You are currently viewing آخرین اخبار از پرداخت سود سهام سرمایه در سال 1403

آخرین اخبار از پرداخت سود سهام سرمایه در سال 1403


اقتصاد 100- دستیار ویژه رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: اگر شرکتی با سود سهام عدالت اقدامات لازم را انجام ندهد طبق قانون با آن برخورد می کنیم.

مهدی حاجی وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام، گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام نیازی به مراجعه به محل خاصی ندارند و سود حاصل از آن است. سهام سوم در صورت دریافت توسط شرکت ها همانند دوره های قبل به حساب افراد واریز می شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: نکته دیگر این است که چندین شرکت بخشی از سود سهام عدالت را واریز نکرده اند و پیگیری ها همچنان از سوی سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی در حال انجام است به محض وصول سود، مهلت مقرر برای واریز سپرده اعلام می شود و در صورت عدم انجام اقدامات لازم طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام تصریح کرد: به طور کلی برای دریافت سود سهام عدالت، سهامداران راه به جایی نبرند و سندی را در اختیار کسی قرار ندهند و سهامداران باید هوشیار باشند که برای دریافت سود سهامداران اقدام کنند. سود سهام سرمایه، آنها نباید روی هیچ پیوندی کلیک کنند.

وی افزود: همچنین سهامدارانی که واجد شرایط دریافت سود هستند نیازی به واریز وجه ندارند و به هیچ عنوان با آنها تماس گرفته نمی شود و با مشخص شدن فاز سوم سود و تسویه حقوق صاحبان سهام، مانند سال های گذشته، سود به بانک واریز می شود. شماره حساب افرادی که در سامانه سجام اعلام کرده اند. در نهایت سهامداران باید اخبار مربوط به پرداخت سود سهام عدالت و سایر موارد مرتبط با این حوزه را تنها از مراجع رسمی رصد کنند.

منبع: آفتاب

آیا این اخبار اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید

(جمع: ۰ میانگین: ۰)

لینک مختصر خبر: