You are currently viewing آغاز فعالیت انتخاباتی جمعیت فهداران پس از اعلام صلاحیت

آغاز فعالیت انتخاباتی جمعیت فهداران پس از اعلام صلاحیت


حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت فهداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، ضمن قدردانی از زحمات آیت الله رئیسی در 3 سال گذشته خاطرنشان کرد: ویژگی اصلی شهید رئیسی خستگی ناپذیری ایشان بود. و تلاش خستگی ناپذیر و شهادت ایشان ضایعه بزرگی برای کشور است.

وی ابراز امیدواری کرد که منتخبان بعدی، ولایتمدار، مردم مدار و انقلابی باشند و همچنین بر مسائل اقتصادی و حل مشکل معیشتی مردم تمرکز کنند.

این فعال سیاسی افزود: سیاست مداری یکی از اولین ویژگی های هر رئیس جمهوری است که در عرصه های بین المللی به صورت پررنگی به نمایش درخواهد آمد.

دبیرکل جمعیت ففایداران، انتخابات در ایران را نماد مردم سالاری دینی برشمرد و خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف احزاب به ویژه مدعیان انقلابی، تشویق مردم به رای دادن در انتخابات است. تا حد امکان همکاری کنیم و حضوری فراموش نشدنی در این روز داشته باشیم.

رئیس اصولگرایان خانه احزاب افزود: حزب وی برای حماسه سازی انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و از انقلابی ترین نامزد حمایت خواهد کرد.

وی درباره نحوه حمایت این تشکل سیاسی از کاندیدای مورد حمایت خود توضیح داد: تقریباً 48 ساعت پس از تصمیم نهایی شورای نگهبان، جلسه ای با حضور شورای مرکزی، شورای مشورتی، نمایندگان و دفاتر استانی در ستاد مرکزی و شورای نگهبان تشکیل می شود. تصمیم نهایی گرفته خواهد شد

وی در پایان اظهارات خود ادامه داد: جمعیت فهاداران هماهنگ عمل خواهد کرد و اینطور نیست که مثلا ستاد انتخاباتی جمعیت در استان بوشهر از یک نامزد حمایت کند و ستاد دیگری در استان اصفهان از فرد خاصی پیروی کند.

بوربور همچنین تاکید کرد: مجموعه مومنان انقلاب اسلامی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می کنند و از افرادی که کوچکترین ارتباطی با نظام و انقلاب داشته باشند حمایت نخواهند کرد.

انتهای پیام/+