You are currently viewing آمار نشان می دهد که تقاضا برای آیپدهای جدید در حال افزایش است

آمار نشان می دهد که تقاضا برای آیپدهای جدید در حال افزایش است


در سال‌های اولیه بازار تبلت‌ها، به سرعت مشخص شد که دارندگان آی‌پد تبلت‌های خود را یک سال در میان ارتقا نمی‌دهند، که در آن زمان برای بسیاری از دارندگان گوشی‌های هوشمند عادی بود. تبلت ها به سرعت گوشی ها و تا زمانی که عملکردشان به عنوان یک دستگاه است، ویژگی های جدید دریافت نمی کنند سرگرمی همانطور که سال های کووید نشان داده است، آنها به اندازه تلفن های هوشمند قابل حمل و مهم نیستند، به خصوص مدل های فقط Wi-Fi.

تقاضا برای آیپدهای جدید در حال افزایش است

من گزارش میدم phonearena بر اساس داده های جمع آوری شده توسط شرکای تحقیقاتی هوش مصرف کننده، LLC (CIRP)درصد کاربران آی پد افرادی که سه سال یا بیشتر برای ارتقا صبر کردند از 28 درصد در سال 2022 به 40 درصد در سال جاری افزایش یافت. توجه داشته باشید که در سال 2023، برای اولین بار از زمان افشای اولین آی پد در سال 2010، اپل یک سال تمام را بدون عرضه تبلت جدید سپری کرد.

در حالی که درصد دارندگان آی‌پد که سه سال یا بیشتر برای ارتقای تبلت خود صبر کرده‌اند، طی سه سال گذشته افزایش یافته است، درصد کسانی که در کمتر از یک سال به‌روزرسانی می‌کنند، از 15 درصد در سال 2022، 5 درصد به 10 درصد کاهش خواهد یافت. 2024 تعداد افرادی که ظرف 1 تا 2 سال آیپد جدید خریداری می کنند از 34 درصد در سال 2022 به 25 درصد کاهش یافته است. تعداد کسانی که هر 2 تا 3 سال یکبار ارتقا می‌دهند نیز نسبتا ثابت باقی مانده است و از 23 درصد در سال 2022 به 25 درصد در سال 2024 افزایش یافته است.

تقاضا برای آیپدهای جدید در حال افزایش است

کاربران آیپدهای قدیمی ممکن است امسال تصمیم به خرید مدل جدید بگیرند

تعداد فزاینده ای از کاربران iPad که سه سال یا بیشتر برای ارتقا منتظر می مانند، مزایایی برای اپل دارد. برخی از این صاحبان که از مدل‌های قدیمی‌تر آی‌پد استفاده می‌کنند، ممکن است به زودی احساس کنند که تبلت آنها قدیمی شده و نیاز به خرید مدل جدیدتر دارند. به عنوان تعداد کاربران آی پد قدیمی ها افزایش می یابد، جستجوی پنهان برای آی پدموارد جدیدی ایجاد می کند که در نهایت آمار فروش را تا حدودی بهبود می بخشد.

رویداد اخیر اپل “آزاد شواو معتقد بود که اولین آیپدها مجهز به صفحه نمایش هستند OLED، یعنی آیپد پرو 11 و 13 اینچی (2024) را معرفی کرد. برای کمک به کسانی که خواهان آی‌پد 13 اینچی هستند اما نمی‌خواهند 1299 دلار بپردازند، اپل آی‌پد ایر 13 اینچی جدیدی را عرضه کرده است که شامل LCD و قیمت آن 799 دلار است. آیپد ایر همچنین دارای صفحه نمایش 11 اینچی است.

نظر شما در مورد آینده تبلت های اپل چیست؟