You are currently viewing آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 برای کدام دستگاه ها منتشر می شود؟

آپدیت iOS 18 و iPadOS 18 برای کدام دستگاه ها منتشر می شود؟


اپل قرار است تا چند ساعت دیگر در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود اعلامیه ای را اعلام کند iOS 18 و iPadOS 18 را معرفی کنید. ما می دانیم که سیستم عامل آینده اپل مملو از ویژگی های هوش مصنوعی خواهد بود. اما آیا از خود پرسیده اید که آیا آپدیت iOS 18 یا iPadOS 18 برای دستگاه شما منتشر می شود یا خیر؟

تمامی آیفون‌های دارای iOS 17 به‌روزرسانی iOS 18 را دریافت خواهند کرد

به گفته یک منبع باتجربه و موثق، اپل هیچ دستگاهی را در آپدیت iOS 18 پاک نخواهد کرد، در واقع، تمامی گوشی های هوشمند آیفونی که موفق به دریافت iOS 17 شده اند، این آپدیت آتی را نیز از اپل دریافت خواهند کرد. آیفون XS، XS Max، XR و مدل های جدیدتر (مانند آیفون 11، آیفون 13 و غیره) به همراه نسل دوم و سوم آیفون SE iOS 18 را دریافت خواهند کرد.

آیفون XS مکس iOS 18 را دریافت خواهد کرد

اما اگر بله iPadOS 18 و به سراغ آیپدهای اپل برویم، وضعیت چندان خوب نخواهد بود. زیرا این شرکت تصمیم گرفت برای دریافت آخرین سیستم عامل سه دستگاه را از لیست حذف کند. در واقع، نسل اول آیپد پرو 10.5 اینچی، آیپد پرو 12.9 اینچی نسل دوم و آیپد نسل ششم (از سال 2018) آیپد او اس 18 را دریافت نخواهند کرد.

به عبارت ساده، به‌روزرسانی iPadOS 18 برای iPad Pro از سال 2018 به بعد و همچنین iPad Air، Mini و iPad استاندارد (از سال 2019) خواهد بود. نکته دیگری که در اینجا باید به آن اشاره کرد این است که مجموعه ویژگی‌های هوش مصنوعی «هوش اپل» برای همه کاربران iPad در دسترس نخواهد بود. پسندیدن GSMArena وی خاطرنشان می کند که ویژگی های هوش مصنوعی این سیستم عامل جدید اپل تنها به آی پدهای مجهز به تراشه M غول فناوری آمریکایی می رسد.

اپل از Apple Intelligence به عنوان نام رسمی هوش مصنوعی خود در iOS 18 استفاده خواهد کرد

نطر شما چی هست؟ اگر کاربر دستگاه اپل هستید، آیا iOS 18 یا iPadOS 18 را دریافت خواهید کرد؟