You are currently viewing آموزش پلاگین Millerlight و اتوماسیون ایمیل مارکتینگ – وردپرس جدید

آموزش پلاگین Millerlight و اتوماسیون ایمیل مارکتینگ – وردپرس جدید


بارگذاری…

یکی از بهترین راه ها برای برقراری ارتباط موثر با کاربران، ارسال ایمیل به آن ها است. با اتصال خدمات ایمیل مارکتینگ به سایت وردپرسی خود، می توانید به طور خودکار برای گروهی از مخاطبان خود ایمیل ارسال کنید. یکی از بهترین افزونه هایی که می توانید برای این کار استفاده کنید، افزونه Millerlite است. این یک ارائه دهنده خدمات ایمیل محبوب است که اتوماسیون ایمیل، طراحی خبرنامه، بخش بندی و ابزارهایی را برای ایجاد وب سایت ها، فرم های ثبت نام و صفحات فرود ارائه می دهد. اگر شما هم می خواهید با این افزونه آشنا شوید، پیشنهاد می کنم تا پایان این آموزش ما را همراهی کنید، زیرا قصد داریم شما را با این افزونه آشنا کنیم. آموزش Millerlite WordPress و کار با Millerlite WordPress بیایید ملاقات کنیم با ما بمانید

پلاگین Mailerlight و اتوماسیون بازاریابی ایمیلی

قبل از اینکه بخواهیم شما را با آموزش میلرلایت آشنا کنیم، بهتر است با امکانات و قابلیت های این افزونه آشنا شوید. Ethan یکی از بهترین افزونه های خبرنامه وردپرس است که به شما امکان می دهد لیست مشترکین خود را افزایش دهید. این افزونه به طور خودکار فرم وردپرس شما را با حساب بازاریابی ایمیل Millerlite شما یکپارچه می کند. پس از فعال سازی افزونه، می توانید هر یک از فرم های وب از پیش ساخته شده را از حساب Millerlite خود انتخاب و اضافه کنید یا یک فرم جدید از ابتدا ایجاد کنید. از ابتدا، می توانید فرم را با استفاده از ابزارک نوار کناری قرار دهید یا از یک کد کوتاه برای قرار دادن آن در هر کجا که می خواهید استفاده کنید.

به عبارت دیگر؛ این یک سرویس ایمیل مارکتینگ است که به شما امکان می دهد آدرس های ایمیل کاربران خود را جمع آوری کنید، آنها را گروه بندی کنید، برای آنها خبرنامه بفرستید و زمانی که افراد به طور خودکار در لیست شما ثبت نام کردند، پاسخ دهید. همچنین می توانید کمپین هایی با توالی های بسیار پیچیده ایجاد کنید و می توانید ایمیل های زیبایی را با استفاده از ویرایشگر ایمیل آنها طراحی کنید.

برخی از ویژگی های افزونه عبارتند از:

  • به راحتی فرم های وب را از Millerlite به وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود اضافه کنید
  • امکان ایجاد فرم های وب جدید
  • پشتیبانی از ویرایشگر جدید وردپرس
  • مشترکین را بطور خودکار در حساب Millerlite خود ذخیره کنید
  • فرم های وب را با استفاده از ویجت ها یا کدهای کوتاه در هر قسمت از سایت خود وارد کنید
  • ایمیل ها خوش آمدید
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

بیشتر بخوانید: چگونه جستجوی گوگل را به سایت وردپرس خود اضافه کنیم

نحوه اضافه کردن MailerLite به وردپرس و جمع آوری مشترکین

دو راه برای ادغام Millerlight با وردپرس وجود دارد. روش اول استفاده از افزونه رسمی MailerLite است که فقط به شما امکان می دهد فرم های مختلف ثبت نام ایمیل را ایجاد کنید. روش دوم استفاده از افزونه Newsletter Glue است که نه تنها به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام ایمیل را ایجاد کنید، بلکه به شما کمک می کند تا خبرنامه ها را مستقیماً از داشبورد وردپرس خود برای کاربران ارسال کنید. ما قصد داریم در این آموزش هر دو روش را در اختیار شما قرار دهیم. با ما همراه باشید

آموزش نصب Millerlight

اکنون نحوه نصب افزونه mailerlite را یاد خواهیم گرفت. قبل از هر کاری باید وارد Millerlight شوید و سپس برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری مانند سایر وب سایت ها است. زمانی که حساب کاربری خود را ایجاد کردید، نوبت به نصب افزونه Millerlite می رسد.

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد که نسخه رایگان آن را به راحتی می توانید از طریق مخزن وردپرس پیدا کرده و در سایت خود نصب و فعال کنید. برای این شغل؛ وارد پیشخوان خود شوید و سپس از قسمت «افزونه ها» روی گزینه «افزودن» کلیک کنید. سپس نام افزونه را در کادر بالای صفحه وارد کرده و جستجو کنید. هنگامی که افزونه برای شما قابل مشاهده است، کافی است آن را نصب و فعال کنید.

سپس یک آیتم جدید به منوی ناوبری وردپرس شما اضافه می کند. حال از قسمت «MailerLite» روی گزینه «Settings» کلیک کنید و در آنجا باید کلید API را از حساب خود اضافه کنید.

– تولید کلید API

اگر قبلاً به حساب MailerLite خود وارد شده اید، اینجا را کلیک کنید و سپس روی دکمه Use در زیر MailerLite API کلیک کنید.

در صفحه جدید، روی Generate New Token کلیک کنید. سپس پنجره ای برای وارد کردن نام باز می شود. سپس روی دکمه Generate Token کلیک کنید تا کد API را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: بازاریابی ایمیلی چیست؟ | مزایا و معایب بازاریابی ایمیلی

Millerlite یک کد منحصر به فرد ایجاد می کند که باید آن را کپی کرده و در مکانی امن نگهداری کنید زیرا فقط یک بار نمایش داده می شود. اگر آن را فراموش کردید، باید دوباره یک مورد جدید ایجاد کنید.

اکنون به وب‌سایت خود بازگردید و در صفحه تنظیمات MailerLite کلید API را که قبلاً کپی کرده‌اید، قرار دهید و در نهایت روی دکمه ذخیره کلید کلیک کنید.

MailerLite را با وردپرس ادغام می کند و به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام برای وب سایت خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: مقایسه امنیت مقالات و افزونه های وردپرس

نحوه اضافه کردن فرم های ثبت نام ایمیل با افزونه MailerLite

در این قسمت از نحوه کار با افزونه mailerlite باید فرم های ثبت نام ایمیل را اضافه کنید. در واقع، پس از اتمام ادغام کلید API، به MailerLite > Signup Forms بروید و سپس روی دکمه Add Signup Form کلیک کنید.

اکنون از شما می خواهد که یک نوع فرم را انتخاب کنید. می توانید یک فرم ثبت نام موجود را در حساب MailerLite خود انتخاب کنید یا یک فرم سفارشی جدید در داشبورد وردپرس خود ایجاد کنید. در این آموزش از گزینه فرم ثبت نام کاربر استفاده خواهیم کرد. فقط آن را انتخاب کنید و روی دکمه ایجاد فرم در زیر کلیک کنید.

اکنون یک نام برای فرم جدید خود وارد کنید و سپس گروهی را انتخاب کنید که افرادی که این فرم را ارسال می کنند باید بخشی از آن باشند. در صفحه بعد، در قسمت جزئیات فرم، در صورت تمایل یک پیام سفارشی وارد کنید یا از موارد پیش فرض استفاده کنید. سپس به قسمت Form Fields رفته و تمام فیلدهای مربوطه را که می خواهید در فرم قرار دهید انتخاب کنید.

فیلد ایمیل به صورت خودکار روی فرم قرار می گیرد، بنابراین نیازی به انتخاب هیچ یک از فیلدهای این قسمت نیست. سپس کد کوتاهی را که در زیر عنوان فرم مشاهده می کنید کپی کنید و آن را در پست، صفحه یا ویجت متن مورد نظر قرار دهید.

شما به راحتی می توانید وردپرس و Millerlite را با هم ادغام کنید.

بیشتر بخوانید: Link Bait چیست و چه تاثیری بر سئو دارد

آموزش وردپرس Millerlite با افزونه چسب خبرنامه

هر سرویس ایمیل مارکتینگ، از جمله Mailerlite، یک سازنده ایمیل دارد که به شما امکان می‌دهد با استفاده از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن، خبرنامه بسازید و طراحی کنید.

برای شروع، اولین قدم دانلود افزونه Newsletter Glue است. این یک افزونه خبرنامه ممتاز برای وردپرس است، بنابراین برای دریافت فایل افزونه باید یکی از پلن های پولی آن را از وب سایت خریداری کنید. پس از خرید افزونه، فایل فشرده ای در اختیار شما قرار می گیرد که باید آن را آپلود و در سایت خود نصب کنید. برای این کار وارد داشبورد وردپرس خود شوید و سپس از قسمت افزونه ها روی گزینه Add کلیک کنید. سپس روی آپلود کلیک کنید. اکنون فقط فایل فشرده شده را از رایانه خود انتخاب کرده و نصب کنید و سپس آن را فعال کنید.

اکنون باید MailerLite و Newsletter را با هم ادغام کنید.

اولین مرحله در راه اندازی، تأیید کلید مجوز است. پس از انجام این کار، ESP های مختلفی که با Newsletter Paste ادغام می شوند، به شما نمایش داده می شود.

از آنجایی که می خواهیم MailerLite را ادغام کنیم، کافی است آن را از لیست انتخاب کرده و کلید API را در کادر زیر وارد کنید. سپس می توانید گروه ها و بخش ها را از حساب MailerLite خود انتخاب کنید، نام و آدرس ایمیل خود را تنظیم کنید و نام تجاری خود را برای تکمیل فرآیند ورود تنظیم کنید. پس از راه اندازی افزونه، مرحله بعدی این است که فرم ثبت نام ایمیل را به وب سایت خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی اینترنتی) چیست؟ روش ها و انواع بازاریابی دیجیتال

برای ایجاد فرم ثبت نام ایمیل جدید، صفحه جدیدی را باز کنید که می خواهید فرم ثبت نام را در آن اضافه کنید و سپس بلوک “فرم اشتراک” را به صفحه خود اضافه کنید.

به طور خودکار یک فرم ثبت نام ساده با یک آدرس ایمیل ایجاد می کند و می توانید گزینه های دیگری را اضافه کرده و آن را از نوار کناری سفارشی کنید. می توانید نام فیلد، توضیحات فرم، عنوان را اضافه کنید یا رنگ دکمه را تغییر دهید.

اگر نوار کناری شما از ویرایشگر گوتنبرگ پشتیبانی می کند، می توانید همان فرم ثبت نام را ایجاد کرده و آن را به فایل اجرایی نوار کناری اضافه کنید. به این روش ساده، شما موفق شده اید وردپرس خود را با استفاده از یک افزونه با Millerlite ادغام کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش WooCommerce برای گسترش قیف فروش. راه اندازی و پیکربندی قیف پیشنهاد پرداخت

سوالات متداول

از کجا می توانم پیوست Millerlite را بخرم؟

اگر قصد استفاده از افزونه Millerlite را دارید، نوین وردپرس می تواند انتخاب مطمئنی برای شما باشد. ارائه محصولات با کیفیت و اورجینال، محصولات کاملا فارسی و عدم استفاده از قالب های نول و رایگان از ویژگی های بارز وردپرس است. علاوه بر این، تمامی قالب ها و افزونه های ارائه شده در وردپرس جدید دارای پشتیبانی جامع هستند، بنابراین پس از خرید هر قالب یا افزونه، یک تیم پشتیبانی قدرتمند و پاسخگو می تواند تمامی نیازها و مشکلات شما را برطرف کند.

کاربردهای پیوست Millerlite چیست؟

این افزونه دارای ویژگی ها و کاربردهای بسیار متنوعی است که برخی از آنها عبارتند از: ادغام ساده Millerlite با وردپرس، ایجاد فرم های جدید، ذخیره خودکار مشترکین و موارد دیگر.

خلاصه: آموزش افزونه Mailerlite

Mailerlite یک سرویس ایمیل مارکتینگ محبوب در بین مبتدیان است زیرا ایجاد کمپین های ایمیلی را آسان می کند و همچنین طرح های رایگان و جذابی را ارائه می دهد که به کمک آن می توانید لیست مشترکین خود را به راحتی افزایش دهید و ایمیل های مختلفی برای آنها ارسال کنید. در این مقاله شما را با آموزش میلرلایت در وردپرس و نحوه کار با افزونه میلرلایت آشنا کردیم. امیدوارم این آموزش مورد رضایت شما قرار گرفته باشد.

منبع: newsletterglue