You are currently viewing آپدیت macOS 15 Sequoia رسما معرفی شد: قابلیت Mirroring آیفون

آپدیت macOS 15 Sequoia رسما معرفی شد: قابلیت Mirroring آیفون


سیستم عامل دسکتاپ اپل یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های این برند آمریکایی است. امشب همزمان با سایر سیستم عامل های اپل، آپدیت macOS 15 Sequoia به طور رسمی معرفی شد و شاید ویژگی Mirroring آیفون از ویژگی های برجسته آن باشد.

آپدیت macOS 15 Sequoia

همانطور که در تصویر بالا می بینید، ویژگی آینه کاری آیفون این امکان را به شما می دهد تا محتوای آیفون خود را بر روی صفحه نمایش مک بوک (یا سایر محصولات مک) مجهز به آپدیت macOS 15 Sequoia مشاهده و استفاده کنید.

حتی می توانید اعلان های آیفون خود را جدا از اعلان های مک مدیریت کنید.

امکان ارسال و دریافت فایل با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) بین آیفون و مک شما وجود دارد. در طول تمام این اتصال، صفحه آیفون شما ممکن است خاموش و دستگاه قفل شود.

macOS 15 Sequoia

نرم افزار رمز عبور اپل که قبلا شایعه شده بود به macOS 15 اضافه شده است. این بخش به شما امکان می دهد رمزهای عبور Wi-Fi، رمزهای عبور برنامه و وب سایت، کدهای تأیید و موارد دیگر را مدیریت کنید. اپلیکیشن Passwords نیز به لطف اپلیکیشن iCloud برای ویندوز قابل استفاده در این سیستم عامل است.

همچنین بهبودهایی در FreeForm، Maps، Apple Pay و غیره وجود دارد. به عنوان مثال، بهبود iMessage نیز در اینجا وجود دارد، از جمله قالب بندی متن و پیام های برنامه ریزی شده.

در تصویر زیر می توانید تمام ویژگی های جدید macOS 15 Sequoia تصویر زیر را که در سخنرانی اصلی WWDC24 نشان داده شده است، بررسی کنید:

به روز رسانی macOS 15 با ویژگی های جدید

بهترین ویژگی آپدیت MacOS 15 برای شما چه بود؟