You are currently viewing آخرین وضعیت آتش سوزی مهیب شفت/ 40 واحد در امامزاده ابراهیم شفت در آتش سوخت.

آخرین وضعیت آتش سوزی مهیب شفت/ 40 واحد در امامزاده ابراهیم شفت در آتش سوخت.


به گزارش اکوایران، شهرک جنگلی امامزاده ابراهیم شفت صبح امروز در آتش سوخت که در پی آن امدادگران و تیم های اورژانس در محل آتش سوزی حاضر شدند.

مهدی نقدی فرماندار شفت گفت: پس از آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت ماشین های آتش نشانی شفت، احمد سرگوراب، فومن، رشت و شهر صنعتی کرفکل با حداقل 15 آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس اظهارات فرماندار شفت به ایسنا، این آتش سوزی از ساعت 12 شب گذشته آغاز شد و حدود 40 واحد تجاری و مسکونی در آتش سوختند و تا ساعت 5 صبح آتش به طور کامل خاموش شد.

به گفته نقدی، با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم علیه السلام، هر واحد سه تا چهار طبقه و عمدتاً چوبی است که باعث سرایت آتش و آتش نشانان شفت، احمد سرگوراب، نصیر محله و صنعتی شفت شد. شهرک و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

هیچکس تو صانحه صدمه ندیده

فرماندار شفت گفت: این حادثه تلفات جانی نداشت و آتش نشانان در حال بررسی میزان خسارت هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است. البته طبق اطلاعات موجود سیم کشی یک نانوایی بسته باعث آتش سوزی شده است.

به گزارش فارس، برآوردهای اولیه حاکی از آن است که 40 واحد مسکونی حداقل سه طبقه با ساختمان های تمام چوب به طور کامل در آتش سوختند که حداقل 150 واحد مسکونی، تجاری و مسکونی را شامل می شود. شبکه برق و ارتباط منطقه امامزاده ابراهیم شفت به طور کامل قطع شد و تلاش برای بازسازی آنها ادامه دارد.

علی یوسفی رئیس هیئت امامزاده ابراهیم (علیه السلام) نیز از نرسیدن به حرم اسبی خبر داد که با تلاش امدادگران از آتش سوزی جلوگیری شد.

بر اساس اعلام مهدی سلیمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شفت در جریان آتش سوزی در امامزاده ابراهیم مجروح نشد و تنها سه مراجعه سرپایی از شهر جنگلی امامزاده ابراهیم به بیمارستان امام رضا (ع) روبروی اسلام شفت انجام شد. به استرس ناشی از سوختگی

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)