You are currently viewing آنها یک گوشی شارپ Aquos R9 با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر 240 هرتزی معرفی کردند.

آنها یک گوشی شارپ Aquos R9 با تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 و نمایشگر 240 هرتزی معرفی کردند.


برند ژاپنی شارپ امروز گوشی هوشمند جدیدی از سری Aquos خود را معرفی کرد. گوشی شارپ Aquos R9 به عنوان جانشین R8 سال گذشته عرضه شد. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالاتر از استاندارد بازار، دوربین های لایکا و تراشه اسنپدراگون میان رده است.

گوشی شارپ Aquos R9

شارپ Aquos R9 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Pro-IGZO OLED با وضوح +FHD است. دارای نرخ نوسازی متغیر LTPO بالا 240 هرتز و حداکثر روشنایی 1500 نیت است. این دستگاه از Dolby Vision پشتیبانی می کند. گفته می شود که این گوشی مجهز به بزرگترین جعبه بلندگوی استریو در گوشی Aquos با پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos است.

گوشی شارپ Aquos R9

شارپ Aquos R9 دارای طراحی مربع با قاب تخت است. یک اسکنر اثر انگشت کناری در دکمه پاور تعبیه شده است. پنل پشتی دارای یک جزیره دوربین دایره ای است. این گوشی هوشمند همچنین دارای گواهینامه نظامی MIL-STD 810G است و IPX5، IPX8 و IP6X در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است.

در بخش تصویربرداری، شارپ Aquos R9 با یک دوربین دوگانه با برند لایکا عرضه می‌شود. دارای سنسور اصلی 50.3 مگاپیکسلی f/1.9 مجهز به OIS و لنز 50.3 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض با میدان دید 122 درجه است. در قسمت جلویی دستگاه نیز از یک دوربین سلفی 50.3 مگاپیکسلی بهره می برد.

شارپ Aquos R9 زیر کاپوت به پردازنده نسل سوم اسنپدراگون 7+ مجهز شده است. دارای 12 گیگابایت رم LPDDR5x و 256 گیگابایت حافظه داخلی. یک سیستم دفع گرما در داخل هواپیما وجود دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. آندروید 14 را از جعبه اجرا می کند. گزینه های اتصال در R9 شامل WiFi، NFC و بلوتوث 5.4 است.

شارپ هنوز قیمت Aquos R9 را فاش نکرده است. موجود در رنگ های سفید و سبز.

نظر شما در مورد گوشی هوشمند میان رده شارپ Aquos R9 چیست؟