You are currently viewing ما 5 تبلیغ جذاب برای افزایش فروش را به شما معرفی می کنیم

ما 5 تبلیغ جذاب برای افزایش فروش را به شما معرفی می کنیم


در این مقاله سعی داریم به چند پروموشن جذاب برای افزایش فروش به اختصار اشاره کنیم. در دنیای امروز برای اینکه مورد توجه قرار گیرد نیاز به تبلیغات بیش از پیش احساس می شود. همه ما می دانیم که جمعیت کره زمین در حال افزایش است و این را نمی توان نادیده گرفت. علاوه بر این مشکل، افزایش کانال های ارتباطی منجر به ایجاد حجم عظیمی از اطلاعات و همچنین ایجاد کسب و کارهای مختلف شده است.

در چنین حالتی دیده شدن تا حدودی مشکل است یا به عبارتی ممکن است دیده شدن غیر ممکن به نظر برسد. اما ناامید نشو! همه کسب و کارها را می توان در این اکوسیستم دید. کافی است بر تکنیک های مختلف تبلیغات تسلط کافی داشته باشید تا به بهترین شکل ممکن به فروش لازم برسید.

در ادامه این مقاله سعی می کنیم به طور کلی به پروموشن ها بپردازیم که می تواند برای افزایش فروش عالی باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید یا می خواهید با کمک تبلیغات فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید.

چه مطالبی در این مقاله پوشش داده شده است؟

همانطور که گفته شد در دنیای امروز تبلیغات رکن اصلی هر کسب و کاری است. برای دیده شدن باید به آگهی مراجعه کنید. اما در این مقاله دقیقاً چه مشکلاتی بررسی خواهد شد و در مورد چه نکاتی صحبت می کنیم. این مقاله در واقع یک راهنما است. چراغ قوه ای که می تواند در زمینه تبلیغات به شما کمک کند.

و مواردی که قصد داریم پوشش دهیم عبارتند از:

  1. اصول تبلیغات و بازاریابی و فروش
  2. نحوه کسب درآمد از طریق تبلیغات
  3. 15 ایده مختلف برای ارتقای فروش و نمونه های واقعی

به هر طرف که نگاه می کنیم، انگار با بمباران تخفیف مواجه شده ایم. تخفیف های مختلف مانند روز معلم یا عید و حتی روز تاسیس شرکت می تواند جذاب باشد، اما آنقدر که لازم است خلاقانه نیست و نیاز به کمی تفکر دارد.

تبلیغات باید خلاقانه باشد و بتواند تا آنجا که لازم است احساسات مشتری را تحریک کند. مردم معمولاً هنگام تصمیم گیری از منطق خود استفاده نمی کنند. حتما بارها یک دستگاه خریده اید، حتی اگر به آن نیاز نداشته باشید.

وظیفه تبلیغات دقیقا همین است، تحریک احساسات افراد مختلف و آماده سازی ذهن آنها برای خرید محصول مورد نظر.

در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

پیشنهادی: راهنمای گام به گام انتخاب علامت تجاری برای کسب و کار شما

پیشبرد فروش چیست؟

پیشبرد فروش در واقع تلاشی است که یک سازمان برای افزایش فروش یا تشویق آزمایش یک خدمات یا محصول برنامه ریزی کرده است. اصولاً تبلیغات فروش دارای اشکالات زیادی هستند، اما همه آنها بر ترغیب مشتری برای انجام فروش متمرکز هستند.

تبلیغات را می توان از طریق کانال های رایگان مانند ایمیل، شبکه های اجتماعی و البته یک وب سایت شخصی اعلام کرد. آنها حتی می توانند نقطه کانونی کمپین های تبلیغاتی پولی شما مانند تبلیغات لینکدین یا تبلیغات گوگل باشند.

تبلیغات تجاری موثر از تصاویر، کپی موثر و منطق استفاده می کند تا نیازها، ارزش ها و احساسات مخاطبان هدف شما را جلب کند و آنها را به خرید محصولات یا خدمات شما با یک پیشنهاد متقاعد کننده دعوت کند.

5 تبلیغ جذاب برای افزایش فروش

برای شروع کار با این استراتژی جذاب و ارزشمند، در این قسمت از مقاله تبلیغات جذاب برای افزایش فروش، به 5 پروموشن جذاب اشاره کرده ایم که می توانید از آنها استفاده کنید. همه تبلیغات دارای نمونه های واقعی هستند.

1. استفاده از تبلیغات گوگل

بله، درست است، شما می توانید از گوگل برای تبلیغ و نمایندگی کسب و کار خود استفاده کنید. در داشبورد گوگل، می توانید چهار نوع مختلف پست ایجاد کنید. این پست ها عبارتند از:

  • ارائه می دهد
  • به روز رسانی ها
  • مناسبت ها
  • محصولات

فرض کنید شخصی در گوگل مپ رستورانی را جستجو می کند. البته این به اولین گزینه ای که می بیند اشاره دارد. نمونه واضحی از این موضوع را در تصویر زیر مشاهده می کنید.

2. نمونه رایگان

ارائه نمونه های رایگان همیشه کار می کند. معمولاً این مورد در مورد محصولات کشاورزی مانند برنج می تواند عالی باشد. بهتر است یک بازاریاب حضوری این کار را انجام دهد. متأسفانه این روش در سال های اخیر به دلیل بیماری کووید-19 امکان پذیر نبود، اما اکنون می توانیم دوباره از این روش استفاده کنیم.

فروشندگان مواد غذایی و البته فروشندگان عطر نیز معمولا از این روش استفاده می کنند.

3. یکی بخرید یکی رایگان بگیرید

این روش نیز یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که احتمالا حداقل یک بار با آن برخورد کرده ایم. اغذیه فروشی ها معمولا از این تکنیک استفاده می کنند. ارائه دو محصول پرتقاضا با قیمتی با تخفیف برای مدت کوتاهی باعث ایجاد حس فوریت می شود که می تواند فروش را افزایش دهد.

مثلاً فرض کنید یک محصول را ده هزار تومان می فروشید. اما بنا به دلایلی قصد دارید محصول مورد نظر را با 50 درصد تخفیف به فروش برسانید. با این تکنیک می توانید فروش بیش از 50 درصد تخفیف داشته باشید.

پیشنهادی: باشگاه مشتریان چیست؟

4. پرداخت نقدی به مشتریان

این تکنیک به خصوص در وب 3 دیده می شود. وقتی وارد یکی از بازی های بلاک چین می شوید، مقداری پول برای بازی به شما پرداخت می شود. می توانید همان مبلغ را هر چند ناچیز نقد کنید یا کمی بیشتر سرمایه گذاری کنید و یکی از NFT های بازی را بخرید تا بتوانید از همین طریق درآمدزایی کنید. این تکنیک عالی همچنین می تواند فروش شما را چند برابر کند.

5. تخفیف سبک زندگی

تخفیف‌های سبک زندگی، تبلیغات جذابی هستند که برای افراد جمعیتی و سبک زندگی خاص ارائه می‌شوند، مانند تخفیف برای دوچرخه‌سواران در شهر یا دوندگان ماراتن.

استفاده از تخفیف اساتید و دانشجویان نیز بخشی از این تکنیک است.

آخرین کلمه

در این مقاله سعی شده است به 5 پروموشن جذاب برای افزایش فروش اشاره کنیم. همانطور که گفته شد تبلیغات مناسب در دنیای امروز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. شما باید بتوانید محصول خود را به درستی ارائه دهید تا دیده شوید. در دنیای امروز، دید مهم است. این مشکل در دنیای دیجیتال بسیار بیشتر آشکار می شود. اگر از خواندن این مقاله لذت بردید، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. شاد و موفق باشید.