You are currently viewing اخطار 40 پروژه متوقف و نیمه تمام در نواحی صنعتی یزد

اخطار 40 پروژه متوقف و نیمه تمام در نواحی صنعتی یزد


مسلم فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به بررسی واحدهای متوقف و نیمه تمام در کمیته نظارت بر بررسی مراحل ساخت 39 پروژه متوقف در شهرک صنعتی جهان آباد، مهریز، یزد مهر، میبد 2. ، اردکان، صدوق و منطقه ویژه اقتصادی یزد از تصمیم برای تسریع در ارائه مهلت یا صدور اطلاعیه برای روند ساخت این پروژه ها خبر دادند.
وی با بیان اینکه دو پروژه متوقف شده که طی سال های اخیر علیرغم تذکرات مکرر عدم پیشرفت آن ها به مراجع قضایی ارسال شده است، تصریح کرد: سرمایه گذاری هایی که قصد ایجاد واحدهای تولیدی در شهرها و نواحی صنعتی را دارند باید بر اساس برنامه زمان بندی تعیین شده در قرارداد مذکور با پیشرفت ساخت و اخذ گواهی پایان کار ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به افزایش پروژه های متوقف شده طی یک دهه گذشته، چنانچه واحدی پس از نظارت و صدور چند مرحله اخطار و مهلت قانونی، به تعهدات خود عمل نکند، قرارداد آن فسخ می شود.
این مسئول تصریح کرد: موارد مشاهده شده در این کمیسیون بیش از 22 هکتار از اراضی شهرستان ها و نواحی صنعتی استان را شامل می شود که می تواند محلی برای استقرار بسیاری از سرمایه گذارانی باشد که زمین مناسبی برای راه اندازی واحد تولیدی خود ندارند. و به همین دلیل مصمم هستیم با وجود تمام مهلت های قانونی در صورت عدم تعهد واحد به مفاد قرارداد، آن را فسخ می کنیم.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)