You are currently viewing لیست بهترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی

لیست بهترین ویژگی های فروشگاه اینترنتی


در این مقاله لیستی از بهترین امکانات فروشگاه اینترنتی که قطعا برای داشتن فروش بیشتر و مشتریان وفادار به آنها نیاز خواهید داشت را به شما عزیزان ارائه می کنیم. در آینده با ما همراه باشید.

سایت های خرید دائما در حال توسعه هستند تا تجربه خرید بهتری را برای مشتریان فراهم کنند. از بهترین ویژگی‌های فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: سادگی، پاسخ‌گویی، کیفیت محتوا، نظرات کاربران، محصولات پیشنهادی، پرداخت آسان، صفحه پرسش و پاسخ، امنیت چند سطحی، روش‌های پرداخت مختلف و لیست علاقه مندی‌ها که در این مقاله به آنها اشاره شده است. اشاره دارد به.

بهترین ویژگی های فروشگاه های آنلاین

سادگی

سادگی به مشتری این امکان را می دهد که احساس راحتی کند و دقیقاً آنچه را که نیاز دارد با کمترین تلاش ممکن پیدا کند. ما به سمت طرح های بصری گرایش داریم زیرا برای ما طبیعی تر هستند. هنگامی که مشتری وارد وب سایت شما می شود، باید بلافاصله بداند که چگونه بدون دانش خاصی به محصولات مورد نظر خود دسترسی داشته باشد.

مناسب برای موبایل، تبلت و کامپیوتر (ریسپانسیو)

بهینه سازی وب سایت شما برای گوشی های هوشمند و تبلت ها اجباری نیست، استاندارد است و باید به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شود. زیرا امروزه مردم به هر وسیله ارتباطی دسترسی دارند و ممکن است بخواهند از هر دستگاهی در وب سایت شما سفارش دهند. وب سایت شما باید برای هر دستگاهی بهینه باشد.

بهینه سازی موبایل به این معنا نیست که وب سایت فقط برای خرید از گوشی و تبلت در دسترس است. این به معنای داشتن وب سایتی است که با هر اندازه صفحه سازگار است.

محتوای با کیفیت بالا

هر محتوایی باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یک عکس تار درست مانند یک کلمه غلط املایی در وب سایت شما است. اگر مشتریان آن را ببینند، کسب و کار شما را جدی نخواهند گرفت. برندها همچنین باید هدفشان این باشد که محتوای آنها توسط حرفه ای ها با استفاده از تجهیزات دوربین استاندارد صنعتی ایجاد شود. با این حال، محتوای با کیفیت بالا فقط آن چیزی نیست که به نظر می رسد. محتوای بهینه شده به طور طبیعی در سراسر اینترنت پخش می شود و مشتریان وفادار ایجاد می کند.

وقتی صحبت از عکاسی محصول می شود، مشتریان می خواهند تصاویر واضحی از محصول شما را از هر زاویه ای که می خواهند ببینند. آنها باید بتوانند بزرگنمایی کنند و جزئیات را برای خودشان درک کنند. آنها همچنین باید ببینند که محصول در محیط های مختلف چگونه به نظر می رسد. برخی از برندها از محتوای تولید شده توسط مشتری در محصولات خود استفاده می کنند، مانند عکس های ارسال شده در اینستاگرام و فیس بوک، این یک راه قدرتمند برای نمایش محصول شما در محیط های مختلف است، اما هرگز نباید جایگزین عکاسی حرفه ای از محصول شود. مال شما

اما به یاد داشته باشید که تمام محتوای شما باید به سرعت بارگذاری شود. متأسفانه، بارگذاری تصاویر با کیفیت بالاتر زمان بیشتری می برد، بنابراین ملاحظات فنی مهم هستند.

نظرات کاربران

93 درصد از مشتریان قبل از خرید محصول، نظرات سایر کاربران را مطالعه می کنند. در دنیایی که هر کسی می‌تواند به راحتی یک وب‌سایت تجارت الکترونیک حرفه‌ای ایجاد کند، بررسی نظرات یکی از تنها راه‌هایی است که مشتری می‌تواند به یک برند و محصولات آن اعتماد کند و مطمئن شود که مورد کلاهبرداری قرار نمی‌گیرد.

برخی از کسب و کارها از ارسال نظرات می ترسند زیرا فکر می کنند یک بررسی بد محصول آنها را از بین می برد. در واقع این تفکر اشتباه است. هر محصول حداقل یک بررسی بد از طرف کسی دارد. مهمترین چیز این است که با مشتریان خود شفاف باشید. اگر فقط نظرات مثبتی داشته باشید یا اصلاً نظری نداشته باشید، مشتریان فکر خواهند کرد که شما شفاف نیستید. در واقع، آنها احتمالاً اعتماد خود را به برند و محصولات شما از دست خواهند داد.

محصولات پیشنهادی

چنین توصیه‌های محصولی از یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که مشتریان فقط آنچه را که به آنها علاقه دارد می‌بینند. این امر شانس خرید بیشتر را افزایش می دهد و باعث می شود مشتری احساس کند که برند او را به عنوان یک شخص درک می کند.

ثابت شده است که پیشنهادات شخصی یک استراتژی موفق است. کاربران مجنتو همچنین به هوش مصنوعی قدرتمندی به نام Sensei دسترسی دارند. هوش مصنوعی در هر پلتفرم دارای ویژگی‌های استانداردی مانند توصیه‌های محصول، مرتب‌سازی پیش‌بینی‌کننده، توصیه‌های جستجو و بینش تجاری است.

پرداخت آسان

صفحه پرداخت اشتباه می تواند بسیاری از مشتریان را از تکمیل خرید خود باز دارد.

وضوح اطلاعات هزینه حمل و نقل: به یاد داشته باشید که شفافیت بسیار مهم است. هزینه حمل و نقل باید یکی از اولین چیزهایی باشد که مشتری هنگام شروع فرآیند پرداخت می بیند. بسیاری از مشتریان به دلیل شفاف نبودن هزینه های حمل و نقل و مشاهده آنها در صفحه پرداخت، خرید خود را رها می کنند.

به یاد داشته باشید که صفحه پرداخت باید بر اساس سهولت استفاده، اطمینان و اعتماد مشتری طراحی شود.

صفحه پرسش و پاسخ

صفحه پرسش و پاسخ یک استراتژی کلیدی و یکی از مهمترین ویژگی های یک فروشگاه آنلاین است تا اطمینان حاصل شود که مشتری در تصمیم خرید خود احساس اطمینان می کند. اگر محصولی که می فروشید پیچیده یا دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد، این ابزار اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.

فرض کنید یکی از مشتریان شما تصمیم به خرید محصولی نگرفته است زیرا در مورد یکی از ویژگی های آن سوال دارد. قبل از تصمیم گیری نهایی مشتری برای خرید، شما فقط زمان کوتاهی برای پاسخ به سوال او دارید. اگر مشتری مجبور باشد با خدمات مشتری تماس بگیرد یا در یک صفحه بازخورد بدون زمان پاسخگویی تضمین شده نظر بدهد، به احتمال زیاد سبد خرید خود را رها می کند. صفحه پرسش‌های متداول می‌تواند بلافاصله به سؤالی با جزئیات پاسخ دهد و می‌تواند کمکی باشد که مشتری برای اطمینان از پرداخت آن نیاز دارد.

امنیت چند سطحی

اقدامات امنیتی شاید مهم ترین ویژگی سایت تجارت الکترونیک شما باشد، زیرا یک نقض امنیتی می تواند به کسب و کار شما برای همیشه پایان دهد. اگر این دلیل کافی نیست، در نظر بگیرید که خرده فروشان تجارت الکترونیک یکی از سودآورترین اهداف برای هکرها هستند. خوشبختانه، پلتفرم های مبتنی بر ابر مانند Salesforce Commerce Cloud رویکردی در سطح سازمانی برای امنیت دارند که به طور کامل برای همه کاربران آنها مدیریت می شود. پلتفرم های خود میزبان مانند Magento به کاربران اجازه می دهد تا اقدامات امنیتی خود را به دلخواه شخصی سازی کنند.

روش های مختلف پرداخت

یکی از مهم ترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی، فرآیند پرداخت آسان و بدون دردسر برای مشتریان است که به خرید بیشتر آنها کمک می کند. در عصر پرداخت با یک ضربه و یک کلیک، صاحبان تجارت الکترونیک باید تا حد امکان گزینه های پرداخت پیشرفته را ارائه دهند. هرچه گزینه های پرداخت بیشتری مانند PayPal، کارت اعتباری، Apple Pay و غیره ارائه دهید، مزیت شما بیشتر است. اگر نمی توانید گزینه پرداخت خاصی را ارائه دهید، حتماً دلیل آن را به مشتریان توضیح دهید.

لیست علاقه مندی ها

لیست های علاقه مندی ها ثابت کرده اند که راه ارزشمندی برای افزایش فروش برای برندها هستند. به خصوص آنهایی که می توان محصولات را به اشتراک گذاشت و دنبال کرد. مشتریان به دلایل زیادی محصولاتی را که واقعاً می خواهند نمی خرند. شاید آنها می خواهند صبر کنند تا پول دریافت کنند یا ببینند آیا محصول به فروش می رسد یا خیر. شاید موجودی شما تمام شده باشد و آنها فقط منتظر بازگشت همان محصول هستند. صرف‌نظر از دلایل، فهرست‌های آرزو تضمین می‌کنند که محصولاتی که مشتری احتمالاً بعداً خریداری می‌کند گم نمی‌شوند یا فراموش نمی‌شوند. آنها همچنین ممکن است مشتری را تشویق به ایجاد یک حساب کاربری کنند. پس از ورود به سیستم، می توانید برای ایمیل های بازاریابی و موارد دیگر نیز ثبت نام کنید. لیست علاقه مندی ها را با محصولات توصیه شده ترکیب کنید و ترکیبی برنده از ابزارهایی خواهید داشت که می توانند نسخه شخصی سازی شده وب سایت شما را به هر مشتری ارائه دهند.

به یاد داشته باشید که بهترین سایت‌های تجارت الکترونیک به طور مداوم در حال نوآوری و آزمایش هستند تا یک تجربه خرید به یاد ماندنی، بصری و بسیار شخصی را ارائه دهند. از مشارکت شما در مقاله بهترین ویژگی های یک فروشگاه آنلاین سپاسگزاریم