You are currently viewing آیا دوربین گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل قبل تغییرات زیادی دارد؟

آیا دوربین گلکسی اس 25 اولترا نسبت به نسل قبل تغییرات زیادی دارد؟


اطلاعات جدید دوربین Galaxy S25 Ultra به بیرون درز کرد. شایعه شده است که این گوشی هوشمند دارای سخت افزار دوربین جدید است و یکی از دوربین های قاب پشتی نیز حذف خواهد شد. انتظار نمی رود این گوشی تا اوایل سال آینده معرفی شود.

گلکسی اس 25 اولترا یک دوربین کمتر از نسل قبلی دارد

یک افشاگر ناشناس اطلاعات دقیقی درباره دوربین گلکسی اس 25 اولترا به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ در اوایل سال آینده معرفی خواهد شد. همانطور که می دانید سخت افزار دوربین Galaxy S23 Ultra و گلکسی اس 24 اولترا تفاوت های جزئی با یکدیگر داشتند. Galaxy S24 Ultra دارای یک دوربین تله فوتو جدید است که قابلیت زوم 5 برابری را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. اما این گوشی همچنان مانند نسل قبل دارای دوربین چهارگانه است و سنسور دوربین اصلی نیز دارای رزولوشن 200 مگاپیکسلی است.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده توسط ISAQUES81، سامسونگ در حال توسعه نمونه اولیه گلکسی S25 Ultra است که تنها دارای سه لنز دوربین در پشت است. البته مراقب باشید که ادعای این افشاگر چندان معتبر نیست. به همین دلیل، توصیه می کنیم تا زمانی که اطلاعات بیشتری منتشر نشده است، این ادعاها را چیزی جز شنیده ها تلقی نکنید. همچنین گفته می شود نمونه اولیه گلکسی اس 25 اولترا دارای سنسورهای جدیدی برای دوربین اصلی و تله فوتو است.

بر اساس این گزارش چک کردن دفترچه یادداشتخروجی تصویر Galaxy S25 Ultra دارای وضوح 200 مگاپیکسل و فرمت اپتیکال 1/1.3 اینچی است که مشابه سنسور است. ISOCELL HP2 این سامسونگ است. این همان سنسوری است که در Galaxy S24 Ultra استفاده شده است. اما گفته می شود حسگر این پرچمدار آینده سامسونگ برای بهبود کیفیت تصویر به نور حساس تر است. افشاگر ادعا می کند که این سنسور دوربین اصلی جدید که قادر به گرفتن عکس های با زوم 3 برابر است، نیاز گلکسی اس 25 اولترا را به دوربین اختصاصی با زوم 3 برابری بی نیاز می کند. با این حال، شایعه شده است که این گوشی هوشمند آینده سامسونگ دارای یک دوربین تله فوتو با دو فاصله کانونی اپتیکال 4-5x و 6-7x خواهد بود.

ویژگی «Battery AI» سامسونگ در Galaxy S25 عملکرد باتری را تا 10 درصد بهبود می بخشد.

نظر شما در مورد این Samsung Galaxy S25 Ultra چیست؟