You are currently viewing آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

آموزش رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس


بارگذاری…

آیا قصد دارید به وب سایت وردپرسی خود وارد شوید اما با خطای عدم بازسازی رمز عبور مواجه می شوید؟ اگر چنین است، این یعنی شما از سایت خود قفل شده اید و نمی توانید به سایت خود وارد شوید. اما نگران نباشید، زیرا با استفاده از تکنیک های مختلف شما می توانید این مشکل را در سایت خود برطرف کنید. به همین منظور ما در این مطلب قصد داریم شما را با آموزش رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

قبل از اینکه بخواهیم شما را با نحوه برطرف کردن خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس آشنا کنیم، بهتر است در خصوص این خطا و اینکه چرا رخ می دهد بیشتر آگاهی کسب کنید. به طور کلی؛ علت این خطا این است که وردپرس قادر به نوشتن داده های جدید در پایگاه داده نیست. این امر به طور کلی هنگامی اتفاق می افتد که شما از تمام فضای دیسک ارائه شده توسط میزبان وب خود استفاده کرده اید.

شما می توانید با مراجعه به هاست سی پنل خود، فضای دیسک خود را چقدر استفاده کرده اید و باید تمام آمار خود را در سمت راست مشاهده کنید. درک محدودیت های حساب خود هنگام ثبت نام در برنامه های مختلف میزبانی وب مهم است. یکی از اصلی ترین دلایلی که ممکن است از فضای دیسک خارج شوید این است که شما پرونده های بزرگ را در اختیار دارید که اتاق را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین بسیار مهم است که فقط موارد مورد نیاز خود را بارگذاری و قرار دهید و اگر از تصویر استفاده نمی کنید بهتر است آن را حذف کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش کار با افزونه مداد زرد Yellow Pencil

نحوه رفع خطای عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

مرحله 1: به سی پنل خود وارد شوید

از آنجا که دلیل این خطا این است که فضای دیسک بیشتری برای استفاده در حساب شما باقی نمانده است، بنابراین بهترین راه حل این است که پرونده های غیر ضروری را حذف کنید. برای اینکار نیازی به هیچ گونه افزونه اضافی نخواهید داشت، تنها کافیست وارد هاست سی پنل خود شوید.

 

مرحله2: وارد بخش File Manager شوید

پس از اینکه وارد سی پنل خود شدید، برای شروع جستجو از طریق پرونده های خود، روی گزینه File Manager کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: وقتی از ناحیه مدیریت وردپرس قفل شده اید چه کاری باید انجام دهید

مرحله 3: پرونده ها را حذف کنید

در مرحله بعدی از آموزش رفع ارور عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس می توانید تمام محتوای وردپرس خود را در پوشه WP-Content پیدا کنید. پس از آن روی پوشه Uploads کلیک نمائید. در داخل پوشه، همه باید توسط سال سازماندهی شوند. من توصیه می کنم از سالهای قدیمی تر شروع کنید زیرا احتمالاً برخی از مطالب موجود در آن استفاده نشده است.

به همین سادگی شما توانستید فضایی دیسک خود را آزاد کنید. حال به سایت خود بازگردید، به احتمال خیلی زیاد خطا برای شما برطرف شده است.

 

سوالات متداول

چرا خطای بازسازی رمز عبور رخ می دهد؟

زمانی که فضای دیسک هایت شما پرشده باشد، ممکن است با خطای بازسازی رمز عبور در وردپرس مواجه شوید.

‎چگونه از دست این خطا خلاص شویم؟

ساده ترین روش این است که با استفاده از کنترل پنل هاست خود، تمامی پرونده ها را حذف کنید.

بیشتر بخوانید: تغییر رمز مدیریت وردپرس در لوکال هاست

4 روش برای حفاظت از رمز عبور پیشخوان وردپرس

آموزش نحوه تغییر و بازیابی رمز عبور (پسورد) ورود به پنل مدیریت وردپرس

جمع بندی: طریقه حل ارور عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس

وردپرس به عنوان محبوب ترین سیستم سایت ساز جهان دارای انواع خطاهای مختلفی نیز می باشد که یکی از آنها ارور عدم بازسازی رمز عبور است. خوشبختانه می توانید با استفاده از روش های مختلف این مشکل را برطرف نمائید. ما در این مطلب شما را با آموزش رفع خطا عدم بازسازی رمز عبور در وردپرس آشنا کردیم، امیدوارم این مطلب مورد رضایت شما عزیزان قرار گرفته باشد.

منبع: greengeeks