور که به نام روز شورا نامگذاری شده و اولین جلسه رسمی آنها برگزار می شود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده و مشارکت فعال شهروندان در فرآیند تشکیل هیئت در سطح شهر تهران، فعالیت این هیئت ها را نقطه عطفی در مسیر دستیابی به مشارکت محله ای دانست و افزود: کار این هیئت ها در 352 نقطه پایتخت آغاز به کار کرد و با حضور 7 هزار و 350 نفر از معتمدین آن در مدیریت شهری، این دوره می تواند زمینه ساز هم افزایی و همکاری سازنده بین اقشار مختلف مردم و نهادهای ذیربط در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان شود. در محله های مختلف تهران

رئیس شورای شهر تهران ضمن تشریح نحوه تشکیل این شورای معتمدین محله خاطرنشان کرد: اعضای این شورا متشکل از نمایندگان تشکل های مردم نهاد، تشکل های جهادی، معتمدین محلات، نخبگان، گروه های جهادی، نمایندگان هیئات مذهبی و شوراهای قرآنی، حوزه های علمیه، نمایندگان کلانتری، مدارس، مجموعه های ورزشی، بانوان فعال، ائمه جماعات، پایگاه های بسیج محلات و معتمدین شورای شهر تهران، از این رو اهمیت حضور فعال و منظم تمامی اعضای هیئت مدیره در این جلسه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه برگزاری اولین جلسه آن همزمان با روز شوراها فرصت مغتنمی برای آشنایی و تبادل اطلاعات در خصوص چالش ها و فرصت های محلات و همچنین موضوع انتخاب اعضای هیئت مدیره خواهد بود، تصریح کرد: تعیین اولویت ها و برنامه های آتی برای ارتقای کیفیت زندگی، ایجاد هم افزایی و همکاری بین اعضا و ساکنان محلات و سایر نهادهای مرتبط از مهم ترین محورهای این جلسات است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)