You are currently viewing آزادسازی 90 هکتار از اراضی راکد در شهرهای صنعتی استان تهران

آزادسازی 90 هکتار از اراضی راکد در شهرهای صنعتی استان تهران


به گزارش بازار، سعید صادقی اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده در 2 سال گذشته با ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران در خصوص کلیه مسائل و مشکلات زیرساختی شهرستان ها و نواحی صنعتی پرونده تشکیل شد. همچنین واحدهای تولیدی و همزمان با بازدید از شهرها و نواحی صنعتی استان و واحدهای فعال و راکد دارای موانع اداری و قضایی، جلسات مشترکی با حضور دستگاه های اجرایی و صاحبان صنایع برگزار شد.
وی افزود: با پیگیری های مستمر و برگزاری منظم جلسات هفتگی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی شاهد اقدامات خوب و درخور توجه دستگاه قضایی استان در راستای امنیت سرمایه گذاری و حمایت قانونی از سرمایه گذاری بوده ایم.
صادقی تصریح کرد: تخلف از مصوبه خلع ید زمینی به مساحت 364 هکتار در شهرک صنعتی عباس آباد که بیش از 220 واحد صنعتی فعال در این اراضی فعالیت تولیدی دارند، یکی از موارد ارزشمند و ماندگار بود. اقدامات دستگاه قضایی که منجر به ایجاد امنیت سرمایه گذاری شد و در اقدام مشابه دیگری در شهرک صنعتی دماوند دستور ابطال سند رسمی 23 هکتاری شهرک صنعتی مذکور و ایجاد شرایط لازم برای پذیرش سرمایه گذاری جدید را صادر کرد. متقاضیان نقض شدند. ارائه شدند.
وی با اشاره به حمایت رئیس کل دادگستری استان تهران و اعضای ستاد استانی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال تاکید کرد: رفع مشکل تنش آبی در شهر صنعتی شمس آباد از طریق لوله آب تصفیه خانه اسلامشهر. راه اندازی و حل موضوع صدور سند مالکیت شهرک صنعتی شمس پس از وقفه 12 ساله و همچنین صدور بیش از 2660 بند سند یک برگی با همکاری مدیرکل محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور. املاک استان تهران طی 45 روز کاری آباد اقدامات جهادی را برای حمایت از رسیدگی انجام داد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران تصریح کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در کنار فعالان عرصه تولید است و همه اعضا به ویژه دادستان تهران، بازرس کل سازمان بازرسی استان تهران در تلاش هستند. تمام تلاش خود را برای حمایت از تولید و اشتغال و رفع مشکلات و موانع تولیدکنندگان انجام دهند.
صادقی بیان کرد: آزادسازی بیش از 90 هکتار از زمین های صنعتی راکد و معطل شهرها و نواحی صنعتی، ساماندهی وضعیت واگذاری زمین شهرک های صنعتی در اتحادیه مشاوران املاک و دفاتر اسناد رسمی و نبرد جدی ضابطان و دادسراها با مشاوران املاک، رصد مستمر پرونده های مربوط به زمین خواری و حفاظت از بیت المال و اراضی ملی مربوط به شهرک های صنعتی از جمله در شهرک صنعتی پیشوا، شناسایی بیش از 100 طرح و واحد صنعتی فعال و دانش بنیان دارای پرونده و مسائل دعاوی مطرح شده در دادگاه ها و دستگاه های اجرایی و تشکیل پرونده در ستاد اقتصاد مقاومتی تنها بخشی از همکاری مشترک با ستاد اقتصاد مقاومتی برای نظارت و پیگیری پرونده ها است.
وی از اقدامات پیگیری ویژه برای حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: رفع مشکل صدور کارت بازرگانی واحدهای صنعتی مستقر در شهرها و نواحی صنعتی با پذیرش دفترچه قرارداد شرکت های شهرک صنعتی به عنوان استثناء، تعیین شعب تخصصی در دادگاه های تجدیدنظر استان تهران اقدامات حمایتی دیگری را برای رسیدگی به پرونده های فعالان اقتصادی و شهرهای صنعتی و ایجاد 12 مرکز حل اختلاف شوروی با انتصاب مدیران واحدهای تولیدی به عنوان مدیران شعب انجام دادند و تمامی رویکردهای بیان شده در سال جاری نیز به خوبی اجرا شد. تلاش و جهش و محدودیت ها در سالی که جهش تولید با مشارکت مردم را به همراه دارد، راهکارها و رفع موانع را به دنبال خواهد داشت.

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)