You are currently viewing آپدیت رابط کاربری Galaxy A52 One UI 6.1 منتشر شد

آپدیت رابط کاربری Galaxy A52 One UI 6.1 منتشر شد


تیم نرم افزاری سامسونگ اخیراً بسیار شلوغ بوده است. همراه با وصله های امنیتی ماهانه منظم، شرکت به روز رسانی می کند یک رابط کاربری 6.1 برای دستگاه های Galaxy واجد شرایط همانطور که دستگاه های بیشتری بسته می را دریافت می کنند، نسخه جدید One UI نیز برای مدل های بیشتری عرضه خواهد شد. علاوه بر گلکسی A52، این به‌روزرسانی رابط کاربری اخیراً برای گوشی‌های Galaxy Xcover 6 Pro، Galaxy A15 5G، Galaxy A14، Galaxy F54 و Galaxy M53 منتشر شده است.

گلکسی A52 و سایر گوشی های موجود در لیست به روز رسانی One UI 6.1 سامسونگ را دریافت خواهند کرد

من گزارش میدم عناوین اندرویدسامسونگ به روز رسانی One UI 6.1 را برای گلکسی A52 این در ایالات متحده است. این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های قفل‌شده یا قفل‌شده شرکت مخابراتی با شماره ساخت سیستم‌افزار A526USQUCGXE1 و A526U1UEUCGXE1 در دسترس است. مانند سایر مدل های میان رده، این به روز رسانی شامل هیچ ویژگی نیست هوش مصنوعی با این حال، One UI 6.1 ویژگی ها و پیشرفت های جدید دیگری را به ارمغان می آورد.

کهکشان Xcover 6 Pro در اروپا نیز همین آپدیت را دریافت می کند. تغییرات ارائه شده در آپدیت این گوشی مقاوم کره ای مشابه با میان رده های سری A است، پس انتظار هیچ ویژگی هوش مصنوعی را نداشته باشید. گلکسی هم همینطور A15 5G همین موضوع در حال حاضر در حال دریافت One UI 6.1 در ایالات متحده است.

یک بروزرسانی UI 6.1 برای نسل این گوشی یعنی گلکسی A14 5G همچنین به طور گسترده در اکثر بازارهای جهانی توزیع می شود. این گوشی مقرون به صرفه دارای تعداد انگشت شماری از ویژگی ها و پیشرفت های جدید است. گلکسی F54 که نسخه محدودی در هند و چندین کشور همسایه هند داشت، به روز رسانی One UI 6.1 را نیز دریافت خواهد کرد.

در نهایت، One UI 6.1 اکنون در دسترس است گلکسی M53 در دسترس است، یک گوشی نسخه محدود دیگر، البته نه به اندازه مدل سری F. شماره سیستم عامل به روز شده برای دستگاه M536BXXU5EXD3 است. اگر از هر یک از دستگاه های گلکسی استفاده می کنید، آخرین به روز رسانی ویژگی باید به زودی در دسترس شما قرار گیرد. با این حال، کاربران در برخی مناطق ممکن است مجبور باشند بیشتر از سایرین منتظر بمانند.

همه این دستگاه ها پچ امنیتی آوریل را دریافت خواهند کرد

تقریباً در آخرین هفته ماه هستیم، اما سامسونگ وصله امنیتی One UI 6.1 این ماه را به هیچ یک از این دستگاه‌ها اضافه نکرده است و همه آنها در وصله آوریل گیر کرده‌اند. از آنجایی که اکثر دستگاه های مقرون به صرفه و میان رده به روز رسانی امنیتی ماهانه دریافت نمی کنند، ممکن است سامسونگ آخرین به روز رسانی خود را برای این دستگاه ها نادیده بگیرد و بعداً یکی از وصله های امنیتی آینده را منتشر کند.