You are currently viewing آموزش صادرات (صادرات) پست ها و صفحات وردپرس – وردپرس جدید

آموزش صادرات (صادرات) پست ها و صفحات وردپرس – وردپرس جدید


بارگذاری…

آیا قصد دارید مقالات و صفحات سایت خود را منبع تهیه کنید تا بتوانید از آن برای جاهای دیگر استفاده کنید؟ خوشبختانه صادرات سایت وردپرس بسیار ساده است و نیازی به دانش ندارد. ابزارها و افزونه های مختلفی در این زمینه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید با خیال راحت از وب سایت وردپرس خود خارج شوید. به همین منظور در این مقاله قصد داریم نحوه صادرات اسناد و برگه ها را بیاموزید برای ارائه به مردم عزیز با ما بمان.

نحوه خروج از سایت وردپرسی را بیاموزید

دلایل زیادی برای برون سپاری سایت وردپرسی وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید وب سایت خود را به دامنه دیگری یا شرکت میزبان دیگری منتقل کنید، همچنین ممکن است بخواهید پست های وبلاگ و صفحات وب سایت خود را در سیستم خود ذخیره کنید. ابزارهای مختلفی برای صادرات وردپرس وجود دارد که به شما امکان می دهد فایل های وب سایت، پایگاه داده وردپرس، قالب ها، افزونه ها و رسانه های خود را به طور کامل صادر کنید.

فرقی نمی کند که از پست های وبلاگ خود خروجی بگیرید یا از صفحات، فروشگاه، کاربران و …، در هر صورت با استفاده از این آموزش می توانید از هر قسمتی که می خواهید خروجی بگیرید.

بیشتر بخوانید: لیست کاملی از رایج ترین اصطلاحات بازاریابی دیجیتال با توضیح ساده آنها

1- نحوه صادرات پست ها و صفحات با ابزارهای داخلی وردپرس

وردپرس دارای یک ابزار برون سپاری داخلی است که به شما امکان می دهد از وب سایت خود و بخش های مختلف آن مانند پست ها و صفحات کسب درآمد کنید. برای استفاده از این ابزار کافی است وارد داشبورد وردپرس خود شوید و سپس از قسمت «ابزارها» روی گزینه «صادرات» کلیک کنید.

در صفحه باز شده می توانید گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال: اگر می خواهید فقط پست های سایت خود را نمایش دهید، فقط گزینه “انتشار” را علامت بزنید.

در این آموزش از گزینه خروجی 'تمام محتوا' استفاده می کنیم، با انتخاب این گزینه، ابزار یک نسخه خروجی از تمام پست ها، صفحات، نظرات، فیلدهای سفارشی، دسته ها، برچسب ها، منوهای ناوبری و پست های سفارشی ایجاد می کند. در نهایت، فقط روی دکمه «دانلود فایل صادراتی» کلیک کنید تا یک کپی دریافت کنید.

سپس فایل xml. البته باید آن را در رایانه خود ذخیره کنید.

حال اگر قصد دارید نسخه ای را که آماده کرده اید در سایت جدیدی اجرا کنید، کافی است وارد پیشخوان وردپرس وبسایت جدید خود شوید و سپس از قسمت ابزارها بر روی گزینه “درج” کلیک کنید. سپس اولین قدم نصب وردپرس است.

پس از نصب وردپرس، گزینه جدیدی در وردپرس به نام Run Importer مشاهده خواهید کرد. اکنون فقط روی پیوند “Run Importer” کلیک کنید.

با کلیک بر روی گزینه به صفحه ای هدایت می شوید که باید فایلی را که قبلاً خروجی آن را آماده کرده اید انتخاب کنید. برای این کار روی دکمه آپلود فایل و وارد کردن کلیک کنید.

به این روش ساده توانستید با استفاده از ابزار داخلی وردپرس خود نسخه خروجی سایت خود را تهیه کرده و در سایت دیگری اجرا کنید.

بیشتر بخوانید: سایت های کاما مانند؛ چگونه می توان وب سایت هایی مشابه سایت با کاما پیدا کرد؟

۲- نحوه صادرات سایت وردپرسی با استفاده از افزونه Duplicator

Duplicator یکی از بهترین افزونه های پشتیبان وردپرس در بازار است که به شما امکان می دهد محتوای سایت خود را به راحتی وارد و صادر کنید.

برای استفاده از آن، اولین قدم این است که افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی افزونه، وارد داشبورد وردپرس خود شده و سپس از قسمت “Duplicator” بر روی “Packages” کلیک کنید. روی دکمه “ایجاد جدید” در بالای صفحه کلیک کنید.

در مرحله بعد، باید یک نام برای بسته خود وارد کنید. در نهایت روی Next کلیک کنید.

افزونه اکنون وب سایت شما را اسکن می کند.

پس از تکمیل فرآیند اسکن، به سادگی صفحه را به پایین اسکرول کرده و روی دکمه “ایجاد” کلیک کنید.

افزونه Duplicator اکنون یک بسته پشتیبان در وب سایت شما ایجاد می کند. اکنون می توانید فایل دسته ای را در رایانه خود ذخیره کرده و از آن در هر جایی که می خواهید استفاده کنید.

3- نحوه خروج از سایت وردپرسی را از طریق شرکت میزبانی وب بیاموزید

همچنین می‌توانید تمام محتوا، از جمله پست‌ها و صفحات خود را از طریق شرکت میزبان خود صادر کنید. ما از هاست Bluehost برای این آموزش استفاده خواهیم کرد.

ساده ترین راه برای انتقال یک سایت وردپرس از یک شرکت میزبانی وب موجود به Bluehost استفاده از افزونه Bluehost Site Migrator است. کافیست این افزونه را در سایت خود نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، روی لینک Site Migrator در پنل مدیریت وردپرس کلیک کنید. سپس روی دکمه “بررسی سازگاری” کلیک کنید.

سپس چند ثانیه طول می کشد تا هاست بررسی کند که آیا سایت شما سازگار است یا خیر. اگر همه چیز درست باشد، پیامی خواهید دید که به نظر می رسد سازگار هستیم. سپس فقط روی دکمه “شروع انتقال” کلیک کنید.

سپس سایت شما آماده انتقال خواهد بود. پس از تکمیل فرآیند، روی دکمه “ورود به Bluehost” کلیک کنید تا وارد حساب میزبانی خود شوید.

توجه: بسته به اندازه وب سایت شما، انتقال ممکن است چند ساعت طول بکشد. تا زمانی که فرآیند کامل شده است باید از ایجاد تغییرات در سایت خود اجتناب کنید، زیرا این امر می تواند روند برون سپاری را کند کند.

سوالات متداول

بهترین راه برای نمایش مقالات و صفحات در سایت چیست؟

آیا برای صادرات سایت به افزونه نیاز داریم؟

خیر شما می توانید از روش های دیگری مانند ابزارهای داخلی وردپرس، هاست، پایگاه داده و افزونه ها برای خروجی از قسمت های مختلف سایت خود استفاده کنید.

خلاصه: خروج از سایت وردپرسی خود

خوشبختانه خروج از سایت و قسمت های مختلف آن بسیار آسان است و نیاز به دانش خاصی ندارد. برای این کار می توانید از روش های مختلفی مانند ابزار داخلی وردپرس، افزونه ها و هاست استفاده کنید. در این مقاله آموزش صادرات اسناد و برگه ها را برای شما قرار داده ایم. امیدوارم این مقاله مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: wpbeginner