You are currently viewing آیا سری گلکسی اس 25 سامسونگ به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز می شود؟

آیا سری گلکسی اس 25 سامسونگ به تراشه پرچمدار مدیاتک مجهز می شود؟


بحث های زیادی در مورد اینکه سامسونگ در نهایت درگیر این موضوع شد، وجود داشته است سری گلکسی اس 25 از چه تراشه هایی استفاده خواهد کرد؟ شایعه جدیدی منتشر شده است که نشان می دهد این غول فناوری کره ای احتمالاً روی تراشه پرچمدار Mediatek برای سری گلکسی S25 شرط بندی می کند.

سری گلکسی اس 25 احتمالا با سه چیپست مختلف عرضه خواهد شد

برخی شایعات حاکی از آن است که گوشی های سری گلکسی اس 25 فقط دارای تراشه هستند اگزینوس 2500 مجهز هستند. برخی دیگر معتقدند که این به دلیل راندمان پایین تر چیپست های اگزینوس و با وجود قیمت بالاتر است. اسنپدراگون 8 نسل 4سامسونگ باید دوباره از همان “استراتژی دو تراشه” استفاده کند.

یک شایعه جدید غافلگیر کننده احتمال دیگری را نشان می دهد. تراشه سوم نیز می تواند در ترکیب باشد. یک منبع کره ای، فایننشال نیوز، معتقد است که سامسونگ برای اولین بار در سری گلکسی اس 25، “استراتژی سه تراشه” را انتخاب خواهد کرد. این گزارش ادعا می کند که سامسونگ نه تنها اسنپدراگون 8 نسل 4 و اگزینوس 2500، بلکه تراشه مدیاتک دیمنشن را نیز برای پرچمداران آینده خود در نظر گرفته است.

اما نکته مثبت این تصمیم نهایی سامسونگ چیست؟ استفاده از تراشه های مدیاتک به این غول فناوری کره ای کمک می کند تا از افزایش قیمت گوشی های هوشمند خود جلوگیری کند. کارشناسان معتقدند که نسل چهارم اسنپدراگون 8 می تواند 25 تا 30 درصد گرانتر از نسل فعلی باشد. دلیلش این است افزایش قیمت گوشی های پرچمدار خواهد بود.

این یک شایعه جدید مشخص نشده است که کدام تراشه در کدام مناطق در دسترس خواهد بود. اما اگر این افشاگری ها درست باشد، Galaxy S25 مجهز به مدیاتک ممکن است تنها در چند بازار منتخب مانند چین در دسترس باشد. به احتمال زیاد شاهد استفاده از همان «استراتژی دو تراشه» در بازارهای جهانی خواهیم بود.

وضوح کلی دوربین های پشتی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا 350 مگاپیکسل خواهد بود.

لطفا توجه داشته باشید که اطلاعات ذکر شده فقط یک شایعه است و هنوز هیچ مدرک محکمی برای تایید این ادعا وجود ندارد. هنوز چند ماه تا معرفی رسمی سری گلکسی اس 25 فاصله داریم. تا اوایل سال 2025 خیلی چیزها می توانند تغییر کنند.

نظر شما در مورد این راه حل احتمالی سامسونگ چیست؟ برای خرید گوشی پرچمدار این شرکت با تراشه مدیاتک آماده اید؟