You are currently viewing احداث 7 شهر و ناحیه صنعتی جدید تصویب شد

احداث 7 شهر و ناحیه صنعتی جدید تصویب شد


به گزارش بازار، ایجاد 7 شهر جدید و ناحیه صنعتی تخصصی در استان های هرمزگان، اصفهان، کرمان و همدان به تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران رسید.
بر اساس اعلام سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران، مطابق با سیاست‌های کلی نظام و وزارت صنعت، معدن و تجارت و در راستای اجرای دستورات مقام معظم رهبری در جلسات شورای عالی انقلاب اسلامی. هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران در یک سال گذشته، تشکیل 7 شهر و منطقه تخصصی صنعتی در استان های هرمزگان، اصفهان، کرمان و همدان به تصویب مجمع عمومی استانداری رسید. شرکت شهرهای صنعتی.
تاسیس شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی سیرجان در شهرستان سیرجان استان کرمان به مساحت 506 هکتار، ایجاد منطقه صنعتی تخصصی جدید فولاد هرمز در شهر بندرعباس استان هرمزگان به مساحت 49.9 هکتار، تاسیس منطقه تخصصی کیف، کفش و پوشاک منطقه صنعتی کمشچه در استان اصفهان به مساحت 48 هکتار، راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی انرژی خورشیدی بردسیر در شهرستان بردسیر استان کرمان به مساحت 1537 هکتار در دستور کار قرار گرفت. در این رابطه.
همچنین راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی فرآوری مواد معدنی نایین در شهرستان نایین استان اصفهان به وسعت 198.7 هکتار، راه اندازی شهرک صنعتی و صنفی تخصصی تولیدی جاسک در شهرستان جاسک استان هرمزگان به مساحت 1. 30 هکتار و ایجاد شهرک صنعتی تخصصی تولید و صنعت بوعلی 4 در استان همدان استان همدان 49 هکتار منطقه صنعتی تخصصی وجود دارد که با تصویب مصوبه امسال برای تامین نیاز و تقاضا توسعه می یابد. هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران.
با ایجاد و توسعه این شهرها و نواحی صنعتی، 2 هزار و 418 هکتار به مساحت شهرها و نواحی صنعتی کشور افزوده می شود تا شرکت های استانی وابسته به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران بتوانند جذب کنند. سرمایه گذاران و بر این اساس اشتغال پایدار در کشور ایجاد شود
از ابتدای سال 1402 تاکنون، ایجاد و توسعه 15 شهر و ناحیه صنعتی تقاضامحور در 12 استان کشور به وسعت بیش از 3424 هکتار به تصویب هیات مدیره سازمان صنایع کوچک رسیده است. صنایع و شهرک های صنعتی ایران به عنوان شرکت شهرک های صنعتی مجمع عمومی استان که باید مراحل را طی کند به مراجع قانونی مربوطه ارسال شد.
سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های استانی زیرمجموعه آن که هم اکنون دارای 862 شهر و ناحیه صنعتی و 3 منطقه ویژه اقتصادی عملیاتی، 84 شهر و ناحیه تخصصی صنعتی، 7 شهر فناوری، 40 مرکز خدمات فناوری و بازرگانی، 2 مرکز اطلاعاتی می باشد. فناوری ها و مجتمع های خدمات نرم افزاری، 104 هزار و 654 قرارداد منعقد و 52 هزار و 24 واحد صنعتی و 3 هزار و 387 واحد کارگاهی به بهره برداری رسید که زمینه اشتغال مستقیم یک میلیون و 48 هزار و 540 نفر در سراسر کشور فراهم شده است.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)