You are currently viewing آیپد ایر 12.9 اینچی به نمایشگر Mini-LED مجهز خواهد شد

آیپد ایر 12.9 اینچی به نمایشگر Mini-LED مجهز خواهد شد


شایعات مربوط به نسل بعدی تبلت های اپل مدت هاست که مطرح شده است و گفته می شود این شرکت قصد دارد سری آی پد ایر را در دو سایز مشابه مدل های پرو عرضه کند. در حالی که نسل بعدی آیپد پرو به صفحه نمایش OLED مجهز خواهد شد، به نظر می رسد که فناوری مورد استفاده در آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی فعلی آیپد ایر 12.9 اینچی راه اندازی شد و این دستگاه دارای پنل Mini-LED خواهد بود.

صفحه نمایش 12.9 اینچی iPad Air Mini-LED

به گفته راس یانگ، مدیر عامل شرکت تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants، آیپد ایر 12.9 اینچی که انتظار می‌رود ماه آینده معرفی شود، مانند آی‌پد پرو 12.9 اینچی کنونی به نمایشگر مینی ال‌ای‌دی مجهز خواهد بود. iPad Air 10.9 اینچی کنونی به یک پنل LCD استاندارد مجهز شده است و تغییر به فناوری mini-LED برای مدل 12.9 اینچی باعث افزایش روشنایی برای محتوای HDR، رنگ‌های سیاه عمیق‌تر و موارد دیگر می‌شود.

یانگ این اطلاعات را در ایکس به اشتراک گذاشته شده است. او می گوید آیپد ایر 12.9 اینچی از پنل های مینی ال ای دی باقی مانده از آیپد پرو 12.9 اینچی استفاده خواهد کرد و مصرف انرژی کمتر را به عنوان مزیت دیگر عنوان کرد.

صفحه نمایش 12.9 اینچی iPad Air Mini-LED

با توجه به اینکه اپل پنل های Mini-LED 10.9 اینچی در انبار ندارد، ممکن است آیپد ایر کوچکتر از همان پنل LCD استفاده کند.

در همین حال، انتظار می‌رود مدل‌های آینده آی‌پد پرو دارای پنل‌های OLED باشند که مشکی خالص را با طیف رنگی عالی و کنتراست بی‌نهایت ترکیب می‌کند.

یانگ سابقه خوبی با شایعات اپل دارد، بنابراین این اطلاعات iPad Air احتمالاً دقیق است. انتظار می رود سری آیپد ایر و آیپد پرو اپل ماه آینده رسما معرفی شوند.

نظر شما در مورد استفاده از پنل Mini-LED در نمایشگر آیپد ایر آینده اپل چیست؟