You are currently viewing آنتوتو معیاری برای خودروهای الکتریکی معرفی کرده است

آنتوتو معیاری برای خودروهای الکتریکی معرفی کرده است


آنتوتو (AnTuTu) که بیشتر به دلیل معیارهای محبوب گوشی های هوشمند خود شناخته شده است، اکنون با یک برنامه معیار جدید وارد بازار خودروهای الکتریکی (EV) شده است. این برنامه به طور عینی عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو را با آزمایش چیپ ست، رم و فضای ذخیره سازی آنها ارزیابی می کند.

معیار برای خودروهای الکتریکی آنتوتو

AnTuTu همچنین نتایج ده خودروی برتر تست شده در می 2024 را منتشر کرد. در حال حاضر Zeekr 007 با 1.07 میلیون امتیاز، Xpeng X9 با 965631 امتیاز و مرسدس EQE با 963130 امتیاز سه جایگاه اول را به خود اختصاص داده اند.

چندین نام دیگر از خودروهای برقی نیز در این فهرست قرار دارند، از جمله Xpeng P7i در جایگاه هشتم، Nio ET7 در جایگاه دوازدهم، Polestar 2 در جایگاه چهاردهم و آئودی Q4 e-tron در جایگاه هفدهم.

معیار برای خودروهای الکتریکی آنتوتو

علاوه بر این، AnTuTu به طور جداگانه نتایج بنچمارک Xiaomi SU7 EV را به اشتراک گذاشته است که از تراشه Qualcomm Snapdragon 8295 با 16 گیگابایت رم (12 گیگابایت اختصاص داده شده به سیستم عامل اندروید) و 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

با این پیکربندی، شیائومی SU7 موفق به کسب 957833 امتیاز شد. این مقدار در مقایسه با مدل های دیگر با پیکربندی تراشه و حافظه مشابه کمتر است. اما از نظر فنی، SU7 در جایگاه چهارم لیست ده خودروی برتر قرار دارد.

از آنجایی که این برنامه جدید است، ساخت یک پایگاه داده کامل از نتایج محک EV کمی زمان می برد. اولین داده ها بینشی از عملکرد سیستم اطلاعات سرگرمی در برندهای مختلف خودرو ارائه می دهد، اما با آزمایش خودروهای بیشتر، تصویر واضح تری ظاهر می شود.

جالب است که ببینیم این رتبه بندی چگونه تکامل می یابد و کدام مارک ها به طور مداوم پاسخگوترین تجربیات سرگرمی اطلاعاتی را ارائه می دهند.

این معیار جدید سطح دیگری را به ارزیابی خودروهای الکتریکی اضافه می کند و به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا نه تنها برد و اسب بخار، بلکه تجربه داخل خودرو را نیز در نظر بگیرند.

نظر شما در مورد معیار آنتوتو برای خودروهای الکتریکی چیست؟