You are currently viewing اتوماتیک کردن کارها در وردپرس با Uncanny Automator

اتوماتیک کردن کارها در وردپرس با Uncanny Automator


بارگذاری…

مدیریت سایت وردپرس به تنهایی مکن است برای هر کسی یک کار سخت و چالش‌برانگیزی باشد. شما برای اینکه بتوانید یک وب‌سایت موفق داشته باشید، باید صدها کار مختلف نیز انجام دهید که این می‌تواند بسیار وقت‌گیر و پیچیده باشد. اما وردپرس به شما این امکان را می‌دهد تا با نصب یک افزونه وظایف خود را خودکار کنید. در واقع می‌توانید به جای اینکه کارها را به صورت دستی انجام دهید، با نصب یک پلاگین برنامه‌ها را برای اجرای خودکار متصل تا بتوانید روی کسب‌‌وکار خود تمرکز بهتری داشته باشید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم آموزش اتوماتیک کردن کارها در وردپرس با استفاده از افزونه Uncanny Automator را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

بررسی Uncanny Automator

قبل از اینکه بخواهیم شما را با آموزش افزونه Uncanny Automator آشنا کنیم، بهتر است با قابلیت‌ها و امکانات این پلاگین بیشتر آشنا شوید.

افزونه Uncanny Automator ساده‌ترین و قدرتمندترین روش برای خودکار کردن سایت وردپرس شما بدون کدنویسی است. تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید اتوماسیون‌هایی بسازید که افزونه‌ها، سایت‌ها و برنامه‌های وردپرس شما را با استفاده از ترکیب‌های مختلف به یکدیگر متصل کند. با ایجاد کمپین‌‌های اتوماسیون بازاریابی، می‌توانید تعامل بهتری با مشتریان خود داشته باشید. همچنین می‌توانید زمان کمتری را صرف اشتراک‌گذاری پست‌ها و اطلاعیه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی با ارسال خودکار کنید. در و اقع شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید به صورت خودکار در صفحات فیس‌بوک، گروه‌های فیس‌بوک، توییتر، لینکدین و اینستاگرام، از جمله با تصاویر و لینک‌ها پست کنید.

ویژگی‌‌های افزونه Uncanny Automator

در حالی‌که این افزونه پر از ویژگی‌های قدرتمند است، استفاده از آن فوق‌العاده آسان است. شما تمام گزینه‌های مورد نیاز برای خودکار کردن هر بخش از وب‌سایت را در اختیار خواهید داشت، اعم از بازاریابی، مدیریت، نصب و غیره.

  • ویرایشگر مبتدی: برای استفاده از این افزونه نیازی نیست با کدنویسی آشنایی داشته باشید، زیرا رابط کاربری ساده‌ای دارد و شما می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید. در واقع این افزونه با یک رابط کاربری بصری و با استفاده آسان ارائه می‌شود که ایجاد دستور‌العمل‌ها را برای تمامی کاربران ساده می‌کند.
  • ادغام با محبوب‌ترین برنامه‌ها: این پلاگین با محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس از جمله: ووکامرس، فرم تماس7، میلچیمپ و… سازگاری دارد.
  • ادغام با زاپیار: شما به راحتی می‌توانید افزونه را با Zapier ادغام کنید، به این معنی که می‌توانید به بیش از 3000 برنامه زاپیار متصل شوید.
  • دستور‌العمل‌های نامحدود: هیچ محدودیتی برای تعداد دستور‌العمل‌هایی که می‌توانید ایجاد کنید، وجود ندارد. این به شما این امکان را می‌دهد که تعداد نامحدودی از سناریوهای دلخواه را متناسب با نیاز خود ایجاد کنید.
  • گزارش‌ها: شما ابزارهای زیادی برای گزارش‌دهی، ثبت و اشکال‌زدایی ر اختیار خواهید داشت تا بفهمید دقیقا چه اتفاقی در سایت شما رخ می‌دهد.
  • دستور‌العمل‌های سایت به سایت: می‌توانید سایت‌های وردپرس را متصل کنید.
  • منطق مشروط: از منطق شرطی برای ایجاد دستور‌العمل‌هایی استفاده کنید که دقیقاً همان کاری را که شما می‌خواهید انجام دهند.

بیشتر بخوانید: آموزش فروش عمده محصولات در ووکامرس با Discount Rules for WooCommerce 

آموزش استفاده از Uncanny Automator برای اتوماتیک کردن کارها

تا اینجای مطلب شما را با قابلیت‌ها و امکانات Uncanny Automator آشنا کردیم. حال در ادامه مطلب قصد داریم شما را با نحوه نصب افزونه، تنظیمات و بخش های مختلف آن آشنا کنیم. امیدواریم تا انتهای این آموزش ما را همراهی کنید.

– آموزش نصب Uncanny Automator

یک نسخه رایگان از این افزونه در مخزن وردپرس به ثبت رسیده که می‌توانید به سادگی آن را در سایت خود نصب و فعال کنید. برای اینکار وارد پنل وردپرس خود شوید و سپس از بخش “افزونه‌ها” روی گزینه “افزودن” کلیک کنید. سپس نام افزونه را وارد و سرچ کنید. پس از اینکه افزونه برای شما نمایان شد آن را نصب و فعال کنید.

بعد از فعال کردن افزونه، برای ایجاد یک حساب کاربری و باز کردن قابلیت‌های بیشتر در نسخه رایگان، می‌توانید یک حساب Uncanny Automator رایگان ایجاد کنید. هر چند که این یک گزینه اختیاری است، اما ما در ادامه قصد داریم یک حساب کاربری ایجاد تا بعداً بتوانیم از ویژگی‌های بیشتر افزونه استفاده کنیم.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، باید روی Connect your site کلیک تا بتوانید یک حساب کاربری رایگان ثبت کنید.

سپس روی دکمه Connect your free account کلیک کنید:

در پنجره‌ای که برای شما ظاهر می‌شود، اطلاعات خود را وارد و در نهایت روی Sign Up کلیک کنید:

هنگامی که سایت شما به حساب رایگان Uncanny Automator متصل شد، روی بازگشت به داشبورد کلیک کنید:

اکنون که نسخه رایگان Uncanny Automator آماده است. همچنین می‌توانید نسخه پولی آن را خریداری و استفاده کنید. نسخه پرمیوم قابلیت‌ها و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که ما هم آن را به شما توصیه می‌کنیم.

برای نصب نسخه پرمیوم افزونه، در اولین قدم پلاگین Uncanny Automator Pro را خریداری و سپس آن را دانلود کنید. سپس وارد پنل وردپرس خود شوید و از بخش “افزونه‌ها” روی گزینه “افزودن جدید” کلیک کنید. پس از آن، روی آپلود افزونه کلیک کنید، فایل زیپ پلاگین را در رایانه خود انتخاب و روی Install Now کلیک کنید. در نهایت افزونه را نصب و فعال کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین افزونه گوگل آنالیتیکس برای وردپرس 

– آموزش اتوماتیک کردن کارها در وردپرس با Uncanny Automator

پس از آموزش نصب Uncanny Automator به سراغ آموزش استفاده از Uncanny Automator برای اتوماتیک کردن کارها می‌رویم. برای ایجاد اولین دستور، مانند شکل زیر به مسیر Automator > Add New بروید.

در مرحله بعد، Logged-in users را انتخاب و روی تایید کلیک کنید، همان‌طور که در زیر مشخص شده است.

در صفحه بعدی، به کاری که می‌خواهید ایجاد کنید یک عنوان بدهید.

بعد، شما باید نوع دلخواه خود را انتخاب کنید. در مثال ما LearnPress را انتخاب می‌کنیم. هنگامی که کاربر در “دوره نمونه غیرعادی” ثبت نام می‌کند، این فعال می‌شود. سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

در مرحله بعد، گروه خاص را انتخاب و روی ذخیره کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

در نهایت، سوئیچ‌های Live را فعال کنید.

سوالات متداول

کاربردهای افزونه Uncanny Automator چیست؟

برخی از کاربردهای این افزونه عبارت است از: رابط کاربری ساده، ادغام با محبوب‌ترین افزونه‌های وردپرس، نمایش گزارشات و…

افزونه Uncanny Automator را از کجا دانلود کنیم؟

در صورتی که قصد خرید افزونه Uncanny Automator برای وردپرس را دارید، نوین وردپرس می‌تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد. ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال، محصولات کاملاً فارسی‌سازی شده و عدم استفاده از قالب‌های نال و رایگان از ویژگی‌های بارز نوین وردپرس است. علاوه بر آن تمامی قالب‌ها و افزونه‌های ارائه‌شده در نوین وردپرس دارای پشتیبانی‌های همه‌جانبه هستند به‌گونه‌ای که بعد از خرید هر قالب یا افزونه، یک تیم پشتیبان قدرتمند و پاسخگو می‌توانند تمامی نیازها و مشکلات شما را حل و فصل کنند.

جمع‌بندی

اگر قصد دارید بسیاری از کارهای وب‌سایت خود را به صورت اتوماسیون کنید، افزونه Uncanny Automator می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. راه‌اندازی و استفاده از این افزونه بسیار ساده است و به شما کمک می‌کند تا پلاگین‌های خود را به روش‌های مختلفی در سایت متصل کنید. ما در این مطلب آموزش اتوماتیک کردن کارها در وردپرس را با استفاده از یک افزونه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. امیدواریم این مطلب مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

منبع: wpexplorer